L'attrazione suvitava più caliente di u Helsinki

Inside the First Luxury Sauna in a Capital City di Finlàndia

Andà à a sauna è dopu avè rinfriscatu in l'aire chillu nicu o in l'acqui chjude di u Balticu hè una tradizione grandilinata in a cultura finlandese. In i cinque ghjorni eru in Helsinki, aghju passatu più tempu perspiring in a sauna di a so vita. Unu di saunas ch'e aghju visitatu durante a mo ghjurnata sughjettu era Löyly Helsinki, chì hà apartu a so porte u passatu di maghju. Mentre a più comunali di saunas in Finlandia sò unassuming cabins à u prossimu di l'acqua, Löyly Helsinki hè una struttura di stampa impurtante cù l'elegante stanza di steam, una barca di u pub è stade di stile di u basso di u bittitore.

Sè vo site locale o un turisticu, Löyly hè una sauna à u cuntenutu di qualsiasi mai vistu.

Löyly hè a lingua finlandese per u vaporizzu chì si sviluppeghja da a stufa di sauna. Cum'è a parolla hè chjamata dopu chì ùn manca una traduzzione diretta in inglese è assai assai lingui, l'experientra sauna, chì hè quintessential à u populu finlandese, ùn era micca accessibile è dispunibile à i visitori di a cità bartica finu à questu. U gravatu in unu di i panni di lignu di l'esternu di Löyly sò i nomi di l'omi chì dicenu chì era u so drittu di sparta sta sperienza cù u mondu: Jasper è Antero. A sauna hè cumposta di a famiglia di l'attore finitu Jasper Pääkkönen, più cunnisciutu di sta strada di stagione per a traccia di un re di Viking à a Storia di u Canali. Pääkkönen partinariu cù risturante è membru di a Legione Verda di u parlamentu Antero Vartia per aduprà un attore puliticu à una tradizione centu anni.

Design-Conscious

Da u locu di a sauna à l'architetti pittorescu per u so design, Pääkkönen è Vartia hà sceltu cù l'ambiente è u futuru in mente di Helsinki. Löyly Helsinki hè stallatu à u vecchiu guvernu Hernesaariu - una zona industriale chì u sviluppu solu serà aghjuntu da u successu di a sauna.

Dopu lu designu futurista di u sauna hè Ville Hara è Anu Puustinen di Avanto Architects. U duotu hà una storia di applicà un cuncepimentu eccezziunale chjucu à l'espunelli communale tradiziunale, cum'è l'u casu cù u so prughjettu rinomatu 2010 - a Capilla di San Lorenzo in Vantaa, Finlandia. Oghje prestitu internaziunale, u so designu di a sedie di Löyly hè in un panzondu Balticu di a Biennale d'Arquitectura di sta annu in Venezzu.

Per continuà a tradizione di l'imbernu communale in Löyly, Hara è Puustinen hà purtatu à vita una visione chì hè solu innovadora è sustinibili. U so designu di a sedentà di Löyly hè assai fiducia in u usu di pane di legnu reciclatu da una startupu locale, Nextimber, chì usa a reta industria di plywoodu per a fabbricà i so pane è pane. U legnu di Nextimber hè certificatu da u Cunsigliu di Stewardship Forestale, chì face u primu u primu prughjettu FSC-Certified in Finlandia. I slats di lignu riciclati di l'esterna di Löyly seranu grùassu cù u tempu, una erosione chì hè aggradèvule da i visionario darrere Löyly cumu permettenu l'strutturà chì incanu in u so ardeniu rocca.

In più di l'infrastruttura di a sauna, l'accostu di Löyly cù a sviluppibilità cuntinua.

Löyly utilizeghja l'electricità eccertificata è i bassa fustita di lignu in i so cammelli. L'attrazioni maritima aghjà un bar è un restaurant cuncillente ecchè induve, in più di i so luxurii salottu. U menu di u restu duvemu hè artighjanatu cù a tarifa locale cum'è i renni da u Finlandia sittintriunali è u salmone pesciatu cù tariffu à u Balticu.

Da u lignu riciclatu in i piatti à u salmon in a carta, Löyly Helsinki hè un prughjettu sviluppatu in l'armunia cumpletu cù u so ambienti. Questa esti, aghjunghje i turistici è principianti, è ancu di i lucali è di i banchieri.

-----

Marianne Abbott hè un realizadoru, fotografu è scrittore chì hè stata in NYC. Hè un graduu novu di l'Università Bruttica induve si cuncentrau in Cultura moderna è Media. Natu u risuscitatu in a cità di Guatemala, Marianne hà più di un paese à chjamà a so casa.

Un signore fiducia chì nimu locu revela u so veru autore in trè ghjorni o un autobus turisticu, Marianne hè oghja attualmente è esploradore in Berlinu.