Leeds Castle in Inghilterra

Conocido cum'è "u casteddu di i donne" è "u casteddu più bellu in u mondu"

Home a righjini è re d'Angleterre, cum'è un militante americanu cù l'amici di l'estrema di cinema, u Casteddu di Leeds hè statu per seculi in Maidstone, Kent. Oghje u Casteddu di Leeds hè apertu à u publicu, chì sò benvenuti in i visitori è i 500 ettari perfetta.

Situatu in una valle di u fiumu Len in u corazzu di u campi inglese, u castellu di Leeds hè un locu ben fundatu. U casteddu stessu, circundatu da u lavu, hè un tesoru di l'arti, antichi è di storia.

A storia di Leeds Castle cuntene romanzu è intrigue, cunflittu è majestia. Benchdu Eduardu I, Eduardu III, Richard II è Henry V tutta a corte in u castellu di Leeds, hè longu cunnisciutu cum'è u casteddu di i signori.

Leeds aka the Ladies 'Castle

Dopu u 1278 à u 1552, era cumune per u casteddu per esse parti di a dote in una regina è mantendu in viulenza. Queen Isabella, Anne di Boemia, è Ghjuvanu di Navarra, allora residenu in u Casteddu di Leeds.

U Cammìnu è Bagnare di a Rè di u Casteddu di Leeds sò ricostruzzioni di camere aduprati da Catherine de Valois [1401 - 1437], moglie d'Enric V, chì era in u casteddu di Leeds in numerosi occasioni. Prughjettu per quellu di Francia in ghjovanu bride, era viulenza da l'età di 22 anni. Quandu l'affari sicritariu cù u vulintariu Owen Tudor era revelatu in i anni dopu, u scandalu hà perseguitu. Invece, i dui avianu quattru figlioli, unu di quali sippiru ricancianu Re Henry VII.

Enricu VIII, forsi u cchiù famusu di tutti i patroni riali, fu rispunsevule di molte di u splendore di Leeds.

Passava lavishamente per trasfurmà u casteddu da una forte fortaleza in un palazzu reale. U Henry VIII Banqueting Hall pruvata a sta ricustruzzione è conserva funziunalità da 1517.

Lady Baillie Buys Leeds Castle

L'ultimo propietariu di u Casteddu di Leeds, Lady Baillie era una erite in a nascita americana di a fortuna Whitney.

Accattò u castellu in u 1926 per $ 873,000, surpassendu Randolph Hearst, u magnate di u ghjurnale, cum'è un altu postulante.

Lady Baillie hà cunsacratu u restu di a so vita per restituurà u casteddu Nurmale è u parcorsi chì travagliavenu. E purtò l'glamurdu di Hollywood à l'ingiru. Una accolta di a società, invitati di Lady Baillie, includinu Jimmy Stewart, Errol Flynn è Charlie Chaplin.

Quandu Lady Baillie muriu in u 1974, abbandunò u casteddu di Leeds in una fiducia caritativa chì assicura u so guddimentu da u publicu è prumove ancu u casteddu per i matrimonii è i seminari nazionale è internazionale.

Esplora Leeds Castle

In più di u casteddu stessu, i visitori à Leeds pò ancu avè avutu:

Vettori in u Castellu di Leeds

Leeds Castle offre parechje quatru ambienti stesu è storichi per una casta di cunti di fabulosa: a Biblioteche, Sala Comu, Casa di Porta è Terrazzetta. Inoltre à una scelta di i posti per a reclusione di cuncepzioni adattati per banquets o cume aghju più chjucu, u casteddu hà 37 stanzi dispunibuli per i novi eddi è i so invitati per esse più.

I servizii di un casale di Leeds, sò un capu di u butler, arrangiunarii di fiori da u so fiorente di u casteddu, è vini è champagnes da l'antichi cantieri normandi di u casteddu.

Voyage à Leeds Castle in Style>

Ancu quasi 500 000 turisti facenu u modu di u Castellu di Leeds annually, quelli chì viaghjanu in stile piglià a Venezia Simplon-Orient-Express Pullman britannica viaghjate di viaghju di Londra.

A riunioni à 9:30 a la Victoria Rail Station, u gruppu chjuchju hè guiatu da una guida cusosa chì si purga cù un autobus in u casteddu.

Nantu à a strada, i passageri vanu cù u passatu narratu mentre spittendu à a campagna inglese.

Quelli chì viaghjanu in primavera sò prubabile di vede ove di nascita cum'è cavorting beside their ewe in u grassu verduzciatu.

Mentre chì l'altri visitori si deteparà una distanza da u casteddu, l'autostrada di l'Orient-Express aghjunghja vicinu à l'intrata è reste installatu quì à a partenza.

A l'arrivata, l'invitati Orient-Express sò trattati à un dulce roll è u cafe o té in u restaru di u Castellu di Leeds è dete un fegatu commemorativo. Hè più di duie ore per esplorà u casteddu è u patrimoniu, chì ghjè propiu tempu. (Una cammara hè un must.)

Allora volta in u busu, per un passaghju à Folkestone Harbor scenicu quandu u Pullman Britannica aspetta. Un ghjornu chiudu, i scoglii bianchi di Dover sò visibili da u portu.

A seconda emozione di u ghjornu, dopu avè u Castellu di Leeds, hè sopra à u storicu British Pullman. A bordo un umber restituitu è ​​cunsigliu di carri duranti l'anni 20 è l'anni 30, i passageri vanu cù un lunch triplu cù l'acompanyata di champagne è u vinu cume a campagna di a Gran Bretagna si sviluppa à a finestra.

Ci hè prestu prestu, u trenu torna u gruppu in Londra à 5 ore, è abbanduneti i passageri cun memorii inolvorables di u casteddu più romantico di u mondu - è l'eleganti ghjornu da questu.