L'Haunted History of New Sultan's Palace d'Orlean

À 716 Dauphine Street, cantone di Orleans Avenue à u Cornu Franceneru , si trova una struttura di quattru stanzi chì custruisce un ghost più spiciale, ancu da i standards di New Orleans. Hè u "Sultan". A casa hè stata fatta in 1836 da Jean Baptiste LaPrete, chì pussidia una piantazione in a Parish di Plaquemines. Ùn era pocu cumuni per i pruprietarii di piantazioni per avè i casi a cità per l'usu durante i mesi più fresche di l'annu.

Qualchì tempu dopu chì l'Unione hà principiatu nove New Orleans in a Guerra Civile, LaPrete hà sappiutu di scassese di u cuntribuzione è era furzatu da allughjà a so casa di a cità.

L'inganne esceceratu per esse un omu, u Principellu Suleyman, un Turco chì sustinia chì era u sultanu, o un sultanu anticu, di un paese di uccidentale. U Sultan avia assai esposi è membri di a famiglia, in più di un capu di esclaves / servitori. A casa era redecorata, cù draperi densi chì avà è tutta tutti i finestri. I porti di frontière candilate èranu protetti da eunucchi turchi cu scimitari wielding. L'arricu pisu di l'incensu fù inalatu da i passeggeri, quandu chì a porta era aperta.

A Rumors Begin

Hè stata rapportata chì l'harem di u Sultan consistia micca solu di parechji fimmini, ma dinò di i picciotti. Studi di orgii eranu loculi, cum'è eranu cunti di segregazioni di donne, nuvole è picciotti, tutti presumibuli per u piacè di u Sultan. Hè difficiuli di cunta quantu di questa era l'spekulazione, è quantu fattu propiu, ùn era micca per l'esercitu scupertu da una matina da un vicinu.

Passendu da una matina, un vechju hà avvistu chì a casa era inusual tranquillità, è vittiru u sangue splintulatu da a galerie d'altitudine, è scidda da a porta di a porta.

La Scena

A pulizzia ùn truvava unanimamente inutile. E parti di u corpu eranu sposti in tutta a casa, chì era culpita da u sangue. E donne, i zitelli, è i guardiani fùbbenu sacrificati è capimati.

Ci era solu un corpu chì ùn era micca statu maccheratu - quellu di u Sultan. Hè stata intarratu vivu, cun una mano righjunghjendu da a terra, per vultà u so modu. Hè intarratu in l'indimentu funerali musulmano. L'identità di l'assassinu ferma un misteru.

Perchè?

A questu tempu, a pulizzia dettu chì i pirati in u spaziu erani rispunsevuli di a carnaghja, ma sta scena ùn parevanu d'accede cusì. Tandu fù scupertu chì u Prince Suleyman ùn era micca un sultanatu in tuttu, ma hè più u fratellu di quellu. Hè suspittatu chì Suleyman s'hè esercitu in u so paese, è hè cusì scurdate quì. Era ancu credu chì Suleyman avia ribitatu u tesoru da u so fratellu.

Ci era più bellu abbastante per cuncludi chì i figlioli di u Sultanu tracciau Suleyman, è u so eseguitu cù u restu di a casa.

I Ghosts

I residenti di a casa anu avutu vintendu u Sultanu stessu o altre figura in custumi orientali. Chjamà è chianciavanu sò dinò, o u sonu di i parti di u corpu à cliccà à u pianu à a notte. A musica di tinghje strani è u prufume di l'incensu hè statu informatu da i passerelli. Un omu ghjustu hè vistutu à pusà nantu à a finestra, ma ellu sparisce subbitu.

Qualessu hè u ghjovanu "sultanu", ùn puderebbe mai sapè di ciò chì cerca. Ma i rapporti di i persequità quì continuanu.