L'Impressu Turismu di u Terreux di Haiti

In l'annu dopu à u terrimotu di magnitudine 7,0 chì tocca à Haiti in u 2010, a cumunità haitiana, è dinò a cumunità dinamica, hà travagliatu da riduparà e partijiet dannigghiati di l'isula, da casa è d'imprese, à a vita di quelli chì chjamanu casa isulana.

U terrimotu di u 2010 di u Port-au-Prince ùn hè micca solu di catastrophe humanitarie, hè ancu un befrattu devastante à l'inviu novu per fà turnà à Haitianu in u cartulare di u turismu .

A parte di l'ironia amarga di stu disastru naturali imprevisu hè chì vene cum'è Haití era avè principiatu per vede signalli di ricuperà da a so putri crisi politique, criminali è naturali è avè assicuratu sta stabilità chì i visitori puderebbenu esse bè benvenuti. Un pocu pocu tempu, Choice Hotels avia annunziatu i piani di purtalla u primu Comfort Inn à Haiti, chì anch'elli anu statu a prima propria di l'isula di una catena d'internaziunale internaziunale.

Avà, Haitinu hà bisognu di trattà a perdita di millaie di viti è a distruzioni di l'infrastruttura publica (strade, edifici, utilità) chì era luntanu da ideale prima di u terrimotu. Un muru à u famosu Hotel Oloffson hà colapsatu (invece chì a propria hè altrimenti infurmata), cum'è u Palazzu Naziunale Haiticu è a Catedra Portu Prestu, secondu tistimonii. U Montana hè distruttu, cù parechje persone intrappulatu; u listessu hè veru di u Hotel Karibe è senza dubientu assai altri.

Un pezzu di bona nova finu à quì hè chì l'aeropruitu in Portu Prussu hè operatu è capaci di riceve e vente d'esencia, anche a perdita di a so torre di cuntrollu. Inoltre, quandu viaghjà à l'Avvene di Portu Pruttu vi uttene esse affettatu durante parechji anni da sta tragedia, vale nutà chì l'altre alte di u paese ùn sperienze u stessu livellu di distruzzioni, sia abbandunate a pussibilità di una industria turistica revived in certi puntu in u futuru.

Tutta l'Hotel Olaffson è l'Hotel Villa Creole in Port-au-Prince allora sò stati utilizati com'è refugghi per i vittimi di tremolo.

L'American Airlines è Delta Air Lines anu annullatu i so vols à Haiti. JetBlue ponu passà passageri chì viaghjanu à Puerto Plata, Santo Domingo o Santiago in a Repubblica Dominicana chì i viaghji sò affettati da u terragiticu di rettore senza custu. Verificate cù a vostra aerolinea per più infurmazioni. Alcunu alcuni alcuna alcuna hè stata utilizata com'è terreni di staging per esse i vols à Haiti; a Repubblica Dominicana okkupa a mità orientali di l'Hispaniola, mentri l'Haiti occupà a mità uccidentale di l'isula.

Royal Caribbean Cruise Lines hà dichjaratu chì ùn hè statu informatu da danni visibles in u portu di crucero di Labadee, Haiti. E ligere di crucero sò stanu aspittendu permessu di u guvernu haitianu prima di resinu à saltà in Labadee.