L'oghji in u viulinu Satinariu era tuttu un viaghju

Closed Moody Blues Dark Ride in Hard Rock Park

Nota nota

Hard Rock Park, chì hè stata localizzata in Myrtle Beach, South Carolina, dichjarà fallimentu u stessu annu ch'ellu hè apertu, in u 2008. A riva Moody Blues durà una sesta. A seguita hè una stima di u prughjettu chjusu. Pudete più nantu à u difusu à u Rock Rock Park in u mio generale. Pudete ancu vede l'attrazione in un video di viaghju realizatu da u so designer, a Sally Corporation.

Cù u so funnamimentu rivoluzionariu di a musica classica è roccia, i so imbiancatura evocative, a so melodia perseverante è chiancente, è a so stazione icònica in u canon di rock, Moody Blues "Nights in White Satin" era ideali per esse riinterprete cum'è un parc temàticu scuru ride . Hard Rock Park è i so cullaburaturi, u Sally Corporation, hà fattu un travagliu maestru di creà un paisaje acustico di sonu cumu di l'immersivu chì purtò a canzona a vita. Cù u so sguardu visuale è l'effetti brillanti, Nuvole in White Satin- A Trip era vicinu à a qualità di Disney - è assai trippy.

Accustà à Ride Fubbe un Trip

Situatu in a seccione di u Invasione Britannica di u parcu, i visitanti passanu per quellu chì pareva esse una copia di l'album di psicodelia enormi è versu un spinning, mesmerizing spirale negra. Cù Moody Blues cuts ghjocu in u sughjettu, a cola includia una band è caccià curiosu cum'è un Mellotron (un teclatu chì hè precedutu à u sintetiziu è aiutau definisce u sonu signature), un torsu annantu à quali lampi culurati sò projettati, è un grande cavallu biancu (minus u satin).

Ride l'uperatori distribuitu 3-D vetru (u chintzy cartone tipu, micca i plastichi) è li disse à i visitori, cù un amicu nostru, per "avè un bon viaghju". I lumi negra fècenu i 2-D, i muri di u ghjornu adduzzati, è invariabilamenti causatu i vitturi 3-D-bespectacled per alcuni è aghjunti l'imaginari ilusoriu in l'aire.

Un spurtu di vortici, una grappa di parc d'amusement, porta à l'area di carica di u viaghju. U vortici di pizzuddutu risichtu era tuttu più disoriente quandu avvicinava cun 3-D vetru. Quelli chì anu bisognu di saltà u canna rotò puderanu piglià a "Route Chicken", un corridor that bypassed the vortex.

L'area di cunfirmazione hà accade à dui vehiculi à un tempu. Oguni stati avianu dui banci è puderanu manipule à sei passageri. Dopu chì a safety bar diminuì è un traspurtadore opara i veiculi, u viaghju hà iniziatu.

Aspittate per u Gong

A canzone, chì hè stata editata prima in u 1967 è in u ghjornu à quasi ottu minuti, hè statu re-gravatu da a banda. Cumpiau versu u puntu di mezzo di a versione originale. (A flute signature et interludités bassi omessi). E l'altri parlanti abbastanza eranu superbeddi è proporcionatu un sustegnu sonicatu di l'atmosfera calmante.

Mentre Justin Hayward cantava, "Nuvole in satin biancu, Nun mai reachi a fine, Lettere avè scrittu, Ùn avè significatu à mandà," spectre 3-D ethereali - in satin biancu, apparentemente - passageri salutati. Un paisaje fussu è sterile, pianu pianu pianu pianu di colori brillanti.

Cum'è a cane inscrubile, ùn era micca una storia lineale o significatu litterale à l'attrazioni. A volte l \ 'articuli parle bè cù l'visuale è l'effetti; a maiò, però, i posti, a sona è a sensazione sò purtati à i cavalieri in un corpu di conscienza alterata.

Vivid Peter Cubelli di Max-Style è signa di paci firmate in midair; Ciò chì anu pulsatu u globule chì anu parechje securitore da u cuncepimentu di luce di un concerti di circa 1969 di Grateful Dead sfruntenu è purtonu una chiavi di dritti à i passageri; scontri di l'aria competichenu per l'attinzioni cù i rilevamenti stilizati di i ballarini chì sò spiritu. Whoa! Era pesante, omu.

Noi in biancu Satin hà fattu grandu usu di un vechju truccu di sciccareddu scuru, a sala di veloce. (A holdover from the If Attrazione Wings attraitu hà rimpiazzatu, u Buzz Lightyear ride in Tomorrowland à u Walt Disney World di Florida includenu una stanza di velocità). L'autri a lentamente avantava in una stanza cunghjonu nantu à quale hè stata projettata una pellizata d'immubiliante. Cumu a simplicità di un simulatore di simuladori di passaghju cum'è l'Aventure di l'Università di l'Spider-Man , questu creazione a strana sensazione di muvimentu in sync cù a film è in i so imagine surrealista.

Capu à a fine di u cavallu, dopu chì Moody Blues intóned, "Ma dicemu chì hè ghjustu. E chì hè una ilusione," ci era una scena grandi custruita in u finale di a marca di a marca.

I nudi mità in u satinu biancu pòssanu micca mai avè a fini. Ma l'attrazioni hà fattu. Mentre chì un passaghju infinitu seria assurdu, avissi avutu statu geniale si l'attratore minuti più minuti puderia esse casi duplicati per fintinu a longu di a canzunedda originale. Era tantu diversioni, cusì stranu, è cusì bellu fattu, dumannò più. E avissi statu fascinante per vede ciò chì i diseggiani di u ride puderanu fà cù una paleta dilata.