L'Origine di i Houston Texans

E forze umiliali per i Houston Texans

Prughjetti di Houston Texans 'Humble Beginnings

I Houston Texans nascinu fora di fallimentu; a fallimentu di l'Houston Oilers per successu in Houston è u fallimentu di i soldi ghjente per vene cun una solución di l'estadi in u Los Angeles. Intruduciutu u Houston mogul Bob McNair chì ponied up several hundreds of millions of dollars per cunvince a NFL, da un votu 29-0 in uttùviru di u 1999, per cuncede l'Houston, a 32 franchise di liga.

Sfurtunatamente, per i fannijiet di football di Houston, i texanis, finu à quandu, anu pruvata largamente per elli stessu, sia fallimentu. L'equipa avia avutu un scopu guvertenntu in a so storia, è ùn hà da venite vicinu à ancu olfato di u playoff. Eppo l'Houstoniani cuntinueghjanu à pack Reliant Stadium simana da settimana per vede a seconda pruvenzione di a NFL di a cità, dopu à u ghjocu, dopu à l'annu, per esce da a cendresse di u fiaschju è esioni à l'altura di u successu.

Team Name

U nome di l'equipa hè annunziata u 6 sittèimu di 2000 prima à parechji assistenti in una manifestazione aperta in u centru di u Houston. L'annunziu di u squadru di l'equipa fu seguitu da quellu ghjornu chì Bob McNair tirò fora u primu filu - chì era successu un football - à u pruprietariu di l'Astros Houston, Drayton McLane, prima di un ghjocu di Astru in u chjamatu Enron Field.

Uniforme Unghju, Prima GM, Primu Entrenu

L'uniformi di l'equipa anu publicatu u 25 di settembre di u 2001, è era in questa data chì l'animatori di l'equipa anu fattu ancu u so debutatu publicu.

U primu capu generale di u squadra hè stata u rispettu di Charley Casserly, chì prima di unisce à i Texani, avianu unitu di Joe Gibbs per aiutà à fà u Redskins di Washington in una anni di l'anni 80 è 90. U primu capu di l'autostru hè Dom Capers chì anu statu ancu u primu capu di a carica di Carolina Panthers è chì, in u so second year as head coach, hà guidatu quellu squadra à u ghjocu di titulu di NFC induve ellu pèrdite à i Packers Green Bay.

Primu Prughjettu di Prughjettu di Houston Texans

U primu dilicatu di scuderia hè u David Carr, quarterback da Fresno State. È u 8 di Settembre 2002, prima di un espunenti enormi di a vista di a vista di l'ESPN, guidò i Texani in una di e grandi ei viulenza in l'histoire di football chì i Texani vittite i Dallas Cowboys 19-10 in u primu ghjocu di stagione regulare di l'equipa.

Sfurtunatamenti per a squadra, e cose sò stati totulisce da quì puntu. Capers è Casserly anu alluntanatu dopu a quarta staciunii di l'equipa, una stagione negligente chì visti u Texans vanu 2-14 à l'annu dopu avè findu 7-9.

Ma per virtùu di u so scorsu, i Texans hà avutu novu u primu prisitu in u scrive. Invece di scrivene l'eresu lucale Vince Young da l'Università di Texas, o scrivite ellu Trofimanu Heisman Reggie Bush, u squadru hà sceltu u linemanu defensivu viaghjulu micca scunnisciutu Mario William.