L'urìggini di l'Hotel Pillow Chocolate

A storia darrè perchè e licenziate si lasci una chocolatu nantu à a vostra cuscinu

Avete mai andatu in a vostra stanza di l'ochju è truvonu un pezzu di cicculata, mint impresa, o muzzicuni di galette in cazzu nantu à u pillow? O avete mai avutu un poche candy dopu chì una chjave suviera i toole o lampa in questu hotel? Sè stati stati stati qualchi ottenimenti, a risposta hè chjucu. Questa hè una pratica cumuni in tutti i Stati Uniti, è ancu in certi locali in u mondu.

U chocolatu o zucchina nantu à un pillow hè statu longu pratica cumune in l'ospiti, in particulari à i pruprietà di lussu.

Hè una bona tradizione: Un trattatu trattatu especial prima di ripusà u vostru capu in e vostre vacanze per parechji dolci dolci. Ma unni successu a tradizione? A risposta implica una stella di Hollywood è un hotel di San Luigi.

Cary Grant, unu di i più funnii à l'attori più debonair di a so generazioni, invintate principiatu a tradizione mentre si era in l'Hotel Mayfair (ora a Magnolia St Louis) in u centru St Louis. A legenda dice chì a cuncepta cù Grant facìa vulè aghjunà un amatori cume una pista di chocolati chì currianu da a sala di salottu in a so suite à l'àttiru in tutta a stanza finu à u pillow, induve anu anu una lettera d'amori o un sorte. Appena, Grant pensò chì u chocatu era u modu di u core di una donna. Josh Chetwynd, autore di Libru di Nizza: Un Libru di Nizza nantu à Nizza Cose per Nizza Persone, spiega a storia:

"In un viaghju in San Luigi in i 1950ini, [Grant] vulianu aghjunghje un drasticu sugary di romanza à un ligame in u locu di Mayfair Hotel. Eppo ch'ellu era maritatu cù l'attrice Betsy Drake à u mumentu, Grant avia altru, ahem, amicu foru cresciute. Ellu presu una furmazione di chocolati, purtatu da a so sala di l'assicuranza à l'àttu in u cambre di prima, finisci in sopra u so culore di pillola. Ddu dduvà hà dettu: Cumplimenti di C. Grant: Fate un rinu sughjettu).

"U capu di guidatore à u voddu di u soprappiore di Grant è, anchi discretu nantu à a so propria, hà principiatu a prublema di regula di abbandunà un chocolatinu di notte nantu à e cuscini di l'alloghji.

A chocolatine nantu à u pilone era culpitu da u Mayfair in l'ultimi anni, è u coppiu abandunò a tradizione. Questa hè una disappraversu à parechje persone chì valute l'istoria è a tradizione di u Mayfair.

In ogni modu, cù a compra di u Mayfair è u so sussurru sussurru dopu à a Magnolia St Louis à Agostu 2014, a gestione hotelale hà rimesse à a tradizione di San Luiggi. Avà, com'è parte di u so servitore turndown, a Magnolia trattà i invitati cù chocolati da Bissinger, unu di i più chocolatiers in u paese.

Inoltre, i gonciudine chì si sò stati à a Magnolia pudendu all in Cary Grant l'eserita per queste nantu à u settore di Cary Grant, situatu à u 18 ° u pavimentu, o vendu è cene in Robies Restaurant and Lounge, chì hè chjamatu per John Robie, Grant's caratteru di a film A Catch a Thief. Ci hè definite assai una storia per esse truvata in questu hotel è l'abbrazza!

Ci hè chì avete u bisognu: u chocolatu nantu à a tradizzioni di colpu hè un tributu romantica à un icona romantica di u Hollywood classic. I visitori ghjunghjite à vede u pezzu di cicculata, a zucchero, o una altra forma di cuddinu di dolce, cum'è un masticu di cumpagnie in ogni locu hotelu in tutti i Stati Uniti, è ancu parechji hotele in u mondu sanu. L'ospiti di u Fancier offeranu bombons ghjunghje è ancu i fiori cù l'abitazione, mentri certi le maiori costru puderanu postu una semplica menta nantu à u pillow. A prossima pezza chì stanu in un locu hotelu è diventanu a cicculata, u masticu di cucina, o mint, ricordate chì avemu a nuzione romantica di Cary Grant per ringrazzià per queste trinità!