Midsummer in Scandinavia

Danimarca, Norvegia e Svezia anu tutti i riti tradiziunali di Urighji

U Midsummer hè u festival di staggione di più Scandinavia dopu à Natale. Una festa tradiziunale di u solstiziu di l'Estiu, Urighju hè u ghjornu di l'annu (u 21 di ghjornu). In u Suède, Udughjuncu hè ancu celebrated as a holiday nationale (vede ancu i festioni nazionale scandinavi ). A festa di l'azienda di U Midsummer sia u sàbatu da u 20 di ghjugnu à u 26 giugnu.

Cridendu u Solstiziu di Veranu

A festa di u solstiziu di l'istesioni hè una prutenza antica antica, chì datanu à i tempi precristiati. U Midsummer era uriginale una festa di fertilità cun assai costi è rituali assuciati da a natura è cù a speranza per una bona vendi a questa outa / vaghjimu.

I tradizioni di u puparu scandinavi sò stati da i tempi pagani, affirmannu a scunfitta di a bughjura à i putenzi di u diu di u sole. Questu hè u puntu intermediu di a sesta di a vendita in agraria, è com'è esse statu cunzidiratu mpurtanti per pruvà affruntà a bona fortuna è a bona furtuna in u Midsummer, cun assai enfasi di rinvià i spiritu maligni è a negatività.

Comu in tutti i tradizione scandinava, celebrava cù l'altri ci venenu da manghjà cun l'alimentazione bona. U travagliu tradiziunale per u Midsummer in Scandinavia sò patate cù l'aringa o pezzi affumicata, frutta fresca, è probabilmente da l'schnapps è a cervia per l'adulti.

Svezia è Midsommar

In u Suède, induve u festivale hè chjamatu "Midsommar", i casi ci sò stati adurizzati adurati è stati cù guirlandi è guerrie di fiori.

A maiò parte di e persone in Svezione celebre a sera dopu, è in u ghjornu stessu di l'Urighju, parechji negozii sò chjusu per permettà à i traballadori à cuncepimentu cumu si vanu.

E svegliu poverete danza à u polu di l'uttene di decore stà à sente i canzoni tradiziunali populari cunnisciutu di tutti. In u Suède, cum'è in parechje altri paesi, a magia di u Midsummer chjamate a bonfire (chì ricurdeghja in tradizzioni Walpurgis Night Waloccani ), è divinendu u futuru, in particulare l'identità di u futuru còunu.

Midsummer in Danimarca

In Danimarca, a Eve di u stagnu hè ancu un ghjornu populari, cilibratu cù foglie grande è processioni in a sera. Hè cresce chì alcuni versione di u Midsummer hè statu osservatu da l'epica di i Vichinghi, è hè statu un vacanze nazionale finu à a fini di u 1700. Dani tradiziunale celebranu a vigiglia prima di l'Urighju.

In u tempu medievale, i curati di Danimarca puderanu cullà e cose chì avianu bisognu di raghji medici nantu à Eve di u Veranu. E e persone prestite visitari à i bassi di l'acqua chì duverebbe cresce ch'elli puderanu guarià i spiritu maligni

Frà Danesi, ùn hè micca solu a Vita Eternu di San Fiore, ma ancu Sankt Hans aften (a vigilia di San Giovanni) chì celebrendu in vigore di u 23 di ghjugnu. À quellu ghjornu, Danesi cantanu e so tradiziunali "Amemurazione a Nostra Terra" è creanu i capelli pudessi nantu à i bonni. Questu hè fatta in Danimarca in memoria di i prucessi di a brughje di a Chiesa di u XVI u XVII seculu.

Norvegia Midsummer Celebrations

Conocido cum'è Sankthansaften o in tempi antichi "Jonsok" (chì significa "Stake di John"), u Midsummer in Norvegia hè marcatu da e cerimonii chì evoluciononu da u Cristianesimu, chì cumpranu a peregrinazioni à i siti santu. Foglie sò parti di a celebrazione, cum'è ghjoculi affaurie, destinati à simbulizà a nova vita è a nova stagione.