Mooresville: una cità di Charm & History in Alabama

U Primu Incorporatu Town in Alabama

Mooresville hè una cità petite cun lignata quasi 20 chilometri u sudu di Huntsville, solu da l'autostrada 565 in u Calcina. Visitar Mooresville hè cum'è passendu in u tempu à un modu pacìficu, à pocu frenu di vita.

In fattu, Mooresville, cù i so chjucchi à l'arbureti, i purcelli di pezzi bianchi è a mancanza di spiagge, hè u mudellu per parechji di i novi "cumunità planificati" chì culloca in tutte e quandu e persone cercanu per questu sensu vicinu.

L'architetti è i sviluppatori di u circondu di u paese arrivanu in u primu cità di u territoriu d'Alabama per vede cumu travaglià.

Mooresville hè spessu invintatu cum'è "Alabama's Williamsburg " è a so apparizione campagnola faciele aspetta un ambientu pre-Guerra Civile.

A storia di Mooresville hà iniziatu in u 1805 quandu i primi settlers ghjunsenu à a terra occupata da l'indie Chickasaw. Versu 1818, Mooresville anu 62 visitatori è petrau l'Legislatura Territuriale d'Alabama per un Acte di Cumpagnia.

L'Alabama ùn hà diventatu un statu finu à un annu dopu in u 1819, facendu di Mooresville una "cità più antica da l'statu".

Qualcuni di a unicidadi di Mooresville includenu:

In u 2001, a cità di Mooresville publicava un libru cù a storia è l'imagine di sta piccula gemma di una cità. Per una copia di Mooresville: Una Guida à a Prima Ville Incorporata da l'Legislatura Territuriale d'Alabama cuntattate o cità di Mooresville o firmate da a Shaver's Bookstore in Huntsville.