Musée des Arts Décoratifs di Parigi

U Musée des Arts Décoratifs (Museo Artificiale di l 'Arti) si trovani in un edifiu vicinu à u Museu di u Louvre , si trovani circa 150.000 opari d'arti decoratori, inclusi ceramica, vetru, ghjuvedi è ghjucate. A cullizzioni arrastra l'arti decurativi in ​​a storia, cumincendu cù u periodu medievale, è e civilizazioni, da l'Europa à u Mediu Orienti è u Far Orient.

I visitori interessate in expandà i so sapienti di pratichi artisti à l'arti decurativi trova una ricchizza d'infurmazioni in questi immubiliari sottogastanti di u museu.

Pudete pensà à pagà una visita dopu un sonnu di u Louvre. Dui altri musei, i Musei di Moda è Tessili è Pubblicità, cumparanu u stessu edificu, è quandu avete acquistate un bigliettu per un, avete acquistatu l'accessu à trè i trè.

Situazione è infurmazione di infurmazione

U museu hè situatu in u 1er arrondissement (distrettu) di Parigi, in u corazzu di u Louvre-Rivoli vicinu è vicinu à u Palais Royal è u Louvre. Sights and attractions around the museum include the Neighborhood Champs-Elysees , Opera Garnier , Grand Palais a nd The St-Jacques Tower (early Renaissance marvel in central Paris).

Adresse: 07 Rue de Rivoli, 75001 Parigi, Francia
Metro: Louvre-Rivoli o Palais Royal-Musee du Louvre (Linea 1)
Tel: +33 (0) 1 44 55 57 50

Visita u situ web ufficiale.

Aperti è cuntenuti

U museu hè apertu ghjornu da u marti à u marcatu 11:00 a 6:00 p.m. Ci hè apertu à 9 ore di l'omi tutti i ghjovi.

È chjusu i luni è i festi bancari francesi . Avete nutatu chì u cuntailu di u bigliettu simule à 5:30 p.m., cusì è sicuru d'assicurà parechji minuti in anticipu.

Admission à i cullizzioni permanenti è mostra: pudete cuntrollà i prezzi prisenti. A stampa hè libera per i citadini di l'Unione Europea sottu à 26 anni.

Nota: Un bigliettu à stu museu permette ancu esse ingressu à u museu di a moda è tela è di u publicità vicinu.

Studi di a Cumpagnia Pienza

A cullizzioni permanente in u museu Arte Décoratale cuntene à circa 150.000 ogetti di i diversi epichi è e civilisazioni. Circa 6 000 di questi sò indicati in un momentu determinatu, è i curati anu fattu cinsu in sviluppà a craftsmanship è "savoir-faire" di l'artisti, l'artighjani è i pruduttori industriali chì designanu l'uggetti. Materie è tecniche impurtanti sò evidenti, da a pelle di marraghja à a legnu, ceramica, esmalte, è plastica. Ogni uggetti vanu da vessi à mobili, ghjuvelli, ristoranti, coberbii è ancu dollhouses.

I cullizziute sò esse diventata essendu in dui "camini" . In u primu, serete datu un scopu chronologicu di e tecniche di l'arti decorativu è i stili di u piriu mudernu à l'ora oghje. Un emphasis particulare in questa parte di a cullezione hè nantu à a scienza, a tecnulugia è cumu l'evoluzione in queste spazii anu cambiatu manere di avvicinari l'arti decurativi in ​​i più ricenti. Spiegazione di l'esposizione per i cullezzioni di u XIX sèculu (1850-1880) è di i culligamenti di u XXu seculu hà duppide in l'ultimi anni, chì riflette u dinamisimu di u campu.

A cullizzioni hè divisu in 10 stanzi dividuti in secolo chronologicu, cumu e chambres centrale in temi specifiche. Queste include: