Musée National du Moyen Age in Paris (Museo Cluny)

Ogni tesoru di vita è arti medievale

U museu artighjanatu medievale nazionale in Parigi, cunnisciutu ancu u Musée Cluny, hè una di i più belli coloniali di l'Europa dedicati à l'arti, a vita di u ghjornu, a storia societaria è religiosa da a Medievu in Francia. Oghje in l'Hôtel de Cluny, stòricu gòticu, una mansione di u seculu XVII chì era stata fatta nantu à i fundamenti di i termali romane, i collezzione permanente in u museu sò speciali ricchi è include u tappezzu Flandes icònicu cunnisciutu in u mondu per a so bellezza enigmatice, La Madonna è l'unicorniu .

U frigidarium romain hè fascinante, cum'è oggetti di a vita di u ghjornu, l'arti è a robba di u periodu medievale.

Leggi insegnati: 6 Posti per Get Your Medieval Fix in Paris

Location and Contact Information:

U museu si trova in u 5 ° arrondissement di Parigi (distrittu), in u stessu centru di u storicu Quarter Latin .

Indirizzu:
Hôtel de Cluny
6, Paul Painlevé
Metro / RER: Saint-Michel o Cluny-la-Sorbonne
Tel: +33 (0) 1 53 73 78 00
E-mail staff: contact.musee-moyenage@culture.gouv.fr
Visita u situ web ufficiale

Aperti e Billet:

U museu hè apertu tutti i ghjorni salvo marti, da 9:15 à 5:45. U bigliettu simule à 5:15 p.m.
Certu: 1 di ghjennaghju, u 1 di maghju è u 25 di dicembre.

Ogni bilettii: Ogni passaghju di u prezzu di u Musée National du Moyen Età sò 8,50 Euros (nota: questu sensibule à cambià in ogni mumentu). U tarifu ùn hè dispunibule per i visitori europei sottu 26 cù una identità valida foto. L'ingaghjamentu hè liberu per tutti i visitadori in u primu domenu di u mese (una penalità petite hè impositu per l'audioguia.

L'accessu à u giardinu medievale hè assicuratu

Sights and Attractions Nearby:

El

Layout di i culleghi di Cluny:

U museu hè sparatu in parechje cullizzioni tematichi (vede un guasu completu è guida à i cullezzione à a pàgina web ufficiale).

A pianificazione di terra: Includes the baths Gallo-Roman (espunenti temporaneosi si tenenu quì), boni fiori vitrati macchiati da u piriu mudernu è statuariu.

U Primu Piendu: La Rotunda di a Madonna è l'Unicorniu, l'altri tapiseri è i tessili, i pittura, latticini, l'opere di u bracciu, è l'ughjettu utilizatu in a vita di u ghjornu è militare.

U giardinu d'altitudine medievale si trova nantu à u latu di l'Hôtel de Cluny à u Boulevard St-Germain, è hè accessibile per liberu.

Studi di e cullizzioni permanenti:

L'imprese permanente à u museu offre un vastu generale di l'arti è l'artiggiani da u principiu Medievu attraversu a cusita di u Rinascimentu in u 15u seculu. U museu hè particularmente forte per a so cullezzione di tessili medievali è tappe d'Europa, Iranu è u Mediu Oriente. Assicuratevi puru ammirazzate a statuaria medievale, oggetti di a vita di u ghjornu (robba, calzature, accessori, artifacti di caccia), pittura è religiosa, scultura in legno, panni di vitru è manciatti delicati. À u pianore, una visita à tuttu u restu di i termali romane chì quandu sò stati quì, Frigidarium, oghje accadugliate temporale. Fora di stà e so ruine di u Caldarium (bath) è Tepidarium (bagnu è bagnu).

La Madonna è l'unicorniu: un esempiu destacatu di u Tapisserie Flanders

U travagliu più cilibuatu in u museu hè u sensu, induve l'enormi tapiceria di u XV di u centu, La Dame et la Licorne , chì hè stallatu in a so rotunda di luminiscenza in u primu pianu di u museu.

Attribuitu à l'anonimu, a fini di u centu fiurenti di Flandre, insegnati da una legenda militare medievale, u travagliu hè cumpostu da sei panni chì rapprisentanu i cinqui sensi umani è un apoghju finale appena destinatu à portà u cunnuscenza di sti sensi in una sola figura alegorica. Scrittore francese Prosper Mérimée aiutò à fà famosu dopu ch'ellu hà scupertu à un oscuro castello francese, è più tardi u Romanticist George Sand immortalizatu in i so opere.

U tapiceria enigmatice mostra una dama in interazzione cù unicornu è altri animali in varii sceni chì rapprisentanu i piacè (i periculi) di i sensi.

Touch, Sight, Smell, Gustinu è Audiatu componi i quattru pannelli principali, è un sittu pannellu, chripticamenti chjamatu "A mon seul désir", hè pensatu da parechji stòrici di l'arti chì possibbilmente rapprisentanu u triunfu di u moral è spirituali Chjarosità di i trappings di i sensi.

L'unicornu è u legnu ripresentatu in i pannelli ponu armature cù creste chì identificanu u benefacturi di u travagliu cum'è Jean le Viste, un nobili chì era vicinu à u Rè Carlu VII.

I tapissimi hà pigliatu l'imaginazione di i scrittori romantichi cum'è Mérimée è Sand, è cuntinua per fascinate per a so prufundezza alleuggiunale è u so usu vibratu è sutil di a texture è di u culore. Assicuratevi di riservà assai tempu per sità è medite nantu à u travagliu.

U ghjurnale Medievale

U giardinu stale medievale aromaticu in l'Hôtel de Cluny hè un destinazione indispensèvule per quelli chì anu interessatu in a storia di a pianta medica è in cultivazioni d'herbe. U giardinu conta un "ortu di a cucina" cù e viti cumuni, cum'è e chives è col. un giardinu medico cù u sage è ottu altre funti essenziali, mentri una bella strada attornu a l'ortu hè riddùttu cù fiori, valerian è rosoli di Natale. Ci sò dinò fragrant plants such as jasmine and honeywood.