Musica è strumenti musicali di i paesi centri-americana

A musica centrale americana hè influinzatu assai di assai cultures da u restu di l'America Latina, l'America di u Nord, u Caraibicu, l'Europa è ancu l'Africa. Da tutte e cose, i influenzi africani è europei sò i più noti. A musica europea hà intrutu in l'America Latina per l'invasioni di i Spagnoli di più di 500 anni fà.

Quandu visitate a regione, puderete avè avutu chì a musica tradizionale centrale u centru di l'America è i strumenti musicali sò diffirenti trà i paesi è ancu alcuni cità in un paese.

Hè perchè a più parte di usu com'è basa a tradizzioni indigene lucale è aghjunghje l'influenzi chì anu purtatu da i cunquistatura.

L'esclavitud hà ancu fattu una grande cuntribuzione per l'evoluzione di a musica tradiziunale u centrale americana. I slaves purtati da parechji parte di u mondu anu ancu cù a so musica tradiziunali, balli è strumenti.

Strumenti musicali di i paesi centrale-americana

A maiò parte di i strumenti derivati ​​da e funzioni spagnoli è africani. Chisti custruìanu principarmenti di varii tipi di tamburini, unu di elli i timpani di l'Europa. Quessi batteri anu migliu una trasfurmazioni annantu à l'anni è si cunvertiti in i congas, bongos è timbales chì sapemu oghje. Un instrumentu purtatu da l'Africa chì si fubbe popularu trà i musichi centri-americani di u tempu hè u Bata. Strumenta sò stati fatti di pruduttori.

Un altru attuali musicale interessanti hè un cilindru cabasa cù bundeddi di l'azzaru è hè fatta de manera chì puderia esse rottu cù una manivra attaccata.

Allora ci hè a shekere chì hè fatta di zucca è coperta cù una reta sottu. Per pudè soe cù queste, avete aduprà stickie è chjave.

Belice hà assai forme di musica, ma unu di i più sperimenti era sviluppatu da i discendenti Caribs. Stu tipu di musica ferma dipende di a bidulezza per a instrumentazione.

U banjo, accordione, guitare, è percussion sò ancu cumu utilizati per pruduci un sonu unicu di a musica tradizionale Belice.

Un pocu à u sudu, in Guatemala, u strumentu più tradiziunali hè chjamatu marimba. Hè assai amata da i vitturi ancu à questu ghjornu chì decidini nome di u so strumentu naziunale. Hè un strumentu di percussionu fattu di legnu chì s'assumiglia à i chjavi di un piano. Per fà u so sonu utilizanu sticelli cù bola di gomma in a punta.

El Salvador ha dui tipi principali di musica tradiziunale, unu è cumbia è l'altra hè a musica folklorica El Salvador. Da questu paese, un ballu chjamatu Xuc tene. Hè decrettu da u guvernu lucale in 1950 cum'è a danza naziunali di u Salvador.

Next hè Honduras. Eccu, in particulari nantu à a costa Caribe, puderà sèntenu a musica Garifuna. Questu hè assai simile à a musica chì trovi annantu à i costi di Belice, perchè ei venenu da i populazioni Garifuna. In fattu, Garifunas in Honduras hà ghjuntu dopu dopu migrale di Belice.

A musica Nicaraguan è in particulare marimba, ma hè un ghiacciolo. Hè incù tamburinu alcuni tamburini è di a cultura Garifuna. Palo di Mayo hè abbastanza cumuni. Hè una ballata tradiziunale cù razzi afro-lucali.

A musica usata com'è u fondu per questu pò esse chjamatu cum'è ritmi attuali acustichi crescritti. U stilu musicali hè cunnisciutu ancu Palo di Mayo.

Ci sò dui strumenti tradiziunali panamaniani. Unu hè un strumentu chì hè chjamatu mejoranera. Hè stata utilizata per un pezzu di tempu da nativu di Panamà. Dopu ci hè un violo di stringe di stringu chjamatu Rabel. Hà l'urigginariu à Arabu è hè statu purtatu à l'area da i Spagnoli.