Native American Los Angeles

Musei Indizi Americhiane, Centri culturali è Marcelli in Los Angeles

Ci era quattru gruppi indiani orientali chì occupanu a lavara di u Angeles è l'area circundante prima di i spidizioni arrivanu. La Tongva, ciamata Gabrieleño / Gabrielino da a so vicinanza di a Missa San Gabriel, a Tataviam, chjamà Fernandeño da missionarii di a Missa San Fernando, u Chumash lungo a costa da Malibu à u Valle di Santa Inez è l'Ajachemem, aussi cunnisciutu com Juaneño, da u County d'Orange à a Mission San Giovanni Capistrano.

E discendenti di sti gruppi sò vivuti è beni è ancu viventi in u califore meridionale è si mantenenu una varietà di siti cum'è siti sacri, storii è culturale. Inoltre, parechji musei in u spaziu anu exhibitu pedagogichi nantu à a storia di a storia indiana.

In altre gruppu nativo americanu anu rimuneratu à l'area di LA, chì dà Los Àngeles a pupulazione più grande di i primi pobli in i Stati Uniti. A storia è l'artifacti di e nazioni sò ancu rapprisentati in e cullizzioni di musei è centri culturali. A so presentazione ancu risultati in una quantità di PowWows annuali, chì ùn sò micca tipici di l'indi californi.