New York Hall of Science

U New York Hall of Science in Queens, New York, hè un museu di scienza per i zitelli interattivi. Hè una piacè di a ghjustizia per i zitelli da l'età di 5 à 15 anni. L'adulescenti è a più vechja pò piglià un sacchju di i speculami di a NASA fora di u museu, ma ùn si micca moltu micca mentre ùn avete i capelli in tow. U museu hè in a parti occidentali di Flushing Meadows Corona Park (a parti di a Corona) è hà uttenutu finu à u carru o u metro.

Esibiti è Admission

U museu si cuncintrau nantu à l'espettazioni di l'educazione interattivu. Certi sò scienza diretta è matematica. L'altri cum'è u Rocket Park mini-orale sottumessi à a parti funnanti un pocu più. L'esposizione Mathematica hè statu creatu per IBM da Charles è Ray Eames. Verificate l'urdinamentu per e manifestazioni chì avete casi ogni ghjornu in u museu. Arriccate prima di u ghjornu stessu se pudete, particularmente durante a simana di vacanze di scola.

Vede a pàgina di u museu per l'ore aperta è l'infurmazione nantu à i prezzi di u bigliettu.

Cumu truvà

Driving Directions è Parking

I Rockets

Ci sò dui coheti nantu à a mostra nantu à i terreni esterni di u museu. Chisti sò NASA cohede da i 1960ini. Ancu s'ellu ùn hè micca usatu, eranu parti di i Mercuri è Gemini. Unu hè un Titan 2 è l'altru Atlas. Sò dui sò quasi 100 metri altosimu. Li sò stati stallati prima in u Hall of Science per a Fiera di 1964, unni eranu un primu attrattu.

I rocichi sò stati nantu à i terreni di u museu finu à u 2001 quand'elli eranu ricuperati. Anu aghjustatu u tempu, è l'Atlas anu avutu ancu infestatu cù termite. Doppu larga reparazione è pittura, i dui coquicchi sò riturnati à Corona in 2003.

Fiera di u Munnu è l'iniziu di u museu

U museu apertu in u 1964 com a parte di a Fiera di u Mondu celebrata in Flushing Meadows. Differenti à a maiò parte di a fera, u museu hè apartu dopu à a fera chjusa in u 1965. Hè un di i primi musei di scienza di i zitelli interattivi à u paese. I esibiti, ancu s'elli innovatori di u tempu, eranu assai più chjosi ch'è l'incarnation presente.

U museu chjusu i so porte in u 1979 per una rivoltazione grandi è rapre u novu in u 1986.

Dopu da a pupulazione è u successu di u Hall cuntinuaronu cù espansione è rinfurzazioni.