Novembre hè u mesi di u Patrimoniu indigente americanu

Principi Parcu Naziunali à Commemorate Patrimoniu Indianu Americana

Sapete chì u mese di Novembre hè statu dichjaratu "U Natale di a Naziunale indiana americana" in u 1990? Chiddu cuminciò cum'è un sforzu tistimuneghjanu un ghjornu per i cuntributi fatti da i primi uriggini americani risultatu in un mesi sanu di ricunniscenza.

Tutti principiavanu cù u ghjornu indiano americanu. Unu di i prupritori di stu ghjornu hè u duttore Arthur C. Parker, un indianu Séneca, chì era u dirittore di u Museum of Arts and Science in Rochester, NY.

Cù u so spruvimentu, i Scout Boy Scout d'America set annantu à un ghjornu per i "Primi Americani" è per trè anni l'onore sia purtatu. In u 1915, una proclamazione hè statu appruvata durante u Cungressu annuale di a Cattidrali di Associazione Indiana Americana in Lawrence, KS per invià u paese à observà stu ghjornu. U 28 di settembre di u 1915, u sicondu sàbbatu di ogni maghju fù dichjaratu cum'è un ghjornu indiano americanu.

À l'annu parechji stati ùn anu dichjaratu à u ghjornu specificu di ricunniscenza. Mentre chì u seconddughju di maghju hè cumune per a maiò parte, u quartu veneranu in settembre hè cumuni per l'altru. In u 1990, u presidente George HW Bush hà apruinutu una risurta cumuni chì hà cuntadatu nuvèmmiru "U mesi di u Patrimoniu Indianu Americanu". I pruclamazioni simili, cumprese "U mesi di u Patrimoniu Nativu Americanu" è "U Patrimoniu Nativu Indianu americanu indianu americanu è Alaska" sò stati emesciuti annu da 1994.

In onore nantu à u Patrimoniu di u Patrimoniu Naziunale, i manifesti succedenu in tuttu u paese, è i parchi naziunali anu ghjocu un grande rolu in a celebrazione.

Ci hè 71 parchi naziunali, monumenti, siti storichi è stradi chì a storia hanu razzioli radichi in a cultura indiana americana. Tutti meritanu una visita, ma se ùn anu micca sicuru d'induv'ellu principià, fate e seguenti destinazioni per fènduli di stu mesi impurtante.

Wupatki National Monument, Arizona

In u 1100, u paisaghjatu era densamente pupulatu, ma e famiglie u perdutu i so domu per l'eruzzioni di vicinu Crateri vulcano.

Comu avianu bisognu di truvà altre crescenu à cultivà i cose, i picculi fogliosi fossi eranu rimpiazzati da un pocu di villaggi granni, ogni circundatu di picculi villaggi è picciotti. Wupatki, Wukoki, Lomaki è altri pittoselli di cantelli principiàvanu per emerger è e scambii di a cummercializazione. Wupatki era un locu di cunnessione ideale per u cummerciu, cunferenzi, preghiera, è più. Eppuru u persone si move in Wupatki, a zona fù abbandunata è à questu ghjornu hè ricurdata è cura.

Pianu di a vostra visita a Wupatki National Monument.

Knife River Indian Villages Naziunale Storicu Naziunale, North Dakota

Vulete visità una autentica Village indiana? À Knife River Indian Villages Nationale Historic Site, i visitanti puderanu trasfurmà in un terrenu di terra ricustituita è veramente imagine a vita di l'indi tradiziunali. Ogni centri include visu di l'arti di u vestitu cumerciu è cerimoniali, sacchetti, è più. U park ancu hà un giardinu chì cresce i culturi tradiziunali, cum'è u cornu di zucchinariu blu, u babu Red d'Hidatsa è i pezzi di girasole massimi di Maximiliani.

I visitori pudemu sente ricordi di a vita indiana traduttiva Hidatsa, à passu à u locu di u Lavu Sakakawea induve induve diprissioni in u locu di a vita in un paese, vivu cù ghjoculi, ceremonii è cumerci.

Hè un locu memorable per visità.

Monumento Nazionale Navajo, Arizona

Stu monumentu naziunale conserva trè abitazioni di u rughjonu tutte di i persone Ancestral Puebloan. I primi gruppi principali abitatu quand'hè abitata l'area: Hopi, Zuni, San Giuan Southern Paiute, è Navajo.

I discendenti di i bogi Hopi fugliali hà custruitu questi vivi è sò chjamati Soatsinom. Parechji di i clan Zuni, chì anu ancu custruiate pòpuli, principiani in questa zona. Puderete, San Giudice Southern Paiute si move in u spaziu è hà vicinu à l'abitazioni di u rughjonu. Eranu famusi per i so cecchetti. Oghje, questu locu hè circundatu da a Nazione Navajo, chì hè stata per centenari d'anni.

I visitori pudete tastà un centru d'educatore educatore, museu, trè viaghjate curtite guidate, dui picculi campings, è una zona di picnic. Sapete più nantu à u Monuments National Navajo.

A Strada di i Stradali Naziunale Storicu, Alabama, Arkansas, Georgia, Illinois, Kentucky, Missouri, North Carolina, Oklahoma, è Tennessee

Questu pianu storicu cunmutò a rimorca di u populu indianu Cherokee da i so tribbunali in Tennessee, Alabama, North Carolina è Georgia. Fùbbenu sfurzati da u guvernu fidirali è u pianu traversa i camini chì 17 distillatori Cherokee seguitavanu à u punente in u invernu di u 1838-39. Hè statura chì una quarta da a so populazione annunziò nantu à a strada di "Indianu Territoriu" - chì oghji hè cunnisciutu com'è Oklahoma.

Oghje, a Ruta di i Tears National Historic Site comprende circa 2.200 milles di terra è e rotte acqua è compie porzioni di novi stati.

Effigy Mounds National Monument, Iowa

Situatu in u nordu di Iowa, stu munimentu naziunali hè statu stabilitu u 25 ottobre di u 1949. U priservatu 200 posti preistorichi di i Monti Indizi Americhi crescati à u Mississippi Fiume entre 450 aC è AD 1300, inclusi 26 munzelli effigy in i formi di l'uccelli è l'orsi. Li muntagni viaghjinate una fascia significativa di a cultura di munecchemu chì hè veramente sensu di vedà.

Meno di u 10 per centu di i 10 000 massuli circoncisi urigginati in u nordeste di Iowa sò sempre.

Oghje, 191 settimane sò cunservati in u monicu, 29 di quali sò muntaggi in forma d'animali. U Monarchu Naziunale Effigy Mounds aghjusta à l'u visitore l'oppurtunità di sapè annantu à una cultura preistorica interessanti chì hà vivi in ​​armunia cù u mondu naturali.

Mesa Verde Nazionale, Colorado

Stu parcu naziunali hè statu stabilitu in u 1906 per conservà l'immubiliantimenti archeologiali di a cultura di u milanariu di i persone Ancestral Pueblo. Circa 1400 anni fà, e persone chì viviranu in a regione di Quattro Corneli sceltu Mesa Verde - chì hè spagnola per "table verde" - per a so casa. Per più di 700 anni, i discendenti viranu quì, custruiscenu e chjusi di petra in i alcoves di i mura di canyon.

I visitori pudemu tour per quattru abitazioni di uceanu, visite petroglyphs, caminate nantu à i strade bassi, è guiden visiti guidati di i siti archeologichi. U centru di visitori also exhibe arti u articuli nativa americana nativa.

Sitka National Historical Park, Alaska

Stabbilitatu in u 1910, u parcorsu federale cunfirmatu di l'Alaska, cunmondica a 1804 Battaglia di Sitka - l'ultima redenzione indiana alta di Tlingit ind'a colonizazione russa. A cosa chì ferma hè ora u situ di u Forte di Tlingit è u campu di battaglia, situatu nant'à u Parc de 113 Acre.

Una cumminazione di u Nordu Costa u pugnu tettenu è u piogghiu di chjode tremulu sò assuciatu nantu à a traccia scelta di a costa in u parcu. In u 1905, u guvernatore di distrettu di l'Alaska, John G. Brady, hà purtatu una cullizzioni di totoni per Sitka. Storii intagliati in u cedru foru donati da i capiori nativu da i paesi in Alaska sud-est.

In più di l'ambienti attraenti à l'altezza, i visitanti puderanu sapè nantu à a cultura è l'arti tradiziunali, diventanu l'attivitatii di u ziteddu, eseguite interazzione, è pigliate guidati.

Uccitanu National Monument, Georgia

A relazione trà e persone è i risorsi naturali si ponu signalatu in questa monumentu naziunale. In fattu, hè una preservazione di u recordu di a vita umana in u Sudestu per più di 12.000 anni.

Trà 900-1150, una sucetà elite di i vignaghjoli abitava di stu situ vicinu à u Riu Ocmulgee. Hà custruita una cità di l'immagini rectangulare di lignu è municuloli. Inoltre sò creati sò lodde di a Terra Circular chì serve com'è posti per riunioni è cerimonii. Quessi munimenti sò sempre visibili oghje.

Ogni attivita per i visitori include campagnola di viaghji di campagni, passeggiarii di bicicletta, spassighjati di natura, è cumercii in l'Ognirgee National Monument Association Museum Shop. Fun sonrisa? Pianu di u vostru viaghju ora!