Nudism in Danimarca

I nudisti amanu a Danimarca per i so "manyasthii libbirtati" è a CO (a ropa facultativa). U nudismu in Danimarca hè perfettamente admissible - hè statu pruibitu cum'è una eccezzioni, un signu daveru (per esempiu, à Holmsland Klit è Henne Strand).

Siccomu nudismu in Danimarca hè accussì generalizatu, stu paese è e so custiere sò micca include in a lista di carte di e nude di Scandinavia.

A cosa piacevule hè chì Dinamarca pruponi ancu parechje platti senza vestizione chì sò ufficialamenti dedicati à i nudisti.

Hè situatu à sud di Marielyst à Bøtø Strand à l'isula Falster, Albuen à l'isula Lolland , Houstrup Strand à nord di Hennestrand è Sønderstrand à l'Isula Rømø. Ci hè cusì bellu queste nantu à sti paesini chì a ghjente ùn hà micca bisognu à pusà per mezu di l'altri è pudete fà a vostra manera.

Àutri campi di paesi naturali di natura naturista sò: i platti nudi nantu à Skagen, Tannisbugten (Tannis Bay), Hirtshals, o nord di Løkken, trà Nr. Lyngby è Rubjerg Knude. Tutte e coste uccidintali pò esse cunsideratu cum'è una grande spiaggia di i nudisti in Danimarca (ciompu à Holmsland Klit è Henne Strand).

Nordu di Aarhus Harbour, i pitture nude sò nudi è abbandunate in nude assai, u listessu passa per l'isula danese Anholt, Thurø Rev in Svendborg in l'isula Funen (Fyn) , Troldeskovens Strand trà Tisvilde è Liseleje in l'Isula Sjælland, cum'è ancu com'è a costa sur di l'isula Bornholm .

Nota chì si una spiaghja ùn hè micca una spiaggia nudista dettu danese, qualchissia senza vestitu havi una obbligazione di manifestazione per i sensibilizate di altri utilizatori si mantenenu una distanza raghjunata di elli.