Panicale, Italie: Wild Times in un Village Medievale

Panicale, Italie hè un comune situatu à a pruvincia di Perugia in a regione Italiana di Umbria . Stu grandu ambiente turisticu hè cumpostu di un muntiucale medievale cù rini disposti in un patru ovalu. In u cori di a cità, ghjuntu di a piazza principale, ci hè una grande alimenta, vinu è appartamenti disponibile. Partimi notables conservati include u muru di a cità, i turri, a chiesa di San Michele Arcangelo, u Palazzo Pretoriu è u Palazzo del Podesti.

Masolino da Panicale, un pittore Italianu, nasciu in Panicale in u 1383 è hè cunnisciutu per u so travagliu frescu notable in a Capanna Branacci (1424-1428) è di u Massacio: Madonna cun Nespru è Santa Anna (1424).

Una Storia di Panicale, Italia

Certi cose che fate cù amichi è amatorii è viaghjate pò esse unu di elli.

In u 2001, sei di noi ci hà pigliatu appartamenti in un locu di a muntagna Umbria chjamatu Panicale. Hè 6 km south of Lake Trasimeno, induve in u 217 aC, Annibali facia un nomu per ellu cù aspra leurione romana nantu à i banche. Nascìu 15.000 legumuniari, è i Rumani ùn anu micca satisfatori. Oghje, l'indigeni sò più di a so perdita è i visitanti cun l'armata aperta.

Mentri Panicale era prubabile di i tempi Etruschi, era un castellu medievale custruitu nantu à u piccu di a muntagna chì furmò a cità à ciò chì vede oghje. I camini estu ristrettu di a strata formanu ovalali cuncentri vicinu à a Piazza Podesta à u piccu di a muntagna, com'è una misura di difesa quand'elli èranu custruiti.

Piazza Umberto 1: Gallo's Bar

L'avvene principale chì hè successu in Piazza Umberto 1, a grande piazza di u sudu di a cità. Questu hè induva locu di a barra di Gallo. Aldu Gallo fa un cappuccino medium in a mattina, è ogni ghjovi ghjennaghju di l'estiu, hè un cuncertu jazz jazz attrachjata da i Gallos.

Se tu vogliu allughjà l'appartement à l'appartementi di i Gallosi da u bar, farà un veru spezia di "scherzi longu" per andà cun a musica gratis.

Jazz hè cumuni di sti paisi di a cità, induve Umbria Jazz hà fattu a marca. In fatti, i italiani farà nutsu nantu à qualsiasi americanu chì canta o ghjudicheghja in i ghjennaghju à ghjorni jam session.

Un ghjornu particulares ghjornu, Gallu hà avutu tutta a piazza chjera di tàvule. Ogni annunziu hà una candela nantu à questione, in parechje in a brisa vittoria. Avemu avutu a nostra propia tabella fora di l'appartamentu Gallo, allughjatu da i nostri amichi Mike è Alice, per pudè scimi manghjate cose prima di u spettaculu.

Italian Hill Towns: A Resturant Adventure

A cosa graciosa di u cummerciu in i cittadini italiani hè chì ci hè quasi nisca senza fine, indicando chì quarchi cosa hè un mistieru. Solu averete circà l'indici eventi - un restaurant duveri fora di tàvule, una buttrega di culleghja incontesta di verdura fugliala fora, è una casa di famiglia hà una vigliacchina avè vistutu di cuddini neri, tilaru o chjosu à i vicini chì sò sughjetti da finestri di a storia superiore.

Quandu avemu fattu a nostra tavola è piglia a pasta in u centru, steole uni pochi vandalisti da e tavulieri di bar vicino per falla romantichi, e persone si cuminciaru a trasiri in l'appartamentu, pensendu chì hè un novu restaurant turisticu.

Mike hà dettu: Dè i vogliu. Ccà vedi quant'elli si ritiru.

Allora, aspittavamu. Dopu un pocu dopu, parechje ricette, cum'è s'ellu avete fattu u passaghju più piacevule. Ùn avìanu a vargogna, ma parvenu chjappà in a notte com'è per dì: "Gee, l'ambienti era bonu, ma a serve ùn hè ghjunta mai, è a cucina era china di vucci senza lavurà. Cume crede sneak some partiti è passeghjanu.

Ciò chì a cità avia bisognu, per suprattuttu, era quarchi signali lucali, plastichi di u grandu di l'elefanti di Annibal, dicendu: "Eat Here!" In ogni casu, a ghjente cuminciò à scriviri in a piazza, è i Gallos corse nantu à circà d'assicurà chì anu presu oiled with Limoncello, caffè, Sambuca, è altre bevi. Infine, Signore Gallu avvicinassi cun una ciaretta di liquidu bluicanu. "Prestite longu!" ellu dice, quandu si sbarrazzò u ciarrettu nantu à a table, "Una specialità della casa." U long drink hè tutta l'inglesi chì sanu, ma hà avutu à a lingua inglesa da quì, è pudete trattà cun quassu sia.

Doutra ringraziaremu è cumincià à piglià u dulce cuncoction.

Cultura Panicale e Destinazioni

Dopu u ritornu à a bar, Aldo manda a diva di a notte à a nostra tavola. Hè una Americana critica graviosa chì ùn cunnosci micca bè lingua italiana di parlà à qualchissia in piazza, ma noi, anche di vive in Italia per più di un annu. Ùn avemu micca scrittu finu à quandu u cuncerta chjamà, quandu era prova di fà una volta di u focu cù u fogliu, facendu per gridà in Italian, "Ùn avete micca amatu u blues?" Ciò chì hà avutu, in fattu, era un pocu silenziu confusu, di avè veramente dichjutu, "Mi piace u blues", è chì ghjera afflitto chì a ghjente senti à sente cum'è per dì: "sì, sì?".

Eppuru ùn hè micca Carnegie Hall, ci hè sempre una cosa incantevuli à vive in un locu è participendu à l'avvenimenti d'ogni ghjornu chì facenu un paiseddu di 500, chì oghje à 800 à l'estiu, diferenze di un in l'U. Sò solu chì puderia micca vugliutu per fà una speziale longa di vede Panicale, quella chì hè bella. Invece, l'amatori di l'arti vanu di vulemu circustirate u famosu fresco di L'Peruginu, ripresenteghja u Martiriu di u Santo in a Chiesa di S. Sebastiano.

U fattu hè, ghjustu annantu à ogni cità d'Umbria o toscana hè charming. Parechji beddi italiani è agroturismi sò situati nantu à e strade dritta fora di a cità, ma Panicale hà li pagò in i lochi storichi in u centru storicu, induve u visitore pò sente chì sò una parte di una comunità pocu. Per bisognu, i Gallos partenu di a so manera di fà una realità, è l'hanu senza parlà in inglese. Hè qualcosa chì ùn vi sparghje ogni ghjornu.

In più, Panicale hè cintrali di certi destinazioni turistiche assai impressiunanti, cumpresi Perugia per u Nordeste, Chiusi di Toscana , solu 16 km à l'ouest, è u Lavu Trasimène à u nordu. L'accessu à Roma o Florence hè facilitatu in caru, è pudete attruisce à Chiusi vicinu è piglià u trenu in tutti i Toscana, in Umbria, si teme à guidà in Italia.