Patrimoniu Equilanicu è Storia in u Caraibicu

I viaghjatori di Ghjuda ùn aghjunghje micca à l'isuli nantu à a Pasqua è à Hanukkah cum'è cristiani in a Pasqua è in Natale , ma i Ghjudei anu amatu di vacanze in u Mari Caribe cum'è qualunqui - è anu una parte di a storia di u Caribe da i primi ghjorni di l'esplorazione europea è stabilimentu. Cumunità cumunità sefarditi oghjinchi più di trè seculi pò ancu esse truvati in u Caribe, chì hè ancu a casa di a sinagoga più antica in l'Américas.

Storia di u Caribe

L'Inquisizione banished Jews from Spain and Portugal in u 15u seculu, è a diaspora resultanti vesi parechji si rifugianu in rifuggiati in più paesi toleranti, com l'Olanda. Ghjudei holandesiani eventualmente si stalla in l'isle di u Paese Olandese, notevolmente Curacao . Willemstad, a capitale di Curacao, hè casa di a sinagoga Mikve Israele-Emanuel, custruita in u 1674 è una stava impurtante nantu à i viaghji centrale di a cità. U bastimentu prisenta da u 1730, è Curacao hà sempri una comunità giudaica attiva cù un museu culturale israude è un cimiteru storicu.

San Eustatius , una isula minuranza di l'Isula Olandese, anch'ellu avia avutu una grande pupulazione isulana: i ruins di l'antica sinagoga d'Honen Dalim (circa 1739) sò un attitatu turisticu populari. Alexander Hamilton, nascutu à l'isula è più tardi unu di i babbi fundatorii di i Stati Uniti, anu avutu ligami à a comunità isulana di l'isula, sparking rumors chì ellu stessu era Ghjudeu.

In altrò in u Caribiu, i traduttori judei èbbenu animati da i britannichi per settle in colonie, cum'è Barbados , Jamaica , Surinam è i pussessi in inglesu di e Isole di Sullana. Suriname divintò un magnetu per i Ghjudei espulsi da u Portugallu in u Brasil, hà assicutatu in parti perchè i britannichi offertevanu città cumannanti in l'imperu cum'è settlers.

Barbados hè sempre in casa di un cimiteru di cimiteriu storicu - pensatu per esse u più anticu in l'emisferu - è un edifici di u seculu XVII chì allora abitava a sinagoga di l'isula è hè oghje una biblioteca. A sinagoga Nidhei Israel in Jamaica hè stata a sinagoga più antica in l'Hemisferu Occidentale, cunsacrata in 1654.

I Ghjudei anu abitatu ind'u Martinica francese è San Tommaso e Santa Croce , issa parte di i Stati Uniti ma sò urdinaria urdinata per Danimarca. Ci hè una sinagoga attiva (circa 1833) in a capitale di San Tommaso di Charlotte Amalie. I visitori seguenu averebbe infurmatu di i chjassi di terra: ùn hè micca un omaggiu à u locu isulottu, ma hè un locu di l'Inquisizioni, quandu i Ghjudei anu da scuntrà à u sicretu è a spiaghja hè stata utilizata per silencià u sonu.

Ci sò ancu trè sinagoghe in l'Avana, Cuba , chì era questu casa di 15.000 Ghjudei (fughje quandu u regnu cumunista di Castro hà assume u putere in i 1950). Parechji cintunarii sò sempre vivi in ​​a capital cubana. Eccu alcuni fascinanti fatti storichi: Francisco Hilario Henríquez y Carvajal, Ghjudeu, prestu prestu à a presidenza di a Republica Dominicana, mentri Freddy Princu è Geraldo Riviera sò trà parechji Ghjudei prominenti di Portu Riccu per sviluppà in l'estrellotella.

L'immigranti isulani persunitati anu anch'elli in modu di a pruduzzione di quella maiori caribe di spiriti, rumi, putevanu i so cunniscenza di l'agricultura per u travagliu in u Novu Munnu. John Nunes, un Ghjudeu di Jamaica, era unu di i fundatori di a distillaria Bacardi in Cuba, mentri Storm Portner fu unu di i primi prudutori di cane di zuccheru in Haiti.

Mentre chì e pupulazioni giudei in variate illite caribe anu dicrinatu da i livelli stòrighi, i cumunità di i Ghjudei anu crisciutu in i territori americane di u Portu Riccu è di San Tommaso in Isole di u Vaticanu - ancu parechji trasplante da u cuntinente.

I scienza di i Tarifs & Réservations in TripAdvisor