Perchè Chì Chicago Chjamatu a cità Ventosa?

Chicago hè una cità chì si trova in u statu di Illinois in i Stati Uniti d'America. Chicago hè in a regione Midwest di u paese è si mette nantu à i costi sudu di u Lavu Michigan. U Lavu Michigan hè unu di i Grandi Laghi.

Chicago hà a terza più alta pupulazione di tutte e cità in i Stati Uniti. Cu quasi 3 miliuna di pirsuni, hà a maiò pupulazione di tutte e cità in u statu di Illinois è u Midwestern United States.

L'àrea metropolitana di Chicago - spessu chjamata Chicagoland - hè quasi 10 milioni di pirsuni.

Chicago era incunitu comu una cità in u 1837 è a so pupulazione criscìu rapidamenti à a mezza di u XIX seculu. A cità hè un centru internaziunale di finanziari, cummirciali, industria, tecnulugia, telecomunicazione è trasportu. L' O'Hare International Airport di Chicago hè u seconda aeroporti più impurtante in u mondu quandu si misurata da u trafficu di l'avvicina. Chicago hà u terzu prublema di metropulitanu brutu in i Stati Uniti, circa $ 630,300 milioni dapoi 2014-2016 stimi. A cità hà una di e economia più grande è diversificata di u mondu cù una sola industria chì impiega più di u 14% di a forza di travagliu.

In u 2015, Chicago riceviu più di 52 milioni di visitatori internaziunali è domesti, facenu una di e cità più visitati in u paese. A cultura di Chicago includi l'arti visuale, i rumanzi, u film, u teatru, in particulari a cummedia improvisazioni, è a musica, particulari jazz, blues, anima, evangelu è music casa.

Hà avè ancu l'animali sportivi in ​​tutti i principali liggi prufessiunali. Chicago hà assai alcune, u più chjucu è u ventu di a cità

Windy City

A pruszione principale per spiegà u soprappu longu di a cità hè, per suprattuttu, u clima. Una spiegazione per chì Chicago era un spaziu naturale di a ventile hè chì hè nantu à e costi di u lavu Michigan.

A brisa fiuraghja spuntanu u Lavu Michigan è scorri da i strati di a cità. U ventu di Chicago hè spessu invintatu "U Hawk".

In casu, una altra teoria populari esisti hè chì "Windy City" hè stata in riferimentu à l'abbitanti di i chjami è di i pulitici chì anu presagiu chì sò "chjosi d'aire caliente". Propusie di u "windbag" di vista citenu un articulu di 1890 da New York Sun editore di ghjurnalisticu Charles Dana. In quandu, Chicago era cunciadore cù New York per accodà a Fiera di u 1893 (Chicago eventualmente vincitatu) è Dana hè dichjaratu chì avete avete avutu i so lettori per ignore i "pretensione ridotti di questa cità di a ventu". Molti oghjettenu issa rationale com'è una mitu.

L'investigatore Barry Popik anu evidenza prufonda chì u nome era digià stabilitu in istampa da l'anni 1870 - parechji anni da Dana. Popik rinfriscenu referenzi chì ponu esse funzionatu cum'è una referenze literale à u clima ventu di Chicago è una usu metafòrica à i so citaturi supuestamente bona feroci. Sicondu chicago avia utilizatu previ u brisu di u lavu per favurizà cum'è un postu di vacanze estiu, Popik è àutri cuncludi chì u nomu "Windy City" hà avutu principiatu com'è riferimentu à u tempu è seguitanu un significatu dudu chì u risultu di a cità hà risultati in u fini di u seculu XIX.

Curiosamente, ancu chì Chicago puderia avè u nome di l'altitudine in parte perchè i so venti feroci, ùn hè micca a cità più breeziest in l'Stati Uniti. In fattu, i enucenze meteorulogichi sò spessu qualificatu di i nomi di Boston, New York è San Francisco per avè più altu veloce di u ventu.