Peru hè una econumìa cunzienta, micca un Tercer Paese Mundiali

U Perù hè cunzidiratu com'è un paese di u paese di sviluppu, è ancu chì pudete avè vistu à u Peruviu chjamatu "un terzu paese di u mondu", questu termini hè divinamente antiquatu è ùn sò micca usatu in discursu intellettuale.

U dizziunariu Merriam-Webster di definisce "Terzu Paisi Mundiali" cum'è quiddi "sviluppati ecunomicamenti sviluppati è inesiculate puliticamenti", ma l'Associazioni Press noti chì a scritta paesi di nurvazioni hè più appruvata "quandu si riferisce à e paesi di l'Africa, l'Asia è l'America Latina ", cumpresu u Perù.

U Perù hè ancu cunzidiratu una econumìa di sviluppu, in uppusizzioni a un economia avanzata, da u rapportu di l'ecunumia economica mundiale di u Fondo Monetariu Internaziunale. Dopu à u 2012, parechje iniciati ecunomichi, prubabili internaziunali è e prucessu infrastrutturali anu mellte drentu à a qualità di vita in u Peruviu, chì significatu chì u Peruviu pussibule acquistà l'estatutu di una "economia avanzata" in questa settitane.

Cumprendi Status Primu Statu

In u 2014, l'Istitutu di l'ue economicu di u Perù è l'Intrapriziunalità, parte di a Càmera di Commerce di Lima, hà dichjaratu chì u Perú hà l'oppurtunità di diventà un paese di u primu munnu in u vechja anni. Per alcuni u primu statu di u muvimentu in u 2027, l'urganizazione hà dettu chì u Perú averebbe bisognu di ottene una crescita di a crescita economica annuncia di u 6%, chì avà, in u promente, di u 2014.

Sicondu César Peñaranda, u direttore esecutivu di l'istitutu, l'indirizzi ecunomichi impiegati postu u Perù "cum'è a mediu per a regione è un cuddinu megliu cà u mundimentu mundiale, perchè l'ugettu [di u primu statu mundiale] ùn hè micca impedente sempre chì e riforme necessariu sò datu "U Bancu Munniu hà dettu chì u Peruviu hè, in fattu, anu travagliatu una crescita di creazione annuali di quasi 6 percent, incù a bassu inflatazioni di circa 2.9 per centu.

U turismu, a minazione è l'esporzioni agriculi, è i prughjetti di u patrimoniu publicu compone a maiò parte di u Produttu Gross Domestic peru annu à u annu, è cù più soldi chì diventenu à ogni settore, u Perú hà da esse stabile per stabiliscia è mantendu indipindente a so ecunumia in u 20 prossimu. anni.

I reffirmazioni futuri di l'ecunumia peru

A povirazione è i boni normi di l'educazione sò dui di i maiò più impurtanti chì ponanu versu u so urganisimu di u prugrammu di u Perù.

In ogni casu, u Bancu Munniu hà dettu chì "un forte criscenti in l'impiegatu è l'ingassi anu rigalamenti ridutta di a miseria" in u Perù. A miseria moderata data da u 43% in u 2004 à u 20% in u 2014, mentri a pobreza estinta a fine di u 27% à u 9% in u stessu periodu, secondu u Bancu Mundiali.

Diversi infrastrutturi maiori è prughjetti minefali ponu aiutà à pudè u crescenu economicu di u Perù, u Bancu Munarchariu, ma per cuntinuà sta crescenu, è scorri da u sviluppu à l'ecunumia economica avanzata, u Perù face alcune sfidi specifiche.

A decadenza di i prudutti di e commodità è un eventuale periodu di volatilità finanziaria assuciata à l'interessanti i nomi di l'interessu in i Stati Uniti vi prupone e sfidi ecunomichi in u Fiscal Year 2017 à FY 2021, secondu u Bancu Di Sistemàticu Di u Diagnòstic per u Perù. U puliticu incertu, l'impattu di El Niño nantu à a struttura di u Perù è a so grande parte agricula di a populazione chì sò stati vulnerabbli à i scumbii eccu, ponu prisentate sempre bivi unichi per ottene u primu statu mundialu.

Sicondu u Bancu Mundiali, a chjave per u Peruviu risurrezzione da l'estatus di un paese di u paese in u mondu cun una economia avanzata serà a capacità di u paese di sustene u crescite sostnutatu da "equitatu".

Per fà, stu criscamentu deve esse alimentatu da "riforme di pulitica domestica chì crescenu u accessu à un serviziu pubblicu di qualità per tutti i citadini è annunziate a guaranzia di a pruduzzioni di l'economia larga, chì furnaria un accessu per u travagliu di traballadori d'alta qualità", u Bancu Mundiali stati.