Phoenix Roadrunners Hockey

Hockey di ghjuvedi prufissiunali in u centru di a Phoenix

U ritrattu di u Phoenix Roadrunners era un squadra di ice hockey di u ghjocu chì chjamava u Centru di l'U. Sì stu nomu sonau famigliali, hè per quessa chì avà era ancu un altru gruppu di scuderia Phoenix Team in a cità.

Una storia breve di i Pruggillini

In u 1967 i Pruggillini Phoenix di u WHL addivintò u primu cumpagnu sportu in Arizona. Ghjunti u ghjocu à i hockey à u Cumunista Veterans Memorial Coliseum in Phoenix.

Li Roadrunners eranu i cammellu di l'WHL in i 1973 è 1974. U WHL disbandò in u 1974, ma i Roadrunners diventenu una parte di a WHA, è dopu avè a Liga di Hochlich Pacific. U PHL cissò l'operazioni in u 1979.

A deci anni dopu, in u 1989, i Roadrunners eranu in parte di a Liga Internazionale di Hockey. Addiventanu a "squadra di a splutazioni" per i Kings of Los Angeles à u 1990. Quandu i Coyotes Phoenix avianu vinciutu à a cità di Winnipeg in 1996, i Roadrunners ùn anu incapatu di cumpete cù a franchizia NHL. I Phoenix Roadrunners, una volta, partiu da a cità.

U Phoenix Coyotes trasfirìu a Gila River Arena in Glendale, AZ. Allora, in u 2005, i stessi persone chì possu propriu a Phoenix Suns, Arizona Rattlers è Phoenix Mercury, anu avutu chì avianu acquistatu una franchise d'hockey ECHL. Hanu ancu uttene u dirittu à u nome, cusì chì Phoenix pudaria riesce u so Roadrunners. Avà ghjucanu à u Talking Stick Resort Arena (formerly known as US Airways Center and America West Arena) in u centru di a Phoenix.

Hè cambiatu u nome di u club di i sballati à l' Arizona Coyotes in 2014.

U ECHL (hè adupratu per stand for East Coast Hockey League, ma avà ùn hè più un sigulu per a qualcosa) hè un AA hockey. Ci hè dui cunferenze, ognunu dividita in dui divisioni. I Traghetti Phoenix occupanu a Cunferenza Naziunale, a División Oveste.

Altre squadre in a nostra divisione sò l'Alaska Aces, Utah Grizzlies, Victoria Salmon Kings è l'Steelheads d'Idaho.

Fans eranu cuntenti chì u popular Rocky Roadrunner riturnò cum'è maschera di l'equipa!

In aprile 2009 à a fine di a staghjoni regulare, hè annunziatu chì u squadru finisci d'operazioni.