Pittsburgh Steelers Trivia e Fun Facts

Pruvate u vostru cunniscenza di u vechju NFL Team

I fannini di i Pittsburgh Steelers sò in una leggerie di i so propiu, è sò quasi cunsacratu com'è qualsiasi fanali pò esse. Ma ancu u più fanale di Steelers dedico ùn puderebbenu truvà quì chì ùn hà mai sapiutu. Amparate più nantu à u Beloved Black And Gold Steelers è da pudite utilizà st'informazione à u vostru portu vicinu vicinu o una festa di a casa per vede l'animale per tutti i vostri amichi cù u vostru sapè profundo di i Steelers.

Cosa hè un nome?

Ricurdativi di i Steagles?

I Pittsburgh Steelers anu passatu tramezu trè nomine cambiamenti durante a so storia. U squadra hà principiatu cum'è u Pittsburgh Pirates prima chì u propiu Art Rooney hà cambiatu u so nome à i Steelers in u 1940. In u 1943, addiventanu "Steagles" quandu erani fugdi cù l'Eagles di Filadèlfia chì i ghjurnati di football fubbenu durante a Siconda Guerra Mundiale. L'annu dopu, 1944, i vide in funzione simili incù u Cardinale, è si sò stati l'excitanti "Card-Pitt".

Cheerleaders?

Sì, Pittsburgh hà avutu animatori. Unu di i primi cumpulenti animatori di a NFL, Steelerette, vittite à i Pittsburgh Steelers da u 1961 à u 1970.

U Signature Logo

U buttone di u SteelMan Steeler hè statu solu urdinata solu à u dirittu di u cascu perchè l'Steelers ùn anu micca sicurizatu cumu si vedi nantu à i so castagneto d'oro solidu. Ancu quandu più tardi hà cambiatu u so casamentu in u colore à u solidu negru, decidenu di mantene in seguitu un logu solu in una parte perchè u successu novu di l'equipa è l'interesse generatu da a unicidadi di u logò.

Heinz Field Hexagons

I colunaghji caleffuli in acordu chì sustenemu u muru di vetru multiplante chì furnisce u spettaculativu vista da i salotti è di i suites in Heinz Field sò perforati cù hexagons, una forma di u logò di Steelers. L'azzaru hè ancu u primu materiale di edificiu in a custruzzioni di u stadiu, appruvatu postu chì rifletti u legatu d'azzione di Pittsburgh.

A Duquesne Incline

A Duquesne Incline, chì hè stata scaled u side of Mount Washington da u 7 di maiu, 1877, hè solu un esempiu di Pittsburgh pride in Steelers. A ghjurnata di ghjocu, un signu hè aghjuntu à ogni dui carru; a manca lee "DEEE" è u dirittu leggiu "FENSE". Quandu i carru si passa l'altru à a mezza strada, leganu "DEEE FENSE". I signori illuminati pò esse vistu da u Campu Heinz.

Player Numbers

Nisun numbriche jugatore anu avutu statu retiitu da i Pittsburgh Steelers, è quellu chì face un solu noi di un gruppu di equipos NFL per seguità sta pratica. Ma certi numeri sò misteriosamente micca infurmati à novi jugatori in ogni stagione: N ° 12 (Terry Bradshaw), N ° 31 (Donnie Shell), N ° 32 (Franco Harris), N ° 47 (Mel Blount), N ° 52 ( Mike Webster), n ° 58 (Jack Lambert), n ° 59 (Jack Ham), n ° 70 (Ernie Stautner), è nimu 75 (Joe Greene).

The Terrible Towel

A tantu amatu Myron Cope Towel terribbili ufficiale hè stata creata per appaciguite pussibuli di magazzini dipartimenti chì sò stati abbitanti perchè i so tovaglia di uomo giallu è neri eranu vendi à una rata sproporzjonata à i bagnu di tocador.