Polesden Lacey - A Guia Sette

Un Hosting Brillante è un Legatu Brillante

A dimostrazione di a società eduardiera, Margaret Greville promessi di abbandunà a casa, Polesden Lacey, à a famiglia reale. L'abbandunò i so diamanti in u settore è si abbandunò a bella casa à u Patrimoniu Naziuniale in tuttu chì pudemu tutte edità.

A spirantizza di Boucheron tiara chì spende adupratu da a sposa di Prìncipe Charles, Camilla, Duchessa di Cornualles (com'è nantu à stampa), hè parte di u Legatu Greville, una maraviglia di diamanti, perli, esmeraldali è rubini chì sò partiri à a fini Reina Elisabetta, a Regina Mamma , da a so amica stante è confidante Maggie Greville.

Cumu Elizabeth Bowes Lyon (a Queen Mum) si sentia falze per quellu chì era mancatu di a casa hè a guessetta d'autore. I paisani di a Regina, Elisabetta è Bertie (dopu u Rè George VI) anu statu riunite è ghjunghje à Polesden Lacey, u so romance animatu da u so patronu, sociale scalciosa sociale Maggie Greville è a mamma di Bertie, Queen Mary. Anu spent spend their honeymoon there.

À quellu tempu, era u figliolu più ghjovratu di u rè, è hà bisognu di una casa bella è una estate generadora d'inginuite cum'è Polesden. Ma quandu u so frateddu maiò (Eduardu VIII) abdicò "per a donna chì averaghju", Bertie è Elizabeth diventonu Re è Regina Consorte cù un palazzu , un casteddu è un parechje di prupietà di paese . Invece micca in Polesden Lacey. Forsi queste perchè Maggie rinuncia à a so prumissa.

Quale hè statu Maggie Greville, a Hostess With the Mostest?

Cumu a figghia illegitima di un cervecchero scoccu è un servitore d'allughjamentu s'arrizzò per diventà un matchmaker reale è una intima di maharaja, l'ex monarchi di Grecia è l'Spagna, stili di pelle è celebriti hè una storia fascinante chì si sviluppa durante a vostra visita à Polesden Lacey .

À quellu tempu hà intrattu u societariu, à a fini di u XIX secolo, u so millonariu pare avianu fattu una storia di rispettabbili pubblicita per u so nàscita, avia vintatu secremente à a so educazione, avia annunziatu cù a so mamma è avia avutu ricunnisciuta com'è u so erede.

Probabilizie u megliu chì hà fattu per a so era per prumove a so stata cum'è a so eredi per attruvarà l'Hon.Ronald Greville (legge di un titulu è in necessità di testamentu) per un maritu.

Partitu di un settore suciale chì includia Edward, Príncipe di Gales (dopu u Re Edward VII), Greville hà introduttu Maggie in a societa. "Sra Ronnie", cum'è ella vinia per esse cunnisciuta, era astuta è ambizzjuosa per cura di u restu.

Quelli Dû Diamanti

Pudete ottene una vista vicino di a Greville tiara (una réplika precisa di creata di cristalli è pezza realità) quandu visitate Polesden Lacey, apertu l'annata è solu un pocu passaghju da Londra.

Ci hè una risonanza particulare in u fattu chì a Camilla hè a reale chì a più frecu usa a diamanti Greville.

Ronald Greville era parte di un ghjocu di ghjoculi è di caccia chì includia u so amicu vicinu di a zitella, George Keppel è u Prìncipe di Gales. A sposa di Keppel, Alice hà diventatu rapidamente l'amica di Maggie. Quandu u Prìncipe di Galesu divintò King Edward VII, Alice hà diventatu a patrona prima di u rè (u chjamà "Kingy"). Alice è u Rè spent many happy routes in Polesden Lacey in a suite of rooms added to the house especially for him Alicia Keppel era a grand-avanna di Camilla. A figliola d'Alice, Sonia Keppel, era babbu di Maggie è l'avanna di Camilla. E quale era u babbu di Sonia? Ah, se solu i mura di Polesden Lacey puderia parlà.

Quandu Maggie è Ronald Greville anu compratu u principiu di u XIX secolo, a splutazioni di Surrey, Polesden Lacey, in u 1906, si stabiliscenu di diventà da una tranquilla casa di campagna neoclassica è a splutazioni agricula à una casata di ghjuvellanza brillanti d'una casa fitte per diventà divertente. Greville muriu in 1908, prima di l'opari di ricustruzzioni sò stati completati. Ma Maggie hè a vigliacera, a so pusizioni in a società eduardiera di u rock solidu, cuntinua.

Hired architects Mewes and Davis, chì hà designatu u Ritz Hotel di Londra , di rinuvà a casa - quandu a casa di u dramaturgu Richard Brinsley Sheridan - di più à u fondu, senza spesa spared. Hà 200 chjusi è di ciò chì i britannichi riferenu com'è "all mod cons" è dopu qualchì in tutti.

Polesden hè statu electrificatu. I so parechji stanzi d'ospiti sò telèfoni è erani tutte l'en-suite - cù i so banchieri privati ​​- qualcosa quasi inghjennate à l'ora, ancu in i più grandiosi.

U so bagnu hè una réplika precisa di i bagnati di marmo in u Ritz à u tempu. Sè vo site curiosu di ciò chì i bagnamenti di lussu londra eranu cum'è in a so grandi aghjurnà di a società alta, avete bisognu à visita Polesden Lacey.

Discretion Above All

Quandu ci hà dumandatu cumezziunà u chjovu o scandali, Maggie Greville aducta famosamente: "Ùn aghju micca seguitu à i so cuminari. Hè ciò chì facenu fora di quellu chì hè impurtante". E hà fattu tuttu ciò chì puderia di prutezzione di a privacy di i so clientella.

Mrs. Greville hà unu di i primi ascultori installati sempre una casa privata. Viaghjava da a sala di tea di Greville chì era tutta di u tè di a so suite è cusì - o visitatori speciale - puderia retirement discretu senza passà trà i so cumpagni chì anu da esse partying in "saloon".

Un alloghju extra hè aghjuntu à a casa per accade solu a reta di u re suite - custruita per u Re Urigu VII. U Suite di u rè - in oghji usatu cum'è sala di riunioni - pò esse visitatu nantu à una di e tour di "Spazi invisibili" di u Patrimoniu Naziunale (vede below).

A gestione l'assistenza è l'assistenza di i so diversi cunvidultori à una festa di casa hà da esse un accortadoru per a Sra Greville è i so servitori. U re Edward accedeu à a so prima festa di casa in 1909. A so mistressa Mrs. Alice Keppel (avambieta di Duchessa di Cornualles - Camilla Parker-Bowles cum'è era) è u so maritu anu da ellu. Ma era cusì u so mistieru è u so maritu!

I Serventi Leiani è l'Altri

In a so voluntatora, a Sra Greville hà abbandunatu ghjenuvesi legate à un armatu notable di crianti, alcuni di quali avianu travagliatu per ella tutte a so vita di travagliu. Ma quellu chì hà travagliatu in Polesden Lacey puderia esse cunsiderate per mantene a discrezione di a casa. In u visitori stranieri visitori, indusosi nduveds e potenti orientali spessu trovani u so propiu cooki è piani di cucina. Per impediscenu di spiegà è di mossicazioni nantu à l'arrivazioni è i viaghjatelli, i vituglii di a cucina eranu stati nunda. Quandu visitate, fate a porta di a porta è cercate i pianu di u ventu in u ghjornu propriu di a casa. Ciò chì s'assumiglia à un densu cubieru di ivy in necessa di cutà è veramente una schiavi cultivata di fà creatu apposta per bluccà a finestra. Imagine ciò chì duverebbe esse aghjustatu à travaglià in questi cunfondi chì ùn sò micca cunigenziati, sottu à u ventu chjusu, in l'estiu.

The Grounds

L'interiors di Polesden Lacey pò esse abbandonatu à u puntu di l'espansione sensitiva. Cusì ùn abbiate tutte a vostra capacità per maravigliate à a casa, perdu qualchì tempu in l'ortulti è in i ghjorni straordinaria. L'antica horta di a cucina era fatta in un rosaldu à l'oveste di a casa è ci hè un vastu giardino mortuatu cù cunferenzi dramatichi herbasse, un cantu per ovu e cavalli ponti è altre per u bugnu di u periodu. I ghjardini, per via, si mantenenu interurante à tuttu l'annu. Inoltre, ci sò 1.400 ettari di pruprietà campagnola cù parcellori, camperi agriculi di scacchi è boscchi.

U tour di giardinu in ligna offre ogni ghjornu à 11:30 a.m., 12h45, 2 p.m. è 3:15 p

A Casa

Quaranta-nuvellu di i 200 posti di Polesden Lacey sò aperti à u publicu è ci sò piani di saldà eventuale restituisce è aprecia un altru 26. Da u minutu intrinu, hè evidente chì a casa hè stata fatta per intrattenimentu. Un spettaculu doppiu spettaculu di scala moonscale rossi da u Hall Central era chjaramente bè per grand accessori. Un capizzariu illuminatu nantu à u primu pontezzu chjamatu di porcellana fina - Meissen, Limoges, Sèvres - hè u primu segnu di e gloria à vene. In fattu, in ogni locu duverebbe vistate (fora di i chjosi, chì sò più pacìfi è sutili), a casa hè imbuttata di e so racolti di porcellana, argentu, XVII mobili italiani è italiani, u Mastresti Flandesi u Olandese. Prima di abbandunà u Hall Central, admirar i rostalli e ravioli di legno intagliatu. Hè una ricetta di altari salvatu da una iglesia custruita da Christopher Wren chì hà designatu a cathédrale di San Paolo. L'aranciu di ghjuvannunziu hè silver plated.

Alcune di i più boni pitturi sò ammustrati in a Ghjugna longa longa cù u so azzaru bagnu è di bagnu. Quandu abbandunò Polesden Lacey à u Patrimoniu Naziunale, Maggie hà specificatu chì i più belli pittura da a so casa in Mayfair, Londra, sò purtati à a casa di Surrey per esse exhibitu inseme.

A Bibliutbra cumprese u deskaggiu di canoglie delicatu di u seculu di u settore chì a Sra Greville hà pruggittatu a so vita suciale - oghji coperta cù imaghjini di u grande è bonu chì si divirtenu quì.

A Sala Billiard è cù a so tableta di caucciu frambuliati era una refugghiata dopu à a cena per a menfolk. U Regnu Articulu VII ùn hà dubbatu senza dubbitu nantu à sta tabella, è vi benedette avè un avianu quandu avete visitatu.

U spiaggia di u Cuminicientu hà avutu cena appaciu, chì spessu cumprendi parechji capi curati, ambaissatori, intelettiali è animatorii affirmati - Noel Coward ci hà scappatu l'ivori per i visitori. Vede u visitale, per vede chì vinia à pranzu, è i menus - in francese - per i regali di 12 corsi avè apprevistutu. Trà i retrati in questa stanza, cercate unu di u babbu di Maggie, William McEwan, u magnate di razza d'uccidintali chì a so milioni finiscinu a vita di Maggie.

Mrs. Greville's Tea Room , in cuntrastu cù a grandiosità di u restu di i salotti pùblici, hè chjaru è femininu, cù delicate settees è alfabbetu Aubusson in sfumaturi di rosa, crema è verde pallidu. Questu hè induve a sra Greville hà enthjosu i so amichi intimi più intimi. Regina Maria era cunnisciuta à ring up in a matina è invitarete per tè a listessa ora. Maggie hà sempre mantendu a so mischju prediletti in manu è i so staffi eranu capace di sguassà tutti i cusimaghjanti necessarisi in avanti di un momentu.

Questu hè solu a punta di l'iceberg. Ma avemu salvatu u megliu per l'ultimu postu perchè u quartier più spettaculare da quì, induve i partiti più splende eranu stati abbinuti, hè u Saloon Gold.

Chè per l'Edizione Gilded

Ancu Maggie Greville hè statu fattu una dama di l'Ordine di l'Imperiu Britannicu (OBE), era un titulu chì ùn hà fattu mai. A figliola di un cervecchero esculentu, hà famosamente dettu ch'edda "preferite esse una birrama di una miseria". In ogni casu, hà amparatu i rè cum'è charms à una bracciale è ella hà vivi a splendore reale. Se qualcuna prova era necessariu, fatevi un passaghju per u Gold Saloon in Polesden Lacey.

À quellu tempu questa sala era stata appiccicata, a Sra Greville avia visitatu l'india, induve hè stata l'invitatu di parechji maharaja hà abbandunatu, chì prestu ingressu à a lista di i so mistieru. In decorating the Gold Saloon, ella disse à l'architetti chì volia una sala "apposta per divertì un Maharaja". Avianu bisognu aghjurnendu l'abitazione cù i piani nantu à u palazzu Italianu di u XVIII sèculu. Qualchese l'u spaziu ùn hè micca coperto cù u doru rifletteghja in miraghji è in candele chandeliers antichi.

Ogni pezzi giardini è ioghji setti à stanza nantu à a stanza abbianu centesimi di rigali prezzici - articuli esamelati di ghjuvellinu da Fabergé è Cartier, i caseddi di jade, ivori, esmalte è oru, miniatures incrusciati di perli è preziosi gemini. A sera Greville era piazzatu di manifestazione nova invitazione cù l'uggetti favuriti è (insinuate forsi) chì dichjarà a generosità di l'ospitu chì avia datu a ella.

Sicondu u Patrimoniu Naziunale, a stanza hè statu creata per "scuppiari è embriveriscenu". Appena, certi di i so cuntimpuraniani anu cunsideratu sta stanza vulgari è paragunatu à un bordello. Ma a più piaceghju a so fabulosa. Pigliate u tempu di cullà una di e guida di a stanza vicinu à e porte à u Saloon d'Or, per sapè più nantu à a so bling astinenti.

Spatti Touri Spensivi

Centu di camere ùn sò micca generalmente aperti à u publicu è sò usati com'è uffizii, spazii di almacenamiento è i salarii. Ma arribanu à 2:15 ogni ghjornu è pudete unà un tour da scènes da sti locu chjappi. Sò include quelli di servitori, guest suites, corridori oculati, u salottu di u servitore, a casa di William McEwan, è u boudoir di Mrs. Greville. In u 2017, per a prima volta, a tour prumettarà a re Suite di u Re, u cambre è u salone di Edward VII.

I visitati sò liberi, ma hè suggerita una donazione di £ 2 per persone per l'appellu di u Desideratu Polesden Lacey . L'appellu hè reculsa di fondi per rinvià è aperti circa un 40 per centu più di a casa per visitanti.

Essentials di visitatori