Port Mansfield hè u destinazione di pesca primitiva

I pescelli in u Deep, u cuntatu di u Texas di Willacy, diceranu chì i pratellà anu accede à a Lower Laguna Madre à un puntu à 23 chilometri di Raymondville di principiu di u 1900. À quellu tempu, stu picculu travagliu spuntatu, chì era in parte, u Rè Ranch era cunnisciutu cum'è Redfish Landing.

Ntô 1933, Redfish Landing uffizivulamenti divintò un puntu di accessu pùbblicu quandu Henrietta King, vedova di Richard King, allugau 197 ettari à a Legione americana di Willacy County.

In ogni modu, stava più o menu solu un puntu di accessu per parechji anni più.

Chì tutti cambienu dopu a Segunda Guerra Mundial. U District di Navigazione di Cumpagnia di Willacy hè stata creata in u 1948, essendu creazione una entità juridica chì puderia creà un portu per i cità vicini di Raymondville è Lyford. In u 1950, u WCND hà condensatu più di 1.700 ettari, inclusi a terra di Leurtia di Légione americana in Redfish Landing, per creà ciò chì hè quellu chì hè oghje Port Mansfield.

Ma, in questu puntu, u District di Navigazione avia terre, ma ùn hà micca accessu di acqua à u Golfu di Messicu. Dunque, cambiatu prontu.

In u 1957, u Canali di Mansfield, chì intrecceratu l'Astre di Padre, circa 24 chilometri di u nordu di a cità di l'oghja di u South Padre Island, hè dedicatu. Per via di a so lucalità in u livante di Port Mansfield, u canali hè comunmente cunnisciutu com'è u Cut East. U sistema passageru di muvimentu originale hà fallutu, l'strutturi di maltu di granite attuale sò stati posti in u 1962.

U canali hè stata abitata da 18 piedi in questu tempu.

Oghje, pare chì Port Mansfield hà cambiatu u pocu è assai. Mentre chì certeu moltu più à Port Mansfield d'altri chì una casa di caccia è parechje chieti, hè, da i normi di u sviluppu custituenti mudernu, un paese di pesche di soporta.

Ma, per i pescadori è e so famiglie chì aspetta per una solitaria pocu è pesca di a famiglia di classi senza sacrificà e comodità moderna, hè vicinu à perfetta.

Port Mansfield incù un locu di u portu di facilità di u portu incù un pocu di rame di stalle / marini è rampi di barche. In fronte à a zona portu sò una serie d'abitazioni privati, in quantu à i condominiums de vacances è a rinuncia Get-A-Way Adventures Fishing Lodge. Ci hè una quantità di pagine di casa è di condo chì sò dispunibili nantu à l'acqua. Port Mansfield hà ancu un numeru adulti di cafes è hè un pezzu à 20 minuti à Raymondville. A citadine di Harlingen hè un mero 45 minuti à pocu per quelli chì aspittàvanu à fà un pocu di shopping o manghja à una di questi boni i cità.

Qualsìa chì Port Mansfield manca in serviziu, più di quistione in grandi oportunità di pesca d'acqua di mari. U primu cundimentu per i pratellanti hè questu l'acqui pruvinenti di u Bassa Laguna Madre, chì passa da u Brazos Santiago Pass, à u sudu di South Padre Island è Port Isabel, à u Kenedy Land Cut à 20 chilometri di u nord di Port Mansfield. A longa durata, a Lower Laguna Madre varieghja da dui à sei mila larghezza. In u bagnu, i pescadori ponu accumpagnà una varietà d'espezie cum'è trota speckled (spotted seatrout), redfish (red drum), snook, sheepshead, tamburini negri è barbuni.

U Cut, chì cunnessa a Lower Laguna Madre cù u Golfu di Messicu, prupone spezie staggiunante cum'è kingfish (king canard), cavalla spagnola è tarpon in alcuni di i piscadori di i costi. L'acchianori offshore ponu truvà bè cumprà per i spezii, cum'è parpagia rossa, ling, kingfish, bonito, tuna nera, pezzi pezzi, tuninee è più. Tutte l'opulentia di u dizziunariu sò un portu Mansfield unu di i destinazioni di pesca di l'acqua di u mari di u Texas.