Québec, Honeymoon: Dove si dorme

Fairmont Le Château Frontenac, u più impurtanti di a cità

Sè avete avutu una luna di miele di città di Quebec, ci hè veramente unicu postu per stà chì ùn dispendisce micca. Hè u locu induv'ellu passau e cose più impurtanti è i persone più impurtanti. Ddu locu hè Le Château Frontenac, un Hotel Fairmont .

Un casteddu torretu chì u torreguele torrisore sopra u St Lawrence River, stu tesoru architecturale di 125 anni di età hè un amicu storicu storicu Canadese amatu.

À u centru di a cità fortificata chjamatu Un Patrimoniu Worldu Patrimoniu da UNESCO, stu hotel icònicu hè infucatu cun rumore è fattu per piacè di luna di miele.

Annuaire des Beaux-Arts, Francia (Francia)

Da u cunduceru castello chì sò primu à accogeranu i benvenuti à i cuncorsi infurmessi à i servitori amparati chì serve una nova cultura Québec in a Rice Champlain , u bastone hè simpaticu, prufessiunale è efficiente.

Hè custruitu nantu à u locu induv'ellu u guvernatore francese è britannicu ste rulé. È in u 100 o anni hà ricivutu i invitati, Fairmont Le Château Frontenac hà accoltu cù tutti di u presidente Franklin D. Roosevelt à Edith Piaf à Céline Dion à i Harlem Globetrotters.

L'hotel hè un tali attrazione chì parechji guidati guiden 50 minuti sò guidati ogni ghjornu. Ci sò narrate da attori chì rapprisentanu i chambermaidi di u seculu XIX, i capelli di ghjuvanza, l'operatori di l'ascultori è l'assistenti di a classa alta vanu à fà u tè di u tè di u ghjornu.

I visitori più moderni anu stabilitu Fairmont Le Château Frontenac com n ° 1 per u rumanzu.

Tutti i chjappi, i stanzi premiati di patrimuniale offerta a vista megliu di u fiumu.

Sè vo vulete splurge, riservà una stanza di Gold Fairmont. Queste si trovanu in l'hotel-à-l'-hotel nantu à u 12, 14 è 15. Ci hè un scriviu privatu à scriviri, è l'ospiti guasgi è l'hors d'oeuvres sò sirvuti à ogni ghjornu.

U vestibule cavernu di u lavu di l'hôtel principale duminatu da un ritrattu di plume-hatted Lord Frontenac * riproduzioni di i ripiglii di u mobili medievale è di u vitruvigliu di u vitruvaru midievu. E nove facilità includenu un spiaggiu lussu e spaziu è una piscina cubierta in piscina greca-romana-romana. L'hotel hà pensatu dettu l'ora da 9-10 ori di ghjornu per adulti solu in a piscina.

Naturmente, Fairmont Le Château Frontenac ùn hè micca solu l'unicu hotel di a cità. Auberge du Trésor, traversu a strata, hè stata custruita in u 1679 è rende d'avè esse u primu bunús francese di u cuntinente.

Sè truvate a Quebec City irresistibbilmente romantica, Château Frontenac prupone un prugramma di Propostu propiu.

Casalingu in Le Château Frontenac

L'ospiti ospitanu parechji casali in una settimana è offre serviziu di serviziu chì varieghja da i inviti per u capiddi è u maquillaje à i floristi è i musicisti. L'intima, circular Rose Room (chì manteni 30 persone) pussedi una chimenea, un grande centru cullebu circundatu da un attellu rosatu è vista panoramichi di u San

U fiumu Lawrence. (Un mudellu americanu spusò u so canapa di ghjucazione canadiana.) Ogni ballroom pò accade gruppi grossi, finu à 700 persone. Per più infurmazione, cuntattate u cuncordatori di a casale di l'hotel.

Esplora Quebec

Chjamemu Château Frontenac hè a vostra porta di a porta à l'incantu di a cità di Quebec, l'sola cità murata in u nordu di u Messicu. L'hotel hà un cumpagnu crack di cunzignati chì ponu pointu in direzzione dritta à perseguite e vostre passioni.

A diritta fora di e porte di l'ospiti hè Dufferin Terrace, una larga larga per passeggiassi chì si trova à u St Lawrence River. L'ingressu à u funicular chì scorri à Basville, a parti inferma di a cità è u portu, hè nantu à a terrazza. Pigliate tempu per scopra di Basville. I so stessi culuriti induvenle à e cummerciu è i ristorante induve puderete troppu cunsiglii pocu cumuni.

A storia di a cità di a città di Quebec si pò esse nturciata in l'Igreja di Notre-Dame-des-Victoires, chì fù custruitu in u 1688, è a so fortaleza cum'è altare resistenu à dui invasioni britannichi. I pittori rari di Rubens è Van Dyck pienghjanu nantu à i mura.

Cumu u trafficu di l'autobus è i cinqui milioni di visitatori Quebec City si benvenite annu pò sculpite i villi di Quebec à e venerdi settimane, u megliu per vene nantu à un ghjornu o ghjornu o arrivanu o prima o tardu in u ghjornu durante ghjugnu à uttrovi.

Avete avvistatu chì Québec City hè un locu chjughese. Calzarii cusiti è una custituzione robusta sò una necessità. Di sicuru, pudete truvà u romantissimu di questu destinazione solu scacciate di i vostri pedi.

Famous Saying: