Restrictions di viaghju di u Cuba: ciò chì ci hè bisognu di sapè

U 16 di giugnu di 2017, u presidente americanu Donald Trump annuncia un regnu à e stritta politiques chì circundanu i viaghji americani à Cuba chì esistevanu prima l'ex di u presidente Barack Obama suttentò a postura di u paese in u 2014. O urdini ùn serebbe più permessu di visità u paese com'è individhii fora di u cunfini di visita guidata cù prughjetti cun licenzii permessi da l'Obama, è i visitori sò obligati di evità transazzione finanziaria cù l'attività militari di cuntrolli in u paese, cumprese certi hoteli è restaurants.These cambiassi saranu influenze dopu à l'Office of Foreign Assets Control Issue una nova norma, probabbile di vint'anni.

U guvernu americanu hà un viaghju limitatu à Cuba da u 1960, dopu chì Fidel Castro hè vinutu à u putere, è à questu ghjornu, viaghja per attività turistiche restabligatu. U guvernu americanu hà un accessu limitatu à i sicurezi à i ghjurnalisti, accademichi, capi amministratorii di u guvernu, quelli chì anu migliura direttamente in a so famiglia è altri licinziati da u Ministru di l'Oguri. In 2011, sti règuli foru cambiati per permettenu à tutti l'americani à visità Cuba finu à parte di participà à una tour di scambiu culturale "paese à persone".

I règuli anu cambiatu in u 2015 è 2016 per effikačvene i Stati Uniti per viaghjà soli à Cuba per i ragiunamenti auturizati, senza avè ottinutu l'appruvazioni di u Dipartimentu Statale di i Stati Uniti. Viaghjadore sempre era necessariu di pruvucari ch'elli avìanu principiani in l'attività autorizata si deve dumannà u retornu.

In u passatu, u viaghju autorizati in Cuba tichjenu prumovi in ​​viaghju charter da Miami; i veicirdi à u trasportu di i rotori in i Stati Uniti anu statu illegale

Ma i novi reute di Obama di viaghja di Cuba avianu apertu diretta diretta da i Stati Uniti à l'Avana e altre città Cuban principale per fallu in u 2016. I vapuri di crucci anu tornu ancu à chjamà i porti cubani.

Hè statu un tempu illegale per ogni visitatori di i Stati Uniti per rinvià i mercatie acquistati da Cuba, cum'è i puros, è hè statu ancu illegale per cuntribuisce à l'economia cubana in qualse modu, cum'è per pagu per una stanza d'internu.

In ogni casu, i viaggiaturi sò liberi di passà quantità illimitata di dati in Cuba, è ponu purtà a casa a 500 $ in bè (inclusi nant'à $ 100 in rumen cubanu è cigarette). Ùn hè micca solu fà gastru soldi in Cuba: i carte di creditu americanu ùn sò micca travagliati (solu chì u cambiamentu hè venutu), è scambià diverti di pesos cubani convertibles (CUC) comprende una tarifa extra chì ùn sò micca imputati à alcuna muntagna internaziunale. Hè per quà parechje savvy voyageurs aghjunghje l'Euro, Libera Britannica, o Dòver canadiè à Cuba - simu ricordati chì voi avete bisognu di bastassi per duperà tuttu u vostru viaghju, dà a manca di carta di creditu.

Certi citadini i citadini - decumenti di millaie, da parechje stimi, longu sulluvati i normi di viaghju di i Stati Uniti attendu da l' Isuli caimani , Cancun, Nassau o Toronto, Canada. In u passatu, queste viaghjatori dumandà chì i funziunieri d'immigrazione cubani ùn impunia e so passaporti per evitari prublemi cù a Customs Customs in a regressu à i Stati Uniti. In ogni modu, i violatori fussiru multi è punichi più severi.

Per più infurmazione, vede a pagina di u situ web di u Dipartitu di u Treasury in San Francisco.