Ricerca: "Natura è a Visione americana" mostra in u museu d'arte di Milwaukee

A final de l'annu, u Milwaukee Art Museum hà rinuvatu i so galleri per invià ancu più di a bella, stunning ribbon of blue Michigan in the inside of the crisp, white building cu Quadracci Pavilion design by Santiago Calatrava earned the museum's "best design" mention in the TIME Magazine U 2001. Issa, ci sò parechji ventalli in i più antichi galerie è pudete assicurà cun un vinu di vinu o oghje u pasticceria macaron in a terza a struttura di imbibe di u museu, in u nivellu inferili, separatu da u lavu Michigan per solu à qualchi centu centu.

In u risultatu di rinfurzà u Memoriale di Guerra, chì hè l'edifiziu più anticu di u museu si compara cun u Pavilionu Quadracci, ci sò issa duie stallazioni novi: "U Collaboratori" (à u marzu 2017), un spaziu interattivu illustralizà cumu l'ogetti di u ghjornu (cum'è Beats) hè statu inspiratu da i seculi persunali, nascutu fora di u Pruggettu di Teenageru di u museu; è a "Signora di Chipstone Foundation". U Gabinet di M, "una rèplica di u 19u seculu in u duminiu ristituitu in l'uggetti chì una donna in questa era era pussibile.

L'onda di questi cambiamentu passiunanti è l'ultima exhibita viaghju, "Natura è a Visione americana: L'Hudson River School" (à u 8 di maghju), chì apre a fini di frivaru. U spettaculu, prublemi à u Museu di l'Arti di u County di Los Angeles, hè una ode à i primi pittura di 19 di seculu in u Pianu Hudson River, chì anu inspiratu da l'innovazioni recenti in u trasportu, chì l'hà permessu di abbandunà i so studios è esce in natura .

(Hè da nutà chì i pueta è i scrittori sò ancu in u muvimentu). Quelli posti includenu Cascate di Niagara, Adirondacks, Catskills è u Vallu di u Riu Hudson. Vindeci trè artisti sò representati in a mostra di quasi 50 pittura, cù u più cunnisciutu di Thomas Cole. Includite hè a serie di Cole "U Cursu di l'Imperu" (1834-36), previamente amparatu à u Louvre in Parigi, in Francia, è facendu u debut di Milwaukee.

Hè nantu à u rivolmarviu di una sucità è vedene tutti quattru in a stessa camara hè un momentu insoscibile, particularmente cumu tutti cumunu un puntu focu (un rocca rocca), anche si allende a scena in ogni pittura. Hè stata una affirmazioni pulitica contru i filosofi imperi d'Andrew Jackson, dici Ruud. L'altre epic painters in u spettaculu sò Asher Brown Durand è l'Edfu Federicu Edwin.

"(I artisti) eranu cunvince una poesia, associazione letteraria è storica cù u paisaghju", dice Ruud. "(Quessi pittori) sò stati cunsiderati cum'è a prima grandi opere di l'America americane creata in terra americana. Hè cumu pertinenti oghje ch'elli eranu 200 anni fà. "Tutti sò nantu à prublemi di a Società Storia di New York. Chì certi di issi operi sò stati pinti à l'altura di a Guerra Civile persunitate ancu di a so desira di "scappari di un ambiente rilassatu di guerra", dice Brandon Ruud, chì ingressa à u museu in u 2014 in quant'è Abert Family Curator of American Art.

A pittura solitaria fattu da una artista femina hè "Niagara Falls" (1818) da Louisa Davis Minot. Ruud dici chì hè trà i so favuri in a mostra. "Pudava sentu a foglie è senti à u rugitore di i catinelli", dici nantu à "Niagara Falls". "Sò evoca u sensu di terrriu chì avete sentutu venenu à quì per a prima volta". Un altru punteddu di Niagara Falls hè in Alvan Fisher di "Niagara: a Catarina americana" (1821) una pintura di Ruud chjama "più restituite".

L'exhibitu, chì hè urdinatu da a Società Storia di u New York, hè divisu in trè setti chì anu u tile per l'opere di l'artisti di l'artisti: l'Etiopianu di u Nordu, u Mountain West è l'Italia. Must see in the show include "Cayambe" (1858) da Frederick Edwin Church, è u muru di "Donner Lake from the Summit" (1873) da Albert Bierstadt. In quellu pezzu, cumandatu da u magnatinu di u trenu Collis Huntington, è chì mostra a Sierra di u California di u Sierra, Bierstadt espressa "a magnificenza majesta di u paisaghjeru americanu", dice Ruud,

"L'America era u novu mondu è l'Europa u vie vie", dice. "L'America era u faro luminosu nantu à a culletta, se vulete".