Ride the Incredible Radiator Springs Racers

Ricerca di u Disney's California Adventure Ride

Hè u matrimoniu perfettu di un cuncettu di passaghju à una storia. Qual'è megliu modu di immerse in u clientu in u monicu di u filu di Pixar, Cars , da quellu di scop studiate in vehicles revved-up, avete in Radiator Springs per a sperma cù a quadra di parlare-autos, è foglie contru à una altra carchialla di invitazione per un sperimentale finale ghjocu à a fine? In a tradizzione crescita di i rivières di Disney- e-Ticket , Radiator Springs Racers ponu una scala grandi, gee-whiz, chì l'avete a sperienza.

Route 66 Beckons

Situatu à l'indirizzu finu di a Ruta 66 è nestled in the striking Mountain range d'Ornament Valley, Radiator Springs Racers hè u puntu di a Cars Land . L'intermittenti vroom! di caricruti cumu si passavanu e jockey per locu posa i visitori à u ride.

E cugulinu di serpenti trà i muntagni (u rocca exquisite hè impressesiva ancu quì vicinu) è venti passani di qualchi postu curioso, cum'è una casa cù pareti fosti di buttigli - u tipu d'oddità chì ponu esse troviu nantu à a vera Route 66. Diversions cum'è queste facenu a so linea (inevitabbilmente larga) più tolerate.

Sughjendu più in u monti, i cavalieri à i caravane à u Cavernes Comfy Motor Park, chì hè un nod à l'allughjenu di a mossa di a strada. Ogni cari sò stati sei cavalieri è s'assumiglia i caratteri caratteri in u filmu di Pixar, cun l'occhiu nantu à u brisbane è a bocca nantu à u difensore di fronte. Quandu u passageru si stallate è brigata, u carru abbandono l'istazione. I veiculi sò veloci è rispundenti da u get-go è stopu nantu à una dime detrásu l'autumata stragneri davanti ad elli cumu si pruspiranu avanti è aspetta per esse dispuniti.

Hè da u disignu. Ogni vechju havi u so propiu abbunati è cunsegna di autucriture vicinu per evitari di colisioni, sicondu Steve Goddard, unu di l'ingegienti di prughjettu di passaghju da Walt Disney Imagineering chì hà designatu l'attrazioni è si virotte Radiator Springs Racers along with me. L'informatica cunnosci u so postu nantu à a pista è chì veloce l'autostru puderia ghjunghje sempre u tempu.

Car Talk

A parti iniziali di u cavallu hè passendu cum'è u carru ambles trà e perifoni di a cità. U primu momentu riversale hè chì u veiculu torna una volta è prurite per piglià a majesty di a cascata di u Radiator Falls. A musica di u puntuatu accumpagnamentu chì hè pumped traversu u sistema di audio di l'audio in otee in ricunniscenza di a vista.

U carru hè l'aranciu in un passaghju di a muntagna per a parte di l'attraversu in u pilu scuru da parte di l'attrazioni cumu si allora per Radiator Springs. Prima di ghjunta à a cità, sò parechje momentus di scoglii tipichi scuriti, cumprendi parechje faux near collisions à a Mr. Toad's Wild Ride. U Sherriff nascenu da un estremità in a strada (ùn allora micca?) Per avvistà à u carru per rinfriscà è salve per - ùn avete micca sapete - ghjornu di corsa.

Quandu dicu chì Sherriff avertisce u carru, affa sicuru chì ellu parla cù tutta l'emozioni imbuintata di i caratteri di a movie.

Comu u restu di i figuri di animazione impressiunanti grandi di l'attrazioni, i so rocco di corpu, i so ochji sò chjappi di spressione, è, più notevuli, a so bocca si move cunvincente. U ghjornu di i denizens di a cità per saludarà i visitanti hè Mater, l'affable, drawling, buck-towed tow truck. Trasfurmate in reversu per seguità à u vechju di viaghju, cum'è a so valentine, a presentazione di u caminu hè ancu più notuali.

"Mater è unu di i caratteri animatroni più sofistici", dice Kathy Mangum, produttu executive e vicepresidente di WDI "Hè avutu per rinvià cù a vita è a personalità. Hè impurtante chì avemu appiccicatu per ellu. "Hè un veru praticatu per vede u carru torcia, cù u so corpu apparèntu rìtticatu, però articule e so parolle cumu inviteghja i visitori à intervene nant'à un capu di tractor.

Ciò chì hè per quessa Senterà cum'è una Roller Coaster

Doppu u trattore u banduti, i carusi visitanti arribanu in Radiator Springs. Hè tuttu, da u V8 Café di Flo à u lampu McQueen. Ellu, cù u so espressione principalu Sally, dà l'auto un pep di parlà è i sguardi nantu à una pre-race makeover. Quelli partite stallanu surtite Luigi's Casa Della Pneumatici, mentri questi dritta in modu bè in a Casa di Ramone per l'Arti di u corpu. L'armi spraggiante in l'ultima emettenu quì chì parevenu esse, è l'oliu cum'è carbu di l'auto. Ci hè una finura finale di Doc Hudson (ghjucatu cù un capriccioso, ma amare manenu da u tardu Paul Newman in u filmu) è duie carghje di clientni sò cullate nantu à a grandi razza.

Questu hè induve a partita di l'attrachju in u ghjornu in u ghjornu in u ghjornu in paese. Emerendi fora di l'altru, i carusi accertanu una seria di viaghji è girati di alta velocità, unipochi di bancheghja quandu 45 gradi. Quantu fast? Disney ùn si dice micca, ma cum'è assai di i so passi, hè più l'illusione di rapidità di a velocità propria chì prumove i emozioni. Uni chjami aghjalesi cunsigliate qualchì sappiutu, ma assai abbastanti, pops of airtime li rilievi di l'ughjetti fora di i so posti . U vittura chì guazza, sicondu u Goddard di WDI, hè tutte aleativi. Hè sceltu per un urdinatore è ùn hà nunda di fà cù u pesu di u passageru o di qualsiasi altre fatturi. In fattu, anche unu unu di l'ingegneri chì disenu u passageru nantu à mè, avemu sempre persu.

Goddard hà ancu spiegatu chì a slot run down the middle of each car's path serve dui proprii. Ci hè una barra di busu sottu u slot chì furnisce u putere à u mutore di l'alimentariu di l'uttellu di e vende di e vechja. Ci hè ancu una traccia di coastera sottu à u slot chì guida i veiculi. I roti à i banchini di i rachjuli cuncùrinu nantu à un "bogie" unicu chì hè attaccatu à a parti sottili di u chassis d'ogni carro.

Via Cruise 66 in a Night

I vincitori è i pridicaventi accade à a scena finale in Cavernes di Taillight, un oasi sottupostu chì hà "stalag-lights" (luminiscenti di l'automobile rintraceru) chì anu creatu da u pianu è u tettu di a caverna. Mater e Lightning McQueen sò disposti à i disputanti in i Cavernes.

Ùn sò micca sicura, ma ùn avissi vulutu aiutà à stà l'equipaggiu di stalag-light hè stata cumminata da Kevin Rafferty, cuncettu di cuncettu, direttore senior è di maestru quipster da WDI chì era ancu unu di i capimacheri in capu. U veteranu imaginariu dicherà Radiator Springs Racers u so prughjettu favuritu (è questu hè assai). "Ghjè solu a mixtazione di clàssici di Disney immersive storytelling and thrill", dice. "Ma tutti principianu cù a storia".

A storia hè perspicutu è u nivellu di detallu hè stupidu. (Quandu hè questu per u dettu? Rafferty hà dettu chì hà travagliatu u circondu in u passatu 872 volte per risponde è sintesi perfezinamente l'audioguitaru cù l'accionamentu).

Aghju qualchissia per quibblerete, in ogni modu. Per principianti, hè un poveru chjucu per camminà in Ruta 66 in Radiator Springs, imbarcate à u ride, è dopu viaghja cù a Ruta 66 in un facsimile di nota per a nota di a cità in l'attrazioni. Ancu novu: Durante u ghjornu, i passageri amble along Route 66 à u ghjornu di ghjornu, ma intruti in a versione di u viaghju di Radiator Springs induve hè perpetualmente a notte. Allora emergenu in u ghjornu per a finala di cursa.

Per via di a cuntinuità di a storia, crede chì un passaghju per nuttata hè più piacevule. I mo ochji anu avutu ancu d'aghjurnà à l'scuru internu scuru durante u ghjornu, è aghju trovu l'imaghjinate à traversu u brisbettu di u parcheghju un pocu per mezu di più cumune. À a notte, a secunna corsa hà più di cuntrollu (in un bonu modu), particularmente a catta finale in i Cavernes Stagioni di focu.

Quibbles sfereni, ùn aghju più o menu bè cù Rafferty chì situeghja Radiator Springs Racers in a listessa cumpagnia rarefiedu cum'è i studii di u tempu di Disney, Pirates of the Caribbean è Haunted Mansion . Diceraghju più o menu, perchè quellu dui attrazzii fannu u baru per u cummentu di l'Imaginazione, è l'Automobile-l'armata tematica ùn viaghja micca bè a marca. Ma hè una stravaganza stravagante stessa attraversu chì prende u so postu riprisisu cumu trà i migliori rivière di Disneyland Resort .

Puderete sdatticà è dopu qualchissia nantu à l'attuali Route 66.