Secrets of Grand Central Terminal

Scuprite i Scurienti Oculati è Passiu omicellu di Sta NYC Landmark

Grand Central Terminal in a New York City hè stata fatta in u 1913 è hè a stazione più grande di stazione di u trenu in u mondu, cumpletu cù una storia rica, è assai sicreti. Se viaghjate à NYC per a vostra vacanze, cunzidira à scopre i rinculi scuriti, u passatu chjamatu, è i parechji prudutti di sta famosa edizzione.

Ancu s'ellu hà bisognu à visità stu staple di New York City hè digià valutate u viaghju, è l'urabili sò si viaghjate in furmazione à a cità chì ghjunghje ghjunghje quì u primu-i diversi sicreti di Grand Central Terminal pò furnisce l'ore di entretenimentu se truvate stati pronti à stà u trenu prestitanti.

Dà una galerie sussurrante à i passaggi è i tretti secrezii, un salottu à un secreu chjamatu in vista chjaru, scopre tutte e cose da vede in Grand Central Terminal à u vostru successu viaghju in New York City.

A Gallezzatura è Passagi secreti

A "galicia di sussurà" o "murmu murmurià" hè situatu à u Grand Central Terminal cumula di cene vicinu à u famusu Oyster Bar & Restaurant. Eccu, l'acustiche di l'arcuni di certi arcuni ceramichi pò causari un sussurgiu per sonnari comu un scantu.

Per pruvà staccate, voi è un amicu sarete stallate in rinaghjii opposti di a big entranceway arched, in seguitu face a corner è sussurrezzione. U vostru amicu deve esse sappiutu a sentenà a vostra voce cum'è s'ellu era drittu appressu à elli, ùn murmutèghjanu in una scuria distanti.

Sicondu espertevuli, hè perchè chì a voce di u canturi segui a curve di u soffiu cupulatu. A Galera sssumannucci hè un postu pupulari per i propositi di cuncettoriu è un locu unicu chì sussurruu nothings dolci à u vostru espressione principali.

Sutta a Grand Central Terminal, ci sò rete segretti di traghetti sottumessi, tugbi di vapuri, e zoni di almacenamento. Oculati in queste prufundità sottu trè sottu à una rigata di furmazione cù un accessu sicretu è un ascultore drittu à u hotel Waldorf Astoria.

U presidente Franklin D. Roosevelt hà avutu utilizzatu questu questu u vostru accessu privatu à a New York City, un modu di trasiri da u so trenu à l'hotel senza avè assertatu da i reportanti.

Por desgraciate, ùn pudete micca vede stu passaghju sicretu per voi stessu: a porta à l'asculteur secretu hè suluzione chjusu.

A Grand Central Kissing Room è Zodiac Backward

A Sala Biltmore, situata nantu à a Grand Concourse di Starbucks, era cunnisciuta com'è "Kissing Room" durante l'età d'ore di u viaghju in train durante l'anni 1930 è 1940.

A Sala Biltmore hè stata quandu u famusu 20u secondu Limited da a Costa Urientale sò allora arrivà. I passageri di stu serviziu, cumprendi parechji famosi è i pulitici, scheriinu di u trenu è salutanu i so amori cun boi è abbinuti. In spessu, puderanu cullà nantu à a scala in u famusu Biltmore Hotel (issa l'edifici Bank of America).

Intantu, u ceppu nantu à a Concorsu principali, cù u so famoso murali di l'astri, hè unu di e funzioni catturichi di u Grand Central Terminal. In ogni casu, i visitori à l'agave hà avvistu chì u zodiacu nantu à u tettu hè repicatu retroacciatu.

Certi anu spekulatu chì chistu era un sbagliu da l'artista, Paul Helleu, ma u veru raggiuni sicondu i ducumenti ufficiale hè chì u pittore hè inspiratu da un manuscrittu medievale chì mostrava u celu cumu avìanu avutu vistu da l'esternu celeste.

U famusu tèmpiu hè altru, più recenti, sicretu. Sè vultatu prestu, vi vede un pezzu di scuru in u blu currettamente restaurazione di u murali. Stu patch mostra u culore di u tettu prima di a risturazione. Hè stata abbandunatu di quantu travagliu hè statu fattu.