Segui u Regnu d'Airplane Etiquette per un Vuore Felice

Ùn sì u Campu Perteneve di Passageru. Sia una Polite!

Se u viaghju di l'estiu esterno seranu a vostra prima volta in un avianu, un pocu di règule nuttate di e viulente di quelli chjamati in steerage - err, coach - vogliu a sapè: apprendu a etichetta pianale, chì hè basatu cumu di cortesia per una altitudina alta in un tubu di metalli relativamente cattivu cù asseddi, uttene aiutà à evità cunnessioni sfavillate cù passageri cumpagnie chì puderanu, assai accidintamenti, inconvientenza cum'è tutti viulanu l'espaiu di un altru per un qualchì ora.

L'armunia è l'Armstrong Dilemma

Chì quellu sustegnu di l'uttene? Eppuru, sì stanu in u mità, più putere à voi se vulete aghjustà a sovereignità di l'armrest territoriu: a finestra è a na chiechju avà sò ancu unu unu di i so stessi, perciò, u pusessu di u centru assicura l'armistosi interni. Fate liberu d'accuminzari un repositu in robba cum'è a so cumpagnie di a stima di sta regula.

Better yet, non stalla in u mità - selezziunate una finestra o locu aisle à cumprà u vostru bigliettu.

Pusete u vostru Bagu nantu à a vostra Seat

Sò sempre surprised quandu u culleghju per encima di a fila di vacanti vache hè digià chinu à quandu aghju arrivatu, ma resulta chì certi viaggiaturi guariscenu un ochju nantu à a so bagucà, aghjustendu una fila per di prima di quandu sò sedenu. Questi passageri sò teme chì qualchissia averà u so bagu, cusì ponu in un spaziu induve crede ch'elli sanu à pudè avvinta chì hè stata presa. In modu persunale, ùn aghju mai intesu dì à qualchissia ste rougatifà un saccu di un altru purtellu, è pensate chì sarà incredibile bisognu è risoluzione rapidamente si qualcunu hà da pruvà.

U prublema cù questu tettica, però, veni da quandu mi devu necessariu caminari à un spaziu diffeinu di u pianu per truvà un sparte gratis, po esse squeeze my way back to my seat. Allora u passageru ùn si pò esse postu u so bagu nantu à elli, è u mudellu cuntinua. In casu hè questu, pudete avè bisognu di praticà Zen è l'arti di calma chì aspetta à tutti per smintaghju quandu u territòriu di u pianu, in quantu chjappà in u passageru per l'emboli passatu per ricuperà a vostra borse .

Foglie fora di u corrente

Quandu si puderà annunzià u avvocatu, pruvate di mette in borse in i bins d'una cabina in cabine è si puscia à a vostra sediu rapidamente. Pò esse frustrante per ognunu à l'altru (apparentemente) a persona chì face per vede una persona stand in u locu è rummage in una sacchettu di una bagnu mentre tutti l'altri alloghji, borse nantu à e spalle.

Cusì, prima di piacerebbe, stash ciò chì vulete per u vulariu - laptop, libro, barra d'energia, bagnu labellu - in u pianu cuntinuà nantu à u vostru mantente à i vostri pedi sottu u sediu davanti à voi. Stow u bigottu maiò in u culleghju, si s'assettenu, è poveru perchè à u cuntenutu di u core.

Ùn Ricullerà u Seat

Nunda pò torna un vitturinu di l'Aria più travagliatu ch'è a persona in fronte di elli cù a so casa.

Sè à tuttu manera pussibule, ùn si ponite u vostru postu. Sapemu chì i sedenti di aereo sò rivolti , ma si cuntenenu u to vostru postu significa chì a persona darrere di elli ha de rinfurzà u so locu, è cusì, finu à chì quellu chì hè inganne è si prumetti in retrovisso.

I cunsiglii offruti da parechji protetti etiquette chì pare avè da fà tuttu ciò chì educatu pò, o soffrendu in silenziu sese in l'endemazione di ricivutu; Se chistu hè a vostra prima volta in l'aria, sapemu chì u vostru santu più di dui pulitichi secondu a fà a persona darrere deli abbastanza tristi per parechje uri.

Sì si sò passageru educatu, ùn anu micca esse rinfurzatu i so posti è cusì, grazia à voi, a testa hà in praticamenti sottu a so bocca. Hè una invitazione per fà chì u vostru bigliettu assicuta da u so passageru squished intenta aghjunghje in u so postu sottumessu sopra a pesar l'altura in u so face.

Oh, è pudete furnisce u cupirtà apertu di u laptop nantu à a raffia di u sedimentu dopu à voi rintra davverdu davanti à u vostru situ in puszione. Cumu qualchissia chì dorme nantu à a toca aperta, ùn aghju micca dettu quanti volte chì qualchissia hà cullucatu u so sedia è i so ghjunti in u capu. Fortunatamente, ùn aghju micca u mio laptop fora di u tempu. Se ci vole restituite, fate mette proghjetti à pocu pressu (dopu avè turnatu è citatini chì vo appruntate à fà) chì u passageru pò detra duverebbe spusà e rilassante, rillucciate di passi di u danu.

Mantene a finestra ùmmira

Questa hè una bella per mè.

Sò un fanàticu nervu, è se me trovi cun un postu di finestra, mi piace à chjude l'ombra, perchè pudemu fingirè ch'e aghju in un trenu o in un caru. In ogni casu, se viaghjanu sola è ùn sapenu micca à nimu in a mo fila, u tengo apertu per esse educatu. L'autri pirsuni pò non vulerianu di pusà in a bughjura o ùn anu pussutu vedutu u celu u celu di u celu u celu, è mi piace à rispittà di quellu.

Una cosa chì puderete fà, sì, cum'è mè, piace l'ùmmira chjusu, hè dumandà à e vostre cumunimu di u sebu cumu si sentenu micca. Sì ùn avete micca impurtendu u circhulu o micca, senti senza liberu di mantene chjusu per u volu. Se vulete ch'ella hè aperta, pudete uttene à pruprietà l'assezione cun elli, perchè avè ottinentanu a finestra è ùn avete micca devenu passà u volu pruvatu di circà d'esce.

Mantene u vostru telefunu à Silent for the Flight

Ùn ci hè nunda più annunzimu ch'è avè a pusà per sente è sente à qualcunu di avè una conversazione telefunale in un volu - tutti pò intesu intesu è nimu pò esse fughje. Ch'ella sia fattu una telefuni chjamata cù u vostru telèfonu o chjamà qualcunu da Skype per affirmà chì site in ligna 35.000 metri, mantene a vostra conversazione tranquilla è micca più di pocu minuti.

Stu articulu hè stata editatu è aghjurnatu da Lauren Juliff.