Stile di parlà in Danese

Quick Tips for Travellers dinamarca

Quandu a pianificà u vostru viaghju in Dinamarca, hè impurtante cumprendre chì, ancu parechji di i so citadini parlanu in inglese, u danese hè a lingua ufficiale di u paese. Per via di cunsultà, vi farà migliurà u vostru viaghju per apprezzà uni pochi parolle e parolle dinunziali per aiutà à vultà in st'arti straniera.

Molti cartulari italianu sò simili à a lingua inglesa, ma quì sò unipo eccezzioni. Per esempiu, "un" sonu si pronunzianu cum'è a lettera "e" in "ovu", i "i" sonu si pronunzianu cum'è una cumminazione di "e" in u ovu è "i" in "ill" è "o" sò sonu pronunsià com "e" in "see". Cumu siri "æ" hè pronunsiata cum'è una versione curta di "a" in "dolce", "w" hè pronunsiata cum'è "v" in "van" è "y" sona cum'è "ew" in "pocu" ma cù a labbra a più.

Aduprate "r" à u principiu di una parolla o dopu una cunsunanti, sona com'è un forte gutural "h" cum'è l'es "J" in "Jose". In altrò, trà vucali o prima di una cunsunanti, spessu saremu parti di u sonu vucali o hè persu per sempre.

Inoltre, ùn ti scurdate micca per retrocede à e panoramica Scandinava in lingue induve pudete truvà più cunsiglii di lingua è utuli per i viaghjatori.

Italian Saluti è Esprissioni Coreali

Quandu si ncontranu un residente di Danimarca, u primu chì ti vulete dì à elli hè " goddag ", chì hè un modu educatu di dicerà "hello", o "hej", chì hè a manera informale di esse dichjaratu. Puderete dumandà "quale hè u vostru nome?" dicendu: " Hvad hedder du ?" prima di presentà si cum'è " Jeg sfer [u vostru nome]".

Per affruntà più in a conversazione, pudete dumandà " Hvorfra kommer du ?" ("Induve sia?") È risposta in tipu " Jeg kommer fre de Forenede Stater " ("Sò da i Stati Uniti").

Quandu chjina un quale hè quellu chì hè quì, simu dumandalli " Hvor gammel er du ?" è risponde "Jeg gammel [a to età"].

Se vulete truvà qualcosa particulari, puderete dì à u vostru novu amicu Danese " Sugnu aiutu ..." ("Je cherche ...") è se vulete pagà per u serviziu nantu à u metro, pudete dumandà " Hvor meget koster ?" per "Quantu hè?"

A cumminciare per esse dumandate esse un " ja " ("sì") chì si disprezzà hè un "ne" senzillu ("nè"), ma assicuratevi di dichjarà " tak " ("grazie") quandu qualchissia fa un cumpagnu o fa qualcosa bonu per voi è " undskyld " ("scusi me") se accidentamente si inghjocanu in un omu. À a fine di una cunversazione, ùn si scurdate di dì una " farvel " amichevule per "addiu".

Signs Danimarca è stabilimentu Names

Quandu ci sia fora in publicu, pudete bisognu di identificà questi paroli è i frasi cumuni per direzzione di a cità. Da identifying entrances and out to know what the police station is called, these words can become extremely important in your travels.

Un ingaghju di u bastimentu hè in generale chjamatu " indgang " mentre chì a sera hè tagghiata " udgang ", è pudete dì chì un locu hè apertu o chjusu per i cartellucci di qualse " å ¢ en " o " lukket ".

Sì avete persu, sceglite per vultà i segni di " Infurmazioni " o signali chì indicanu à a " politistazione " ("stazioni di polizia"), è se circate di un bagnu, v'interessa da circà " bagnante "per o" herrer "(" omini ") o" damer "(" femine ").

Altre stabilimenti è attraversu famigliali include:

Paroli per u tempu è i numeratori in danese

Ancu s'è vo sienti cum'è un saccu hè u mumentu perfetta per u scurdà di u tempu, chances are you'll have a reservation for dinner or play to catch and might need to ask a someone to let you know who the time is.

In Danese, tuttu chiddu averete bisognu à dumandà "Hvad er klokken" ("Quale ora hè?") Per piglià a vostra risposta, ma capisce a risposta ("Klokken [time] er" / "It's [time] o'clock ") pò esse un pocu difficultate sè ùn avete micca cunnisciutu numeri Danimarca.

Da quiddi à deci, i residenti daniżi utilizanu sti nummari: nul , en , to , tre , fire , fem , seks , syv , otte , ni , è ti .

Quandu si parra di l'oghje, dite "i dag," è "i morgen" hè usatu per ririverà dumane, mentri "tidlig" significa "prima". In quantu à i ghjorni di a settimana, queste sò i paroli per u luni à u domicile in danese: mandag , tirsdag , onsdag , torsdag , fredag , lordag è sondag .