Storia è Simbolismo di a Statue di Firebird

Situazione: Fora di u Museo Bechtler d'Arte Moderno (420 S Tryon St)

Disegnatore: Niki de Saint Phalle, artista francese-americanu

Data di stallazione: 2009

Affectionately known as "Disco Chicken" da l'abitanti di l'area, a scumbiu scalpula di u focu hè stallatu in u 2009, è si trova à l'intrata di u Museu Bechtler d'Arte Moderno à Tryon Street. L'statue hè più di 17 metri è pesa più di 1.400 volte.

L'estatua sana hè cuparta da u ciminu à u fondu in più di 7,500 piezzu di mirrored and coloured glass. A pezza hè stata creata in u 1991 da Niki de Saint Phalle, articulu americanu-americanu, è hè acquistatu da Andreas Bechtler in modu specificu per a piazza à u fronte di u museu. Hà traveled from city to city on display, ma Charlotte hè a so prima casa permanente. Quandu Bechtler hà compru u pezzu, ellu disse chì ellu voli l'arti vulia, "micca solu un pezzu icònicu, ma ancu una sola persona piace."

A maiò parte di u primu sguardu crede chì l'estatua hè di un paese cù un gaddà grandi grande è ciò chì pareva esse ghjustificheghjani (da quì l'à l'à l'alcune di u Disco Chicken) o ancu i cagiunati. Cchiù pruspettiva più vicine, o un ochju à u nome ufficiali di a statua, "Le Grand Oiseau de Feu sur l'Arche" o "Large Firebird in un Arch" mostra chì invece di una criatura d'occhi sita à un grande arcu.

L'scultura hè assai populari cun u visitatori, è prubabilmente l'artu pùblicu più famosa di Charlotte.

Ci hè diventatu rapidamente un icone di Uptown, chì hè statu prisenti in parechji publicazioni. Hè divintatu tali attrazione chì a Charlotte Observer sò usualmente una prova di fotografia Firebird.

L'estatua ùn deve riparà parechje volte annu. U curatoru di u museu rimpiazzò e raccogliere broken by hand, chjappu ogni chjude per fassi perfetta in u locu anticu.

A causa più cumuna di riparazione? Scatelli di Nocturnal in Uptown.

Charlotte hè in casa di bundanza di l'arti publicu excelbili, assai di quellu Uptown, cum'è l' il Grande Disco è e quattro stati in u centru di Uptown.