Teatro Howard à Washington DC

Un locu storicu restauduvatu è Live Entertainment Venue

U Teatru Howard, u storicu u teatru di Washington DC, chì hà principiatu a carriera di Duke Ellington, Ella Fitzgerald, Marvin Gaye è The Supremes, riperta in Abril 2012 dopu una ricerca di $ 29 milioni. U teatru remodeled features un state-of-the-art sistema acustica è offre un vastu scala d'entretenimentu vivu. A nova cunfigurazione, cù nuvole di nettu negri, piendu di roghju è barracche granitare brasiliani nant'à ogni livellu, prupone parechji pantaloni di videò di pezzi è capacità di scrittura chì permettenu à The Howard per mantene u intimu sensu di u so prima spaziu.

U bastimentu combina elementi di i Beaux Arts, u Rinascimentu Italianu è u disignu neoclàssicu. L'interni balconi hè custruitu câ flexibilità cù u centru di a cena chì si stende à circa 650, chì pò esse aghjuntu rapidamente per permette a stanza per 1100.

U Teatro di The Howard hè operatu da Blue Note Entertainment Group, i prupietari è operatori di clubs è cinéma di u mondu chì includenu u Blue Note Jazz Club, u BB King Blues Club è u Highline Ballroom in New York.

Situazione
620 T Street NW
Washington, DC

L'urdinazione Metro più cercanu hè Shaw / Howard U. U Teatro The Howard hè situatu in u distrughju di Shaw / U Street chì ghjera una "Neri Broadway" naziunale è a casa di a più grandi cuncintrazione di i clubs società africani americani, organizazioni religiosi, teatri è jazz i clubs .

Tickets
Ogni passaghju pò esse acquistatu in l'uccitanu, through Ticketmaster.com, o per telefone à (800) 653-8000.



Seating for all shows is first come, primu postu.
Ipidicani pàrvuli di prezzione sò dispunibili.

Cene à u Teatro Howard
Una carta cumiè di culleghjunghjendu una cucina americana cù influenzi alimani classic. A porta apre da dui ore prima di tutti i manifestazioni sedenti, cù u primu postu, prima sirvutu à a pusizioni. Per esempi ind'i stagioni nantu à a stanza, un menu streamlinedu serà offeratu.

Ogni dumilante, u coru di l'Evangelu di Harlem faci nantu à u Brunch di l'Evangelu, un buffetu di u centru miridiunali chì comprende panore di granu, gambelli è granitiche, collard greens e più. I Tickets sò $ 35 in anticipu è $ 45 à a porta. Un alloghju spettaculu pò esse fattu per partiti enormi di 10 o più. Porti aperti à meziornu è u cuncerta prima a 1:30 p.m.

Histoire du Théâtre Howard

U Teatru Howard fù urigginatu da l'architettu J. Edward Storck per a Società Amusement Nazionale è apertu u 22 di Agostu di u 1910. Videvevule, teatru in vivo, espurtazioni di talentu, è era casa di duie cumpagnie esecutivi, i pruduzzioni Lafayette è l'Università Howard Players.

Doppu u chjocu di u muvimentu di u 1929, u palazzu si trova pocu tempu cunvertitu in una iglesia finu à chì Shep Allen, un ghjudicatu di teatru di Atlantic City, hà rializatu per u so propiu urighjenu in u 1931. Allen, chì hà ricumu à u Washingtonian Duke Ellington nativu per ghjucà a prima notte di u teatru , purtatu l'attuali u tiatru naziunale davveru introducitu i Concorsi di Night Concert (chì i primi premiati incluse Ella Fitzgerald è Billy Eckstine) è artisti chì anu studiatu nazionalmenti, include Pearl Bailey, Dinah Washington, Sammy Davis, Jr., Lena Horne, Lionel Hampton, Aretha Franklin, James Brown, Smokey Robinson è i Miraculi, Dizzy Gillespie è Supremi, chì facianu a so prima attraversu stampa à u Howard.

Parlanti à grazia l'urganisimu include Booker T. Washington è Sydney Poitier, in quantu cumidenti cumpresa Redd Foxx è Moms Mabley. Li balli di teatrali è i galassu attraeru Presidente è Sra. Roosevelt, Abbott è Costello, Ceasar Romero è Danny Kaye. A l'anni cinquanta hà iniziatu à una nova era musicali, u teatru divintò un palazzu impurtante per l'artisti di u rock è di l'u blues, è di una casa per i big band di jazz.

Quandu a nazione era spartutu sanu da a segregazione, u Teatro The Howard proveu un locu induve culuranu i disturbi di u culore è a musica unificata. U teatru era postu nantu à u National Register of Historic Places in 1974. Mentre u Teatru Howard hà inspiratu cambià, sentitu l'impattu di una nazione in u flussu seguitu à i disturbi 1968. Eventualmente, a degradazione di u vicinu urdinò u teatru à chjude in 1980.

In u 2000, u Teatru Howard fù designatu un Tesoro americanu sottu u prugramma di "Save the America's Treasures". In u 2006, a Restauración di u Teatro Tutale hè statu furmatu per recapere fondi per a ristaurazione è a custruzzione di u Cultura, Center d'Education and Education d'Howard, chì accurdà un museu, aulas, libreria, studiu di scrittura è uffizii.

Remodeled Theatre Features

Quandu u Remodeling Team

U Marshall Moya Design fu cargadou da u disignu di l'architettura interni. U Marshall Moya Design hè un pruduttu architectural, di u prughjettu di u produttu, u disegnu graficu, u disegnu urbanu è a cumpagnia di l'interiulazione locatu in Washington, DC. A cumpagnia offre servizii servizii di disignu per una diversità di clientele, cumpresa i pruduttori, organizazioni istituzionale, agenzii di u guvernu, organizazioni non lucrativi, ventures cummerciale è clienti privati ​​privati.

Martinez è Johnson L'architecture era rispunsabili da a fachada esterna è di u spaziu di casa. Martinez è Johnson hè un premiatu studiu architetturicu è di design firmatu in Washington, DC. L'impegni hà sviluppatu prughjetti di una larga varie di clientele, cumpresi l'associazioni senza sperma lucrativi, i stituzzii educativi è i prublemi più naziunali è presentatori di u divertimentu vivu.

Situazione di u situ: thehowardtheatre.com

Vede una guida à i ristorante in u U Passaru