Toronto 2017 Gay Pride

Celebrazione di unu di i manifestazioni di l'orgogliu gayu mundiali

Toronto celebra u Pride Gay durante 10 ghjorni à a fini di ghjugnu è à settembre di lugliu. A ora d'oghje, i date à u 2017 cresce à cascaru da u 23 di ghjugnu à u 2 di lugliu di u 2017 (avemu da cunfirmà quandu l'infurmazione hè fatta publicamente). Toronto face una di e maiò celebrazione di l'orgogliu in ogni locu.

Unu di i destinazioni gay principale di l'Amérique du Nord, Toronto hà statu priservatu di l'ogetti d'orgogliu da l'anni 70, è l'avvene sò stati annunziati annantu quì di u 1981.

Quelli ghjorni, avvenimentu più prominente di u Toronto Pride, l'Pride Parade (chì s'empisca à aduprà oghje u 2 di ghjornu di u 2017), prupone più di 1,2 million especettori è participanti annu, chì face un di l'arti cumu scatti in u mondu.

I principali avvenimenti di u Gay Pride Gayleri sò generalmente in u Strada di a Chiesa di a cità, intornu à a intersezione cun Wellesley Street - un vicinale chjamatu ancu u Gay Village .

A più infurmazione diventà liberata com'è a so disponibile. Eccu un'offerta à l'avvenimenti di l'ultimu annu, per dà un sensu di ciò chì pudete riesce in u 2017:

I festi di l'orgogliu avianu principiatu partenza à u principiu di ghjugnu, cù una Cerimoniu à Raising Bandiera è un Festa Official Launch Party. Assicuratevi di verificà u calendariu di u calendariu di u Pride per vede u cullizzioni impunenti di artisti d 'altrondi è parlante alinatu, cumpresu George Takei, Margaret Atwood, Joe Jonas, Tangaine Mya Taylor, Rufus Wainwright, JD Samson di Le Tigre è assai più.

A Weekend of the Pride di Toronto hè cumpostu una seria di partiti è avvenimenti. U Pride Community Street Fair è u borsu percorsu in u Pride Weekend, crescente di centosi d'artisti, retailers, organizatorii di a cumunità, vinditori di l'alimentarii è più. Ci hè ghjustu in u cori di u Gay Village, longu a Strada di a Chiesa è chì intersecenu à a Strada di Wellesley Street, è si va da 7 ore à 2 ore di u Venneri, à a sera à 2 ore da u sabatu, è da a sera à 11 dicembre di u domicile.

Ci hè ancu parechje staddi diversi di entretenimentu inseriti in tuttu u Gay Village di Pride Weekend.

Famiglio Pride hè ghjucatu nantu à a fondu di l'Ecole Primariu School Pianu di l'Eglise nantu à i dui ghjorni di Pride Weekend; L'attività includenu articuli, ghjoculi, divertimentu di i zitelli è più.

A Fiera di Trans Communityaia annantu duverevendu in u venneri, cumprese un manifestazione è marchja.

U suviertu u suvietariu u Toronto Dyke March. Cumincia à a strada di a Chiesa è di u Hayden è cuntinua a punenti along a Bloor, à u sudu di Yonge, di u livante di Carlton, è dopu avà à u manifistazione in Allan Giardini.

A Culleghju di u Toronto Gay Pride culmina in u domicienu à 2 ore, cù a Parade di Gay Pride Gay, una prucessione immensa chì assistia in a intersezzione di Bloor Street East è Church Street. Puderate à a punente à Yonge Street è avà principiatu u cuntenutu di u Nordu à a piazza di Yonge-Dundas, induve a festa di a festa di a Final Play Pride Festival hè di 2 ore à 11 ore, è conta una multidemma di artisti excitante, cumpresa a star pop Joe Jonas è a so banda DNCE, Glee avanti Alex Newell, u stringu di quartet Bé-Strung, è assai altri.

Nota chì dopu à ottu l'Agostu più recenti, u Cinema di Toronto Arte e Cultura è Film Festival hè oghji in October (i date per u 2017 ùn sò micca avvistati) in u West End da a cità (aka the "Queer West Village") è a Strada di l' Ecume Gay Village .

Cercate tips on what to see and do while attending Pride? Scuprite a Top Toronto Attractions and Experiences Guide

Ritorno Gay di Toronto

Truverete chì a maiò parte di i bars gay di Toronto, in più di i ristorante omosessuali, l'ospiti è i buttreghi, anu avvenimenti speciale è partiti in Pride, è a maiò parte di sti stabilimenti sò situati in l'Ecclesiastica Gay Village. Verificate e publicazioni gay per i detti, cum'è Xtra Toronto, un risultatu è informattivu, com'è IN Magazine. Per una infurmazione più numerosa nantu à visità a cità, verificate l'eccellenti u situ di viaghju GLBT produttu da u Turismo Toronto.