Tutti Quessi Barton Springs Pool

A Pristine Spring-Fed Pool in u Cori di Austin

Quandu a maggiuranza di a civili hè dumandatu à chjamà i so cose favuriti di Austin, Barton Springs Pool hè spessu à u cima di a lista. U picculu pianta à trè etari hè alimentatu da e surgenti di suttastanti chì si sò in circa 68 gradi Fahrenheit annata l'annata.

A piscina hè situata in Zilker Park à 2101 Barton Springs Road. Atrava tutti i tipi, cumpresi i genitori cù i zitelli, i canumiglii e parenti è i studenti università rinunziali.

Hè assai divertente per tutti, spiciarmenti i zitelli. Parechje persone portanu carrossati è rafts, mentre chì altri rinceranu in spassiu o valdi in l'area pocu. À ogni ubbugghiu di a piscina sò stesi chì travagliavani, perchè molti pirsuni si mentenu nantu à l'erba è a sunnita o leghjite un libru. Ci sò molti di spazi ombreghjani è sole, ma a muntagna hè troppu chjappu in qualchi sughjetti per spugliati cun piacè.

L'acqui fresca sò assai freschi nantu à l'intrata, ma furnisce un sentimentu di refreshmentu tutale, è l'ambienti di u parcu impastatu face un locu grandu per l'amatori di l'ambienti. Per fà una idea più bona di ciò ch'è aspittà, vedi stu video da u PBS show The Daytripper.

Una cosa chì sia cunuscenza hè chì un grande quantità di alga s'acumule nantu à i camini versu a piscina è à u fondu di u piscadoru, perchè pò esse extremamente slippery. Mentre ùn anu particularmente moda, calzetti d'acqua o sandali ùn sò micca una mala idea. L'alga hè in qualchì volta u mantellu di a superficia di l'acqua.

Hè un pocu sicuru ma altri impurtante.

A piscina pò dirige una tarifa per l'ingaghjamentu è hè monitoratu da survigliati, è ci sò cambiassi è sanitarii in più di una piccula zona di manghjà aperta. U buttigli di veture è l'alcoolate ùn sò micca permessi in l'area di a piscina. A piscina finisci in una presa petite, ma solu in l'altru cantu di a fasa, pudete divertevi u parcu naturali di e surgenti.

Questa aria pussedi bundle d'acque pisci è rocks per esse situati, è hè un locu assai populari per i persone per portà i so ghjacari per scherzi (i cani ùn sò micca permessi in l'area di a piscina principal). Sè avete sentu in mogliu in l'acqua fresca, ma ùn vulete pagà a tarifa, vi tenete questa versione liberale è più naturali di e surgenti, è cusì u to pupu.

Custos

Se si parche in Zilker Park, serete u $ 6 a fine di a fine. Per evitari stu tarifiu, parche in u parking lotu vicinu à u baseball field à u 1078 Robert E. Lee Road, vicinu à a intersezzione di Barton Springs. Eccu i tariffi per a accission piscina:
I zitelli sottu 11: $ 1
Junior (12-17 anni): $ 2
Adulto: $ 3
Senior: $ 1

Sì avete visitatu spessu, pudete cumprà passati d'estiu, ancu. A piscina hè certi volta chjusa per a pulitica, è l'aghjurnate di ghjornu pò cambià da a causa di u clima, cusì sceglite di vedere i schedari before heading heading out. Avete chì pò assicurà oghje nantu à e settimane nantu à l'estiu, perchè voi vulete evitari di mità di u ghjornu, se ùn vulete micca affettà cù l'affullanza pà i spazji di parch'ellu è i più boni piazzii nantu à u pirou.

2017 Eliza Spring Improvement Project

Unu di l'aspetta più bellu di a gestione di Barton Springs hè di mantene a apertura per i bagnani in più à prutezzione di i salamandri di Barton Springs in viaghjatariu è in vicinu à a piscina.

Da i 1920 à l'estiu 2017, unu di e surgenti crescenu in a piscina, Eliza Spring, era inturniatu in una pipa. Mentre chì sta prutetta u flussu di acqua, hà criatu un habitat menu di l'ideal per i salami. In u 2017, i langusori ridivanu di u pipe è vultò a primavera da tornu in un corrente di circulu apertu à l'aria. Questu permetterà e salamandre si movenu liberamente da Eliza Spring à a piscina è di volta senza avè da pascià in un canna scuro. Per i visitori, u currente hè ancu assai più visuali. E si vousa veda, pudete vede un salamander in u so travagliu di a matina.

Prutezzione di e surgenti

A mantenimentu di e surgenti riservati da u sviluppu in l'area hè una lotta constante. L'Alliance Save Our Springs Alliance porta assai sforzi di vuluntarii è iniziati pulitichi diretti à a priservazione di stu tesoru naturale per i ghjinirazioni futuri.

Edited by Robert Macias