U Biltmore Sprites in Phoenix, Arizona

Frank Lloyd Wright Statues Adorn Phoenix Resort

Quandu quant'è l'avvicinante di Phoenix chì risparia da a so propria cennina, i Spriti di i giardini Midway resuscitate da a so dimissione è devenu à u Biltmore Arizona, u Waldorf Astoria Resort com rigali. Oghje chjamatu Sprites di Biltmore, i Spriti di i jardini di Midway in u sensu di i figlioli perciuti di l'architettu Frank Lloyd Wright è u scultore Alfonsu Iannelli. Questi statali architetturici geometri sò cunciuti in u 1914 per u propiu specificu di adornallu è visti nantu à i Midway Gardens, quandu u centru per l'entretenimentu primu, a fine è a musica à a spiaggia di Chicago.

A maiò parte di i Sprites amparate una premessa è scunfortu dimissioni durante u Prohibition.

I Giardini, designatu da u Signore Wright, anu spedutu una prima staciunata successa in u 1914, ma quellu stessu invernu iniziu à sente a sillabba di a Prima Guerra Munniali in Auropa. I ghjorni di Midway hè stata vende à l'Edelweiss Brewing Company è si trasforma in un giardinu di cervecita coperta - mentri l'Spriti si firmonu è si vichjàvanu.

I dissiori è i decorazioni architettonii boni pratificati di u mumentu hè statu alteratu è sfundate in un esforzzione da l'impresa di cullezioni per attruvaranu un auditu. Stu sforzu ùn sanu micca successu. U colpu finale ghjunse in u 1920 chì U pruibisce era statu dichjaratu. Siccome chì i patichi aperti è i giardini di l'ingiru aperti eranu troppu visibili per esse cunvertitu in un speakeasy, a pruprietà di i Jardine Midway cuntinuavanu à cambià in manu diversi volte, serve una volta in un garage è un lavatu di l'auto. U bastimentu hè stata chiuchjata è demolita in uttrovi di u 1929.

I ghjorni Midway hè statu bulldozzi di u lavu Michigan. Hè avà nutatu, ancu, chì u palazzu ùn hà micca passatu senza batta. Dui succeri faciuli anu fora di l'affari pruvatu à demolisce l'esicuzzioni di cuncrete. A cumpagnia chì finalmente hà pigliatu ancu persu perde una quantità parighjina di soldi in u travagliu.

U Chicago Daily News d'u 10 d'uttude di u 1929 diventavanu a distruzzioni di i Giardini com'è a fine di l'era, ma hà dichjaratu chì i ghjorni d'oru erani tantu remoti quessi eranu veramente altri recapture.

Paria chì i Sprites si sò persu per sempre. Dopu qualchissimi dopu a Prima guerra munniali, a parolla scupriu a Taliesin, u duminiu originale è l'esame Frank Lloyd Wright in Spring Green, Wisconsin, chì uni pochi di i Sprites sò stati salvati è sò stantati in pezzi in u duminiu agriculu in u Lavu Delton, Wisconsin.

Apparevule, un membru di l'armata di l'uttvizie Midway remetté o salvà i Spriti da u lavu o l'arrabbià anch'elli anu stati distrutti. Anu parechji anu pricatu in u so campu di a splutazioni. Taliesin hà recuperatu i trè Spriti danucchi è i mandati à a casa di Stillwater, Minnesota di Don Lovness, un client è amicu di Wright. Lovness è a so moglia restauravanu dui Spriti 5 à 6 piedi è Sprite à 12 piedi. Per più di 20 anni, sti figuri guardianu a so casa di Frank Lloyd Wright.

In u 1980, a Sra Wright hà custruì un giardinu in Taliesin West è avianu i Spriti trasmissione à Phoenix per allughjassi. Dopu a ristaurazione è u furmatu di riformulazione hè stata fattu, ottu Spriti, ogni settimante 6 piedi altitudini è pisanu 450 liri, anu donatu à u Biltmore Arizona in uttobre 1985.

Oghje, i zitelli perchiti anu truvatu una casa di accolta in l'ambienti familiari di un stabilimentu primu inspiratu di Frank Lloyd Wright, u Biltmore Arizona Bilder.