U Blues Challenge

2013

Ùn hè solu ghjustu chì a Casa di i Blu hè ancu casa à l'annu Internazionale Blues Challenge. A presentazione da The Blues Foundation, l'Avvene Blues Internazionale hè u più grande di u gruppu di blues. L'avvenimentu principiatu in u 1984 è si prumove in avanzià i carrieri di i artisti di u blues chì vedenu u so talentu è cuncede cun eliminazione chì sò ricunnisciuti in a industria.

L'infurmazioni per u 2013 Challenge Blues Internationale
A Fundazioni di i Blues hà aduprate u 29 évucionario internationale internu di u Blues Challenge January 27 - 3 di ferraghju 2013. Questu annu, circa 200 attues blu di u circondu di u mondu mistanu rispettanu per u dirittu, premiu è ricunniscenza industriale. A manifestazione più grande di u mumentu di u blues hè una ricerca internaziunale da The Blues Foundation è i so organisazioni affilati per a Blues Band è Solo / Duo Blues Act preparate per fà nantu à una stampa naziunale, ma solu esigene micca quellu rombu extra. A raghjonu preliminarja di a cumpetizione fa attira cum'è actitudine in i pappalli di i Beale . In più di i performance, ci saranu ukoll seminarii è attuali pertenenu à u blues.

Unu di l'artisti di u blues chì i so furicchi sò stati nove à l'IBC annantu à l'annu include: Susan Tedeschi, Michelle Wilson, Michael Burks, Tommy Castro, Albert Cummings, Larry Garner, Richard Johnston, Zac Harmon è Matthew Skoller.

Tickets:
U pacchettu di i biglietti per l'eventu principiu à 100 $.

Schedule of Events:

Per più infurmazioni è di cumprà acquistà anticipu, visitate www.blues.org o chjama (901) 527-2583.