U Tempiu in Copenhague - Capital di Danimarca

Qual'è l'u clima cum'è a capitale di Danimarca?

U clima di Copenhague hè un pocu diffirenti. Quandu pensanu à Scandinavia, a mente invoca articuli di paisaghji nevicati, slipperiaghji è e tampiraturi chì si trovani pocu incunificata per a maiò parte di i viaghjatori di i climi toastier. Hè per quessa Copenhague hè un destinazione cusì soru.

A causa di a so situazione di u Cumunista Stressimu, a longu di l'ore di ghjornu in Copenaghen varia assai.

Questu hè tipicu per tutti i paisi scandinavi . Puderete aspittà i ghjorni longuani in cuntrastu cù i ghjorni à i ghjorni scuri. À l'estiu, u sole sorda u cumerciu à 3.30 am è ghjocanu nantu à 22.00 p. In u invierno, sò limitati à ghjornu di 8h00 a 3h30. In Danimarca, i ghjorni più cercati è longu sò sempre tradiziunale. Coincidentamenti, u ghjornu curtitimu di l'annu currisponde circa cù a nostra festa di Natale, cunnisciutu com "Jul" da i locali.

Prima di inizià u vostru viaghju à Copenhague, hè cunsigliatu di cunnosce acquistà cù u tempiu tipicu chì sperete, cù l'avvenimenti staggiani è l'attività.

Hè sorprendumente, u clima in Copenhague hè assai dulce è moderatu. A capitale danese hè circundatu da l'oceanu, è hè grazia à a so vicinanza di vicinu à u mari chì u clima hè in particulare uniforme. U paisaghju hè spargugliu è flat, perchè l'effetti moderate di l'uceanu ponu pudè arrivà finu à l'internu.

Copenhague ùn hè micca esvenzione, è a capitale di u clima di u clima. Innota ancu chì ancu se u tempu hè spessu consistent, un gustu rimette di u ventu pò cambià rapidamenti a temperatura, chjappà in u vintu in u mesi di più invernu maiori, perchè sempre avete bisognu di furnisce una ropa per guardà u chill out.

I mesi di l'estiu da ghjugnu à aostu in Copenaghen, sò moderatamente calienti è boni piacevuli cù temperaturi chì varianu da 18 à 24 gradi di Celsius. Hè in stu periodu più cale quandu i barche di staggioni à i platti di Copenhague, una naturale è una fatali. Infatti avè avvistatu chì, à 16 gradi, l'acqua ùn hè micca cun i platini di nataci chì avemu utilatu. In fatti, hè chjucatu. Invece di i ghjorni più longu di u sole, Copenhague ùn hè micca spessu una cità assolellata. In a realità, ùn hè spessu chì u pianu di u soli cresce a manta perpetuale di u celu è di a cielce. Viaghjà à Copenhague in maghju o ghjugnu per battizà l'estate stamped di i turisti, ma s'ellu ci hè u cumbugliu di a vita di a vita per voi, vai in lugliu è d'aostu per i numerosi cuncerti aperti è partiti à l'alte.

Allora andà à vaghjimu chì dura hasta nuvembre. I ghjorni sò sempri assulanati, è e folla accumincianu a trasfurmari in pare di culori curruscelle è aranciu. Temperance in Copenhagen falesce da 17 gradi in settembre à 12 gradi in nuvembre. Temperance di a sera di ghjunghje à u puntu di glubagini à a mità di nuvembre. In ogni casu, cunziddiuta a latitudine, i -1 gradi ùn sò micca cusì chilly cum'è periculu.

Invernu principia cuminciate à dicembre è dura à u feraghju, u ferraghju hè u mesi più freti.

Pudete cresce a temperatura mediu entre 0 è 2 gradi durante u tempu. L'aligria di visità u Copenhague durante i mesi di l'invierno hà avè una Natale Scandinava. Ùn pudete aiutà, ma esse arricchitu da l'alegria è di l'atmosfera festiva, è un vetro di vinu russu mulled in un mercatu di Natale di Natale in Copenaghenu mantene a bundanza di sangue.

A primavera primura u ritornu di i ghjorni più longu da marzu, preparanu in l'estiu. Marzu vede l'ultima morte di l'invernu, ùn hè micca u megliu di visità. Hè u mesi più siccatu di l'annu, cù e bassu temperatu.

A precipitazione in Copenaghen, cum'è e cità cumuni di l'Europa sittintriunali, hè un spettaculu. Ùn piova; chiuvuli, cù u periodu più mettendu in ogni annu à a mità di u oghje. Dopu d'uttobre, a chjagua in Copenaghenu si face petulent è indecisivu.

Pudete chiuciarli più freti cù i mesi di l'inviu, ma quasi a mezza cori. A causa di a chjesa spiegata freti in Copenaghen, i timpeste ùn sò micca cumuni avissiru immagginari.

Duvutu à u clima più moderatu, Copenhague hè un destinazione turistica pupulari duranti l'annu, invechje di a stagione.