Ultima Collection di baseball Cards à u Museu d'Arti Phoenix

Ùn aghju micca avete capiscia chì averaghju prumossu l'amante di baseball per fà un viaghju specchiu à u Centru Centru durante a sta primavera di Formazione di primavera . No, ùn sò micca scelti di autografu o pratichi prisenti nantu à Central Avenue è McDowell. Di sicuru, ci hè micca un estadi. Allora, chì hè l'attrazioni? Hè una manifestazione speciale in u Museu d'Arti di Fenice, induve pudete veddi parechji di e più ricchi è più impurtanti in a storia di l'sport.

Ken Kendrick, un coltugista longu è u societale generale generale di u Diamondbacks Arizona, hà curatu a cullezzione. Hè caratteristiche 16 di e top 20 cartoni di cummerciale di u sportu in u mondu sanu, cù 25 carte addiziale di carte di baseball high-valued. A mostra abballava i più ricchi è più famusi di u baseball: una T206 Honus Wagner. A cullizzioni includite carte rookie di Topps per u Baseball Hall di Famers Mickey Mantle, Henry "Hank" Aaron, è Sandy Koufax. Cumu includu un canzuniu Scandalu 1954 Ted Williams, ancu cù carte di juge chì aiutanu à stagione a storia di baseball: Babe Ruth, Ty Cobb, Jackie Robinson, Lou Gehrig, Satchel Paige, Joe DiMaggio è Willie Mays.

Kendrick hà cuminciatu i sculari baseball cards quan era un picciottu. Comu parechji di noi hà compru i pacchi di carte di cummerciale chì avianu quellu grandi bubble gum inside! Hè cumedatu una cullizzioni di cartoni chì avianu prisenti i attori chì admirava in l'anni 1950.

Quandu hà struitu, u so intaressu di i carti di cummercialtje chjappà, ma micca u so amori per u ghjocu di baseball. Dopu, cum'è adulte, ellu hà scupertu chì a so mamma avia salvatu a carta chì elabureva cum'è u ghjovanu. Quelli carti fècenu a basa di ciò chì diventà a Cumpressione di Diamondbacks, chjamata in onore di u nostru cumpagnu di l'Arizona, chì Kendrick hè parti pruprietaria è gestionatore societale generale.

Questu hè a prima volta chì a cullizzioni hè statu exhibita in uvestu di u Mississippi è a prima volta per esse esse studiuti formalmenti in Arizona. A manifestazione hè stata veduta in u National Baseball Hall of Fame in Cooperstown, New York per trè anni.

Chì: U Ultimate Collection: Icicò di Baseball Cards da u Diamondbacks Collection

Quandu: 9 di marzu à u 24 aprile, 2016

Dove: Phoenix Art Museum in 1625 N Central Avenue in Phoenix. Eccu un mapu cù direzzione, cumpresa cumu per fà à u museu da METRO Rail Light.

Cantiño: Questa é una exhibición limitada de compromiso limitado. I saluti per l'esposizione sò $ 8 in aghjunghje l'Ammissionu Generale di u Museu. U bigliettu inseme ancu annunziu per tutte e altri attraversu espanzioni di partenarii durante e date cita specifichi, cum'è Michelangelo: sacru è prufanu (à u 27 di marzu), è Super indianu: Fritz Scholder 1967-1980. I bigliettu ponu esse riservati in online at ticket.phxart.org. L'admission in questa esposizione especial hè libbira per i membri di u Museo. Eccu l'ore è i prezzi di ricerca regulare. Innota chì in i ghjorni di ingressione liberu in u museu , exhibimenti specializzati ùn sò micca inclusi. Pudete vede ancu oghje, ma u culleghju per e exhibimenti speziale pò esse più alt = $ 8.

Tutti i dati, i tempi, i prezzi è l'offerazioni sò sugettu à cambià senza avvisu.