Una guida à u clima, u Tempu è Sta Seasonalità in l'India

Quandu hè a Best Time to Visit India?

L'indirizzi in India vera drammatichi. Mentre a punta sua di l'India hè stata batteza da a chjesa di u monzu di u mondu, u nordu seranu cuparti in neve gruta. Per quessa, u megliu tempu per andà à l'india depende assai di i destinazioni per esse visitati è u clima hà saputu.

Basatu nantu à a temperatura è di a precipitazione, u Servizio Meteorulogicu Indiano hà qualificatu u paese in un incridibile sette regione climatichi diffirenti.

Questi sò l'Himalayas, l'Assam è a Bengala Occidentale, u Plain Indo-Gangetic / Plain Indiine Nordu (una gran sección di u centru cintrali), Ghati u costi orientali (u Sudoccidente india), u Plateau di u Deccan (sud-central India ) è i Ghats orientali è a costa. In genere, u nordu di l'India hè più fresche, u centru hè cale è seccu, è u sudu hà un clima tropicalu.

U clima indianu hè divisu in trè staghje distinti - invernu, l'estiu è a munzora. In generale, u più bellu tempu per visità l'India hè in l'inguernu, quandu u tempu in a maiò parte di i posti hè pocu chjaru è piacevule.

Veranu (marzu à maghju)

L'India principia a crescenza di tuttu u final di farraghju, prima in i piaghji sittintriunali è dopu u restu di u paese. Da aprili, assai posti sò esperjani temperi di u ghjornu superiore 40 gradi Celsius (105 degrees Fahrenheit). Ci hè più crescente in i parti miridiunali di u paese, cù temperatures chì righjunghjenu circa 35 gradi di Celsius (95 gradi Fahrenheit), anche si trova assai più umidi.

À a fini di maghju, i signori di u monsoon avvicinà cumpariscenu. Cunsiglii di umidità, è ci sò e timpeste è e timpeste di poveru.

A più fatta di l'estiu in India hè chì u caldu hè cusì senza richezze. U ghjornu dopu ghjornu, u tempu ùn cambia micca - hè sempre eccessivamente caluroso, assolellatu è seccu.

Dove visita in India durante a staghjone di staghjone

Mentre l'estiu pò esse assai incùmodu è sgottatu in a maiò parte di l'India, hè u tempu perfettu per visità a muntagna è staghie. L'aria hè frescu è calmendu. Himachal Pradesh è Uttarakhand sò destinazioni populari. Sì avete vede u fiore salvatichi è spotting tigri in u so ambienti naturali, l'estiu hè ancu u più tempu di visità i parchi naziunali in l'india cum'è l'animali sò solu di l'inseme in cerca di l'acqua in u calore.

Ùn avemu sempre in mente chì e vacanze di l'istati d'istati di u veranu estendanu da maghju à a mità di ghjugnu, facendu cusì u tempu più veloce in destinazioni più freschi di l'India. I destinazioni beach com'è Goa sò ancu impiegati.

Monzone (ghjugnu à uttrovi)

L'Inde hà alcatu dui monzoni - u monzon di u sudu è u nordu di u monzu. A munzone di u suduvestu, chì hè u monzone principal, veni da u mare è cumencia à u circondu in a costa uccidentale di l'india a primu ghjuniu. Da a mità di lugliu, a maiò parte di u paese hè cuparta da a chjagua. Questu hè apertu à u scogliu da a maiò parte di i posti in u Nordu l'india à uttrovi. Ottobre hè un mesi piccu in a festa di a festa indiana è parechje famìglia indiani viaghjanu in viaghjatini di Diwali , imbuttendu a dumanda di trasportu è allughjassi.

U nordu nordu influene a costa orientale di l'india durante nuvembre è dicembre. Hè una monzonda curta ma intensa. L'estati di Tamil Nadu, Karnataka è Kerala receberanu a maiò parte di a so precipitazione da u nordu nordicu, mentri u restu di u paese ricevi a maiò parte di a so precipitazione da u monzu vicinu.

U monsouni ùn hè micca appare all at once. A so apparizione hè carattarizata da e tempesta intemperiore è di a caccia annantu à una quantità di ghjorni, eventualmente culminati in una grandi e longa. L'india durante a monsignate ùn ùn ricevi guerre tuttu u tempu, ma spessu si spite per un periudu diurnu, seguitu da un sapi piacevule. A chiappa qualchì rinfrescante da u calore risorse. Cundizioni si fate assai umidi è muddy, anchi si manteneanu bè bellu.

U monsoon, quandu hè accoltu da i vignaghjoli, pò esse un prugramu sfidau in India. Propruvà a destruzzione generale è inundazioni. Frustratingly, a chiuvuta hè ancu fora di nimu. Pò esse un beddu ghjornu bonu è un minutu, è u prossimu chjamava.

Dove visita in India Durante a Monsoon Tempu

Hè difficiuli di viaghjà in tutta a maiò parte di l'India in u monsuni mumentu chì a pioggia spessu disrupta i servizii di trasportu. In ogni casu, hè u megliu tempu per ottene un trattamentu Ayurvedic in Kerala, è visitate altitudine altri posti cum'è Leh è Ladakh è u Spiti Valley in u latu di u Nord. Puderete scontri dispunibri assai in i locu di a cità cum'è Goa.

Invernu (nuvembre à farraghju)

A scumparsa di u monzone marca l'iniziu di cielchi di vista chjaru è di l'iniziu di a staghjone turistica, per a maiò parte di l'India. Dicembre è ghjennaghju sò i mesi più assicurati. I temperaturi di l'invernu di l'annu sò còmpiu, ma spessu si feroce chilly à a notte. In u Sud, ùn hè mai friddu. Questu hè in u cuntestu à u cuntrastu à i temperi di glaciali in u nordu di l'India, in u regnu Himalaya.

Dove visita in India Durante a staghjoni di u Winter

L'inguernu hè u megliu tempu per stende a spiaghja. L'alluvione finu à u sud (Karnataka, Tamil Nadu è Kerala) hè ancu più bè in l'invernu, cù dicembre à ferraghju è l'unicu mesi cumu cusì cómodu per andà. U restu di u tempu hè o troppu caldu è umitu, o bagnata. Hè ancu una bona idea di viaghjà à l'esèrcitu di u disertu di u Rajasthan durante l'inguernu, per evitari i sullezza di l'estiu. Unlesse vulemu esse chjappà (chì hè pussibule in l'india!), In ogni postu in u mondu Himalaya devendenu evità in l'invernu per via di a neve. Pò esse fermosa per vede.