Una guida à u Ponte di Manhattan

Stu 1909 Suspension Bridge hè diffùndu u Fiume di Oriente in Style

U Ponte di Brooklyn puderia piglià tutte e gloria, ma u Ponte di Manhattan vicinu, traversu ancu in u fiumu di l'Oriente da u sudu di Manhattan è di Brooklyn, ùn deve esse in alta. In apertura da u 1909, stu passellu sospualente grazia, centu anni, offre un rumpimentu di u turismu turisticu à u Ponte di Brooklyn è proposa immubilianti vista di u New York Harbor è di Manhattan , cun a bonus di u Ponte di Brooklyn in u primu pianu di tuttu.

Eccu tuttu ciò chì ci hè bisognu di sapè à u Ponte di Manhattan, da a so storia per cumu megliurà.

Storia di u Ponte di Manhattan

A chjesa di u ponte di u turchinu l'accadera in 1901, è hè statu ufficialamenti apertu à u publicu annantu à l'Eve di u Novu annu, 1909. Hè u terzu di i trè ponti chì ghjucanu oghje nantu à u fiumu uccidentale entre Manhattan è Brooklyn oghje, dopu nantu à i tacchi di u Ponte di Brooklyn (1883) è u Ponte di Williamsburg (1903).

U so designu hè stata basatu annantu à u novu cuncettu di l'ingenierìa di "teorazione di distruzzioni", una idea chì hà sviluppatu da l'ingenieru austrian Joseph Melan è si realizava in u sviluppu di u ponte di Leon Moisseiff, u geniu ingenieuru di u prughjettu (chì cuntinuò à aiutà in l'ingeguerate dopu à u Golden Gate Bridge di San Francisco ).

Manhattan Bridge di Numbers

U Ponte di Manhattan sò 6.855 metri in longu, cù u so attrue (a so grandi principali si prisenta 1.450 metri); 150 metri è larga; è 336 metri d'altura (inclusi i so turri).

U so centru hè à 135 metri sopra l'acqua sottu. U costu per custruisce era di $ 31 milioni in u 1909. Ogni jornata, 450.000 persone crosse u ponte (u trasportu di a maiuranza in meteo).

Circate u Ponte di Manhattan

Sia crossing the bridge by car, train, bike, or foot, vi garantichinu Manhattan viste per falla.

Per vittura, hè una autostrada doppia ponte, cù 7 stati di u trafficu (quattru chjassi superiori è trè chjassi di u fondu, l'ultime di riversi sò riversibili per accoderà u trafficu di circulu) - quasi 80 000 carru travagliate u ponte di ogni ghjornu. Ùn ci hè micca pedafine per u trafficu vehicular traversu u ponte.

À u nivellu più minimu, u ponte pò tracci ancu quattru linichi di u metro - i treni B, D, N è Q. Ci hè una percorsu brisa dedicata chì porta longu u nordu di u ponte. Per pedestriani, assicuratevi di segui signalli per i stradelli vicini stradali vicinu nantu à u latinu di u ponte. (Nota interessante - a strada di pedestrianu solu in a reaperta in u 2001, dopu à quattru dicennii di sécurità à u trafficu per u passatu).

Dove accade à u Ponte di Manhattan

U ponte hè accessibule in u so manhattan di u Canali Street, in Chinatown (micca in paesi da u metro di u Canal Street). L'intrada per pedimentu hè in a junction di i Canale è Forsyth Streets. Ciclisti pudete entre in a Bowery, via u Divertimentu Street detour. Per carte e versione di Brooklyn, scaricate un situ ufficiali quì .

L'appruntamentu di Manhattan hè marcatu da una scelta di castità stilata, colonnade è piazza - quale hè questu l'approccu di u ponte più bella di a cità. Cumplistata in u 1915, è tuturata in 2001, u graniticu biancu era mudellu dopu à a Porte St.

Denis in Parigi è a Piazza di San Pietro in Roma, è realizatu da Carrère è Hastings (l'imprese d'architettura sottu u filu principalu di a Bibbiuteca Pública di New York ).