Valentine's Day in Scandinavia

Scandinavia pussedi grandi destinazioni romantica è celebra ancu u Valentine's Day. Hè veramente un bonu locu per passà a luna di miele, soprattuttu s'ellu hè ghjucatu durante u Valentine's Day. Eppuru chì a verità darrere di a Legenda di Valentine's Day hè misteriosa, l'innumirevuli storii di Valentine cum'è una persona cerone sottuviani à scuntentu u so appellu cum'è una figura romantica. Ùn sò micca surprisa chì Valentine hè unu di i sante più populari di l'Europa.

Ciò chì hè successu oghje in Scandinavia in u Valentine's Day, 14 di ferraghju?

Nurvegia

In u Norvegia, u Valentine's Day hà diventatu una parti impurtante di u calendariu suciale per parechje persone, particulari i più ghjovani. In Norvegia, sicondu u leggende, a vista di l'acellu d'acelli sò un signu sicuru di primavera è amori. Allora u Norvegendu in Norveggia hà assuciatu cù questu, è i Norvegiani tendevanu di circà l'addevu particularmente u 14 di fugliu. U celebrazione di primavera è a celebrazione di u Valentine's Day sò l'interrelata nantu à l'anni. In i big cities such as Oslo in u 14 di frivaru, pudete veddi i vostri magazzini chì vede e corelli rosse è altre Valentine goodies.

Danimarcu

Dopu un sensu calmu in a tendenza, Dinamarca hà iniziatu à adopra tradizzioni di u Valentine's Day. Unu di i costi di u Valentinu di u Valentinu in Danimarca hè mandatu di fiori bianchi chjamati "Cascate". Inoltre in questu ghjornu, i parechji migliure pochi di curiosità o amori, cunnisciutu com 'gaekkebrev'.

U mandatu di un «gaekkebrev» scrivi una rima per u so amatu, ma u signu u missaghju cù i punti, micca un nome. Se u destinatariu guessesu u nome correctament, riceve un ovu in Pasqua! Parechji avvenimenti di u Valentine's Day sò esse titulari, per esempiu, cuncerti in diretta è mostra di fiori.

Svezia

U Valentine's Day in Svezzia si celebranu par parechji sueddi in parechji modi - visitannu un bonu restu ristatu, andendu à un club cù musica viva, o vedene u poveru da a spiaggia.

In u 1960, i vende in vendita in Svezia - inspirati da i so contraparti americani - principia à prumove Valentine's Day. Oghje, enormi quantità di rosati, coralli bianchi è pasticchi sò venduti è scambiati da i amatori. I ghjovani suecchi, in particulari, avè aduttatu u costume. L'idea di Svezzia per u Valentinu hè di vede u vostru amore è apprezzazione à l'altru.

Islanda

U Valentine's Day in Islanda, cumparatu cù parechje altri paesi hè assai austeru. L'Islanda vede un usu generoso di fiori. Mandà mandati à u so amatu hè un usu cumuni assai è parechji tipi di bouquets sò dispunibili. I fiori bianchi gloriosu sò dispunibili in tuttu u paese, in partenza da vendita di vicinu à butterie d'urfanista specialista. Una altra fondu notevili di u Valentine's Day in Islanda hè l'alimenti festiva. Ricurdate, in l'invernu mudernu d'Islanda ( Polar Nights ), pudete tene u cori è l'u colazione cù l'articuli candele.

Finlandia

Celebrating Valentine's Day in Finlandia hè una tradizione ghjovenina, ma dinò assai populari. Malgradu u fattu chì a Finlandia hà celebrava Valentine's Day solu da i 1980ini, hè issa un avvenimentu annu amatu. Ci sò bagnu dedicatu è avvenimenti. Finèsi chjamanu Valentine's Day "Ystävänpäivä", littiralment significatu "U ghjornu di l'Amicizia".

Allora u fattu chì a maiò parte di i lucali sò per u Valentine's Day, in più di e tradizione citadini? È cum'è qualsiasi altru locu - fate qualcuni fiori belle è fate un cena romantica. Chì più pudete dumandà? Eppo, assai Scandinavi anu puru celebrà u Valentine's Day cù l'occasione di sperienze unu di i trè Fenomeni naturali Scandinavi . I visitori sò spessu sceglienu per andà per una di i 10 città di Scandinavia .