Vini di u New Zealand: Varietà di Uvellu è Stile di vinu

U vinu Uvasi Souldinu à Nova Zelanda è i vini Crimanu

A New Zealand hè ben cunnisciuta per i so vini è ci sò un gran numaru di varietà di viteddu nantu à u paese. Mentre i grandi variità Francesi dominanu, cumu fà in a maiò parte di l'altri paesi di vignaghjoli, anu aumentatu l'esperimenti è successu cù altri stili di vinu. Eccuti sò e varietà di raghji principali cultivati ​​in New Zealand è una descrizzione di i tipi di vinu chì pruducenu.

Vini bianchi

Sauvignon Blanc

Sauvignon Blanc vene da u Valle della Loira in Francia induve hè appareci in nomi chì Sancerre è Pouilly Fume. Hè stata pianificatu in Nova Zelanda à l'anni 1970 è hè issa in più u stilu di vinu più famosu di u paese è ancu cuntendu a maiò parte di l'exportazioni di u vinu di u paese.

U centu per centu di u Sauvignon Blanc di Nova Zelanda hè cultivatu in Marlborough, a regione di u vinu più grande di u paese. Sò quantità altri sò ancu cultivati ​​in u Baia Hawkes, Canterbury è Otago Centrale.

New Zealand sauvignon blanc hè un vinu assai distintivu. I so savori varieghja da u pumu è fresh cut grass à passionfruit, melon è limes. Hè una nova acidezza chì face u più bè drunkatu in quattru anni di vendita.

Chardonnay

U grandi uvizami biancu di Borgogna hè cultivatu in tutti i vignaghjoli di vignaghjoli di Nova Zelanda è u vinu fattu in una varietà di stili. I vini da l'isula di u Nordu (in particulari in Gisborne è u Falchi di Hawkes) sò stati maduri è tropichi è prestu beni à l'anziane in botti.

I vini da l'Isula di u Sudu tendenu più di l'acidezza è sò menu fruttivi.

Chardonnay di Nova Chande pò vie beni. Molti vini sò pruduciutu solu cù u crescente di oak, sò ancu attraenti à ghjucà.

Pinot Gris

Originamenti di Alsazia in Francia (è ancu cunnisciutu cun u Pinot Grigio in Italia), Pinot Gris hè un impurtante nuvellu novu in New Zealand.

I vignaghjoli sò sempre aduprà un stile distintivu per a uva in stu paese, ma a maiò hè fatta da esse frutti è fugliatu.

Pinot Gris prende un clima più frescu, cusì più sò cultivati ​​in l'Isula Sud.

Riesling

A Nova Zilanda face alcuni vini Grandi Riesling è a vigna hè assai sottravata. Puderia varià da a secca à bè dulce, cusì averebbe da esse pigliatu quandu selezziunate. I sapori sò prudutti di i fiori di limonu / lime à i più frutte tropicale.

A maiò Riesling in New Zealand vene da l'isula di u Sud, in i più grandi rigioni di Nelson, Marlborough, Canterbury è Central Otago.

Gewürztraminer

Gewürztraminer hè fatta in picculi quantità in Nova Zelanda ma u fattu chì presenta un gran potencial. Licechi è albicocchi sò i sapori predominanti; U più u nordu sò i vini sò fattei più faciale è tropicale hè l'stile. Puderia vede da u bughjone borsale à a so intensa dolce.

Gisborne è Marlborough sò cunsiderati cum'è e prime regioni per Gewürztraminer.

Vini Rossi

Pinot Noir

Pinot Noir hè cunsideratu di u vinu di u vinu n mostru di Nova Zelanda. Cù u clima di u paese chì avemu similitudu in parechji spazii cù Borgogna in Francia (da induve hè urdinata) questu hè chì ùn hè micca maravigghatu.

New Zealand pinot noir hè in una varietà di stili. I zoni chì anu sapiatu per u pruduttu i vini sò Central Otago in l'isula di u Sudu è Martinborough in l'Isula Nord. I vini brillanti sò vinuti ancu di Marlborough è di Waipara.

Cabernet Sauvignon è Merlot

Sti dui varietà sò generalmente aghjunte, cum'è in l'stile di Bordeaux, per fà vini rossi secchi aromaticu. U clima più crescente di l'Isula Nord hè più adattatu è i megliimi vini veninu da a Hawkes Bay è Auckland (famosamente Waiheke Island).

L'altri varietà Bordeaux, Cabernet Franc, Malbec e Petit verdot sò cultivati ​​ancu in quantità limitati è sò spessu aghjuntu à i blends.

Syrah

Hè chjamatu ancu Shiraz in Australia, è uriginati in u Rhone Valley di Francia, Syrah cresce in pupulazione in New Zealand.

Hè abbastanza un clima cálido à ripiglià degne, cusì i vini più vini in u paese avianu da u Falchi di Hawkes à l'Isula Nord.

Eppuru chì l'stile hè inghjustìbule, hè più ligiu è più elegante chì u so casu australianu.

Vini dolce

A Nova Zealand fa pocu assai esempi bassi di vini dolci, solu da Riesling, ma spessu di chardonnay o sauvignon blanc. Sò in generale sò fatte oghje di raccaduli cullighiti è di quessi infettati cù botrytis cinerea (una caratteristica di i vini di Sauternes in Francia)

Vini Spumanti

U clima chjaru di l'isula di u Sudu hè successu cù successu cù vini spumanti. Marlborough faci i più vini, generalmente da una mischia di chardonnay è u pinot noir.