Visita a Basilica di San Pietro: A Guida

Una guida di i visitatori à a basilica di San Pietro in Vatican City

Cum'è una di e chjese più impurtanti di a fede catolica è a seconda cresia grande in u mondu, a Basilica di San Pietro hè unu di i più pridicanti à vede in a cità di u Vaticanu è in tutta a Roma. Cù u so cupola imponent, u puntu focu di u paisaje di Roma, è u so internu splendido, San Petru hè, senza dubte, piace à l'ochju. Per parechje, hè a puntuale di una visita in Roma, è cù una bona ragioni.

Tutti l'esternu è l'internu di a basilica sò stati disignati per annunzià, è averemu successu à fà. A piazza massima, ovalada di Piazza San Pietro, serve com una entrée monumentale per a vastu basilique, cù i so soffri enormi è intricatu pezzu di marmura, pietra, mosaicu è ornamenti gildi à ogni turnu.

A chiesa chjina di milioni di visitanti ogni annu, ancu i quelli chì sò dritti da motivi religiosi, è ancu quelli chì anu interessatu à u significatu storicu, artisticu è architecturale. Hè ancu u locu restu di parechji antichi Papi, cumpresu Jean Paul II è San Petru, u primu papa è u fundatori di a Chiesa Catolica.

I pericri anche agagliatu à San Petru in a festa religiosa, cum'è u Natale è a Pasqua, cum'è u Papa nantu à e massi privati ​​à a basilica. Duna benedizioni in Natale è Pasqua, in quantu a so primu benedizzione quandu ellu hè elettu, da u balcone di a finestra cintrali nantu à l'intrata à l'atrium.

San Pietro in Roma

A teologia cristiana sustene chì Petru era un pescatore da Galileu chì hè statu unu di i 12 Apostuli di Cristu è seguità per prumove l'insignamenti di Ghjesù dopu a so morte per crucifixion. Petru, cun l'Apostolu Paul, andonu in Roma è custruiscenu una congregazione di seguitori di Cristu.

Temi persecuzione per i so insignamenti, Petru sustinia fughjitu à Roma, solu per scontru una visione di Ghjesù cum'è Ghjesù stava allora fora di a cità. Questu hà cunvintu di turnà à Roma è face u martiriu inevitabbile. Tese Petru è Paul anu esecutatu per ordine di l'imperatore rumanu Neru, qualchì tempu dopu à u Gran Fire di Roma in u 64 dC ma prima a morti propria di Nero per suicidiu in u 68 dC. San Petru hè statu crucifissu in terra, presu a so propria dumanda.

Petru fù martyred in u Circu di Nero, un situ per tornei è ghjoculi nantu à u canton occidentali di u fiumu Tiburu. Hè intarratu vicinu, in un cimiteru utilitatu per i martiri cristiani. A so tomba divintò prestu un situ di venerazione, cù altre tombi cristiani edificati intornu à questu, chì i fideli anu da esse intruduciutu vicinu à San Petru. Per i cattolici, u rolu di Petru cum'è un Apostolu, e so insignamenti è u martiriu in Roma, li vinni u titulu di u primu Viscuvatu di Roma, o u primu papa catòlicu.

Storia di San Pietro

In u 4 ° seculu, l'imperatore Imperatore, u primu l'imperatore cristianu, hà assicuratu a custruzzione di una basilica nantu à u locu di San Pietro. Oghje chjamatu a Basìlica di San Pietro, sta chjera si prisintò più di 1 000 anni è era u locu di funestu di quasi tutti i papa, da Petru à quellu à i papi di u 1400.

In un statu difinitariu di disprezzu à u 15u seculu, a basilica hè stata sottuponuta una seria di mudificazione sottu diversi Papa. Quandu u papa Juliu II, chì hà rignatu da u 1503 à u 1513, hà fattu a scuperta di a rinnuvamentu, hà urdinatu di creà a cresia più bella di tuttu u Cristu. Hà avutu a ghjesgia originale di u 4u seculu è hà urdinatu a custruzzione di una nova basilica grandisna ambiciosa è magnificu in u so locu.

Bramante hà fattu i primi piani per a cupola di San Pietro. Inspirata da a cupola di u Panteonu, u so pianu chjamà una cruciera greca (cù 4 armamenti di a so longa) chì sustinuva una cupola cintrali. Dopu chì Juliu II muriu in 1513, l'artista Raphaël hè statu posta à u cumandante di u disignu. Utilizà a forma di a cruci latina, i so piani estendinu a nave (a parte di i questi attentatimi si riuniscenu) è aghjunghjenu capelli chjuchi da ogni uccisu.

Raphaël murìu in u 1520, è parechji cunflitti in Roma è a penisula italica stallatu prugressu nantu à a basilica. Infine, in 1547, u papa Paulu III hà instalatu Michel'Anglatu, chì hè cunsideratu un maestru architettu è artista, per cumpiazione di u prugettu. U so designu u Bramante di u pianu crucidu grecu originale di Bramante, è cumprendi a cimbalu massifu, chì ferma più grande in u mondu è unu di i più grandi assolenzi di l'architittura Renacenti.

Michel'Angiaru muriu in 1564, u so prughjettu sanu solu parzialmente cumpletu. Architectu sussegwenti anu glurificatu i so disinni per cumpensà a cupola. A nave allungada, a facciata è u pórtico (l'entrata volta) eranu i cuntributi di Carlo Maderno, sottu a direzzione di u papa Paul V. A custruzioni di "New Saint Peter's" -gezzole vedemu oghje hè statu culminate in 1626, più di 120 anni dopu da a so iniziu.

Hè a San Pietro, a Chiesa più Importante in Roma?

Mentre chì parechji pensanu di San Pietro com'è a cresia ghjungharia cattolica, a distinazione realtà appartente à San Giovanni Battista (Laterà), a cattidrali di u Bischinu di Roma (u papa) è per quessa l'església più santificata di i Catòlichi Romani . Eppuru per via di a so storia, i reliquii, a vicinanza di a residenza papale in u Vatican City è u so grandore, Saint-Peter's hè a chjesa chì attrava di dotti di turisti è fideli. In più di San Petru è San Giovanni Lateranu, l'altre 2 Iglesi papali in Roma sò a Basilica di Santa Maria Maggiore è San Paolo fora di i Muri .

Studi di una visita per San Pietro

Per esaminà tutte e tumbula è u monicu, leghjite ogni inscription (assumete chì pudete leghje Latin), è ammirazione di ogni reliquary in un prezzu in San Pietro pochè ricerà parechji ghjorni, se micca simane. Sì avete solu un paru d 'ore per dedicate à una visita, cercate ste rilevante:

Basìlica di San Pietro è Visite l'infurmazioni

Ancu quandu ùn sò micca publicità papali o altri avvenimenti speciale chì succedenu, a basilica hè casi sempre moltu. U megliu per visità senza folla hè ghjenarà in prima ghjurnata, da 7 à 9 am.

L'infurmazioni: a basilica s'aprenu à 7 ore è sca cù 7 ore à l'estiu è 6:30 p.mpi à l'invernu. Prima di vultà, hè una bona idea di verificà a pàgina web di a basilica di San Pietro per l'ore di ghjornu è l'altra infurmazione.

Situazione: Piazza San Pietro (Piazza San Pietro). Per arrivare cù u trasportu publicu, pigliate a Metropulitana Line A à u Stop Ottaviano "San Pietro".

Admission: Hè libbira per entre in a basilica è a grotto, cù tariffi (vede sopra) per u sacristesi è u museu di u tesoru, è a subite à a cupola. A cupola hè aperta da 8 ore à 6 ore d'aprile à settembre, è à 4:45 p. Ottu à marzu. U sacristrinu è u museu di u tesoru sò aperti da 9 ore à 6:15 aprile à sittembri è à 5:15 p. Ottu à marzu.

Cunsumu di vestitu: U visitatori chì ùn sò micca vistutu di l'attire appruvativi ùn saranu micca permessi l'entry into a basilica. Ùn puderebbenu attraversà shorts, faldas curtas o camelli senza cammisa in quandu visitate à San Pietro è / o purtate un mantellu o altre cupartu. Ddi règuli go for all visitors, male or female.

Cosa à vede a basilica di San Pietro

I visitori spessu visitanu a basilica di San Pietro è i Musei Vaticanus , incluída a Cappella Sistina , in u stessu ghjornu. Castel Sant'Angelo , in parechji volte in a storia un mausoleu, una fortezza, una presida è avà, un museu, hè vicinu à a Vatican City.