Visiting the Santo Winery in Santorini

A vitìcula cresce in Grecia

A tastera di vinu in Santorini hà crisciutu in l'ultimi anni è nisun locu havi manifestatu più chjaru ch'è a cafeteria è a sala di tastu à a Cattidrali Santo. Cù una vista di a stile mundiale da alta sopra a caldera famosa, hè una strada valutaria in a so avventura nantu à l'isula di Santorini.

A lucazione hè un locu terribili per vedende u coperchio, chì offre un altru angle à a caldera. Ma s'è vo avete Ghjustu in a fine è di a sera, sia cunzignati chì a so elevazioni sopra i ciumi pò pudè stà bellu e ventu.

Pudete esse felice chì hà purtatu una capace, ancu quandu u ghjornu hà statu calda.

I Vini

Comu tutte l'addevu in Santorini, i buttigli in vi benefiziu da e cundizioni vitale chì cresce in l'isula. U chinu vulcanicu riccu cuntribuisci una tang distinta à i vini cultivati, è l'inusual "cestine" di struiri furmazione di i vigneti per pruteggià di i vini pruvucini ancu una parti. Santorini hè benedette cun una varietà di varietalli lucali, cumprese a uvizami assirtique populari chì a palidez ghostly dispunia una dosa profonda di mineralità à i vini facianu da ellu. À u locu più oscuru, u vinu rosatu travaglutu "vin santo" hè stata uriginale per u ghjornu in i chjese, è a so dulcezza rica lu faci un vinu di postu ideale chì avà ancu in una certa cocción moderna di Santorini. Santo presenta una quantità di vini di diversi società cullettiva, cusì a scelta hè numerosa.

Enoturismo Centro

Mentri in a cantina puderete prufittà una film nantu à u prucessu di vignaghjinu Santo in u Centre d'Enoturismu.

U Centre hè apertu da 10 ori à l'altru, aprili à nuvembre.

Eventi Vinifiche à u Santo Celler

Cù una larga terrazza larga aperta, a Bodega Santo adduvamenti spessu i prughjetti di u vinu è di l'alimentariu, cumpresi l'avvenimentu di u vinu è a gastrunumia di u "Cittori per u Marinu". Hè ancu un locu per i sposi è altre avvenimenti.

Santo Wine è Gourmet Food Shop

Obviously, Santo hà da piacè di mandà à casa cù qualità di vinu. Opùra pacchjà cù un embiu di scelta cù una varietà di ei spicialità di Santorini, nclusa i fangi di u fava giardinu indigenous è a famosa pasta di tomate anhydruus, preparata da i pumati chì sò stati riminulati solu da a rossa chì cullighjà in u terrenu vulkanicu poru. (Incluso sì vo indifferenti à u pumadoru, puderete fallu per questu pasta cum'è una spezia di caviar di vegetale volcanu). Cuntinente Santo hè facilmente acquistatu da Fira - solu suluzione di Fira, seguitu à i signi per Perissa. Circa 4 km o 2.5 kilomitri di Fira, vi vede a cantina adurata à u bughju. A stazzione hè libera. A cantina hè certi volta per eventuali speciale, perchè vi pudete vulete dà una chjamate in anticipu solu per verificate.

Santo Vini Oenotourism Canter hè apertu da l'aprili à a fini di nuvembre, da 10 settimane à u duminiu.

Santo Celler
Pyrgos, Santorini
Email: santorini@santowines.gr
Telefon: (011 30) 22860 28058 o (011 30) 30 22860 22596
Fax: (011 30) 22860 23137