Voyage Fa Merica, Says Science

Ciencia confirma chì tutti quessi oggi

Un muzzicu di u bug di viaghju pò esse unu modu per cuntruverà a felicità vera.

A almenu secondu a ricerca prisentata in 2016 a Felicità 360 Conferenze, un simposi internazionale ospitu in cullaburazione cù l'Organizazione World Turismu di l'Nazzioni Uniti.

A cunnessione di u viaghju è a felicità era l'enfasi di l'eventu, chì ancu averebbe riprisentatu da u studiu di u 2016 di l'"Index di felicità" d'Aruba. Cun un megliu 78 per cente di l'Arubani dicenu chì sò felici, Aruba hè literalment u locu più happi in a terra, relative relative to size, dice Ronella Tjin Asjoe-Croes, CEO di l'Tourism Authority d'Aruba.

Compare this to the 2016 World Happiness Report, commissioned by Nazzjonijiet Uniti, per misura a felicità di 157 paesi maiori. U top spot in questa lista era Danimarca, à circa 75,3 per centu-bassa di Aruba.

Ma cumu avemu duveremu à a felicità (definitu più specifiche cum'è benessiri subjectivativu)? L'evidenza empirica hè pruvata, è l'experti accunsenu, chì e persone chì sò più felice sò più salutati, più creati è più productivi.

Eccu perchè u locu più happi nantu à a terra, è i primi esperti di u mondu in u tema, dichjaru viaghju hè una chjave per a felicità.