01 di 06
The Woodhaven Quarter
Questa strada pruiezzioni di e casi cù a famigghia è a casa unifamiliale in Woodhaven. Foto (c) Meg Cotner Woodhaven hè in Queensland, nantu à a fruntiera incù Brooklyn. Si scontri Forest Park à u nordu, Richmond Hill à l'Oriente à u 98 u Strattu è Ozone Park à u Sudu à Atlantic Avenue. À uccidintali à Eldert Lane hè u cantonu Brooklyn di Cypress Hills.
Stu vecchiu di classa di travagliu hè assai densu, cù una misura di casa unifamiliale è multifamiliale è l'edifizii. Originamenti sviluppatu in a mità di u 1800, Woodhaven hè unu di i vecchi più antichi in Queens. U sudu estendi à Woodhaven in i 1890 da u Brooklyn. Ci sò vennini vitturiti ben più di 100 anni in questu vicinamentu orientale per a famiglia.
I residià rappresentenu a diversa mezchea di Queens, principale in l'Hispanu è in l'Europa, ma ancu Africanu-Americanu è Asiaticu. In u Census American Community Survey chì comprende 2009 à 2013, i lummi dominai a pupulazione, cuntendu quasi 55 per centu di i residenti. U vicinariu in l'anni 1950 è 1960 è primarmenti Irlandese, Italianu, Germanu è Polacco.
02 di 06
Row Houses a Woodhaven
Questi chjucchi di colore viaghja sò una vista più cunnisciuta in Ridgewood chì Woodhaven. Foto (c) Juni Saf I più abitanti in Woodhaven fuggliennu à u nordu di l'Avenue Giamaica versu u Parque Forestale, è anu trouverà in particulari l'architettura coloniale è vitturiana. Sud de Giamaica, i casi sò più chjude è u sensu hè summamente densu, cù casi unifamiliali è multifamiliore domanu l'scena.
03 di 06
Elevate Subway Along Avenue Giamaica
Linuti di elevatori avanzati longu à a Jamaica Avenue per Woodhaven. Foto (c) Juni Saf Woodhaven hà dui agenzii di u metro in a linea di u metro J è Z, elevatu sopra à l'Avenione di Jamaica. U metro hè vicinu in u vecchiu Ozone Park. L'abitanti cù i veiculi sò accade à l'accessu ghjocu à a Jackie Robinson Parkway (antica l'Interboro). Woodhaven Boulevard hè a principal conduit nord-sud, chì dà accessu à a Cintura Parkway è Long Island Expressway.
04 di 06
Famous Woodhaven Residents
U marcatu storicu chì nutà Fred Christ Trump, père di Donald Trump, hè stata in Woodhaven, Queens in u 1905. Foto (c) Meg Cotner Stu signu marca a casa di Fred Trump (1905-1999), sviluppatore immubiliare è babbu di Donald Trump, un promotore immubiliante, a personalità di TV è u 45u presidente di i Stati Uniti.
Eccu un pocu di irunia: L'autore di "A Tree Grows in Brooklyn" (1943) l'hà scrittu sottu a canoperia di Tedne di Woodhaven. Betty Smith (1896-1972) hà scrittu u novu bestselleru à a so casa nantu à Forest Parkway, da tutta a Bibbona di Woodhaven. A romanzu hè nantu à una famiglia Irlandese-Americana, i so aspittà, i sogni è i pratichi, in a Brooklyn in a parti iniziale di u XX sèculu.
Autri famosi abitanti include:
- Adrien Brody (natu in 1973), l'attore premiatu di l'Oscar
- George Gershwin (1898-1937), u famusu cumpusituri di "Porgy and Bess", "Rhapsody in Blue", "Un americanu in Parighja", "Girl Crazy" è "Of Thee I Sing", entre parechje musicali
- Danny Kaye (1913-1987), attore, cantante è comediante
- Mae West (1893-1980), a famosa attrice, hà campatu in Woodhaven e fici a so debuta prestazione. Un marcatu storicu hè fora di u postu.
- A scena in "A scontraghju" (1990) quandu a gang si cumprenda dopu avè robbutu l'ariaportu hè statu sparatu in Neir's Tavern on 78th Street.
05 di 06
Woodrick's Brick Houses
Brick row houses in Woodhaven. Foto (c) Juni Saf In l'annu, questi chjusi di u brick row anu aghjustatu una mezcheta di stufa è pórtichi attornu a porte d'entrée separate. Sò una forma prevalenti di campagnola in questu vicinatu.
06 di 06
Woodhaven Iglesias
Carru cavallu preparatu per trasportu a sposa è u sposu. Foto (c) John Roleke In più di u so accessu convenientu à Manhattan via u metro, a so alcuna affartamenti abbughjava è a proximità di u Parc Forestale, a Woodhaven di a classi di travagliu hè casa di sete chjese. I matrimonii pò esse festive, cum'è questu, cù un carru cavatu tutta alla per piglià a sposa è u sposu à a so accusazione in u modu anticu, stilu romantico.