World Trade Center: Storie Twin Towers

Una storia di u Manhattan Landmark Destruitu l'11 di settembre di u 2001

I dui stori di "Scogliera Gemole" di 110 storii idèntiche di u World Trade Center ufficialement apertenuta in u 1973 si n'andò à diventà icone di u Novu Cintrali è elementi chjave di u famusu skyline di Manhattan. Oghje ghjornu à quasi 500 imprese è quasi 50.000 impiegati, i torli di u World Trade Center eranu tragicamente distrutti in l'attacchi terroristi di l'11 di settembre di u 2001. Oghje, pudete visità u 9/11 Memorial Museum di u Mondu Commerce di u cuntenutu di funziunalità per sapè più nantu à l'attacche è di a cuntemplazione persunale (è ancu ammirazione di u novu Cumprestu un Cumunista Ungheria, apertu in u 2014), ma prima: Cumplete nantu à una breve historia di Twin Towers di l'Ògni di u Manhattan.

Origini di u Cummerciu

In u 1946, l'Legislatura di u Statu di u New York autorizava u sviluppu di una "martira di a famiglia" in u Manhattan, un cuncettu chì era a fundazione di u sughjettu di realità David Sholtz. Tuttavia, ùn hè micca finu à u 1958 chì Chase Manhattan Bank u vicepresidente David Rockefeller annuncia i piani di custruisce un complexu multi-million-square-foot in u latu est di Manhattan. A pruposta originale hè stata solu per un edifici di 70 stori, micca u disignu finali di u Twin Towers. L'Autorità Portuali di New York è New Jersey accunsenu à vigilà u prughjettu di edificiu.

Prutestori è mudificatori

Li prutesti foru sù surguti da i residenti è l'imprese in i distrittu di Manhattan di u Manhattan di a demolition per fà modu per u World Trade Center. Questi prutesti torna a custruzzione di quattru anni. Li piani di custruzzioni finali fùbbenu appruvati longu è inaugurati da l'architettu principali Minoru Yamasaki in u 1964.

I piani novi pitturanu per un centru cummerciale di u Munnu cumpostu di 15 milioni di piedi chjovi distribuiti entre sette alcalli. Eppuru i funziunalità di distrughje eranu duie duminii chì ognuna supera l'altura di l'Empire State Building da 100 piedi è diventenu l'edifizii più altu di u mondu.

Editeuil, World Trade Center

A custruzione di i turrenti di u centru cummerciale hè in 1966.

A torre nord s'impunia in u 1970; a torre sud s'hè culminata in u 1971. A torre hè stata fatta cù un novu sistema di securizatu rinfurzatu da accoddu ndi culori di l'acciuni, facenu i primi alcisteria impiadi senza l'usura di masonera. I dui torres - à 1368 è 1362 metri è 110 corsi - hà ottinutu l' Empire State Building per esse u grandi edificiu in u mondu. U Centru Commerciali - include i Gemini Trastevere è quattru altre edifici - ufficialamenti apertu in u 1973.

A New York City Landmark

In u 1974, u gruppu Francesu High-wire, Philippe Petit, fici titre di caminari nantu à un cable strung entre e cime di i dui torri senza a rete di safety net. U famusu ospitu, Windows nantu à u mondu, apertu nantu à i piaghji cimi di a torre nord in u 1976. U risturante hè rinuminatu da a critica com'è unu di i più beddi di u mondu è offra cunsidereghji di i più impurtentamente in New York City. In a Torre Sud, a maghjina d'observazione publica chjamata «Top of the World» offra vede simili per i New Yorkers è i visitori. U World Trade Center hà ancu starred in numerosi films, inclusi roli memorable in Escape from New York , u 1976 remake di King Kong , è Superman .

Terror è Trageria à u World Trade Center

In u 1993, un gruppu di terroristi abbandunà una furgone carricata di splussivi in ​​un garage di l'estremità di a torre nord.

L'espansione saldò in ottu sittiani è ferita più di un milla, ma hà pruvucatu micca maiuri dannu in a World Trade Center.

Triste, l'attaccu terrorista di l'11 di settembre di u 2001, hà causatu distruzzioni più grande. Terruristi vutaru dui piani in i torrenti di u World Trade Center, causendu splussivi massivi, a distruzzioni di i turri è i morti di 2.749 persone.

Oghje, u World Trade Center segue a essenza un icona di a cità di New York , anni dopu a so distruzzioni.

- Actualizata da Elissa Garay