Yi Peng Lantern Festival in Chiang Mai, Tailandia

Risposte allughjetti in u Sciccareddu

Hè imparziosa per dì chì quasi tutti ci anu qualcosa chì ellu deve esse tralate. Parechji avemu sempre tenenu l'ingegnu di l'internu, induve puderà ferà maiò perchè à a nostra psique, salvendu a nostra ànima per fora.

À l'eunità, i Buddhistani in quellu chì era antica u Regnu Nordu di u Regnu tailandese di Lanna hè stata cun u modu per l'omi chì anu onore u Signore Bouddhite è per liberà tutti i porsi, i sentenzi negattivi è u soffrenu chì ghjè in elli.



Pudete per esse una lanterna di carta o una cannila nantu à una catena ch'ella chjama un krathong, u populu di u Tailandia alluntta tuttu ciò chì l'anu ponderatu spiritually nantu à a luna suli chì chjera in u 12 mesi di u calendariu tailandese.

Mentre chì ogni paese buddista in l'Asia suduriintali celebreghja sta festa felice in una capacità, l'observazione più visivu spettaculari d'stu ghjornu sagru hè in a cità di u so urìgine, Chiang Mai.

Mentre ch'ellu hè chjamatu Loy Krathong durante u restu di Tailanda (in ocasu chì sera ancu stu nome in Chiang Mai), in u nord di u paese, hè chjamatu Yi Peng, è hè marcatu da a liberazione massiva di lanterni di e famìglie, i so amici, è parechji viaghjatori chì aspittàvanu di unisce à a diversione.

A storia detta Yi Peng

I tradizioni chì Yi Peng / Loy Krathong deriva venenu da l'origini Brahmanic in a religione di u Hinduismu, i Buddhistes in Tailanda, à u urdintimentu di u Rè IV di Cunzigghju, hà sceltu l'utilizazione di luci e linternas da sta fede cum'è modu di rimuneru u Signore Bouddha, è ancu un modu per quellu di liberazione di u pienu chì sò stati cuntrullati in u stessu annantu l'annu passatu.

Mentre chì quelli in i centru cintrali è meridionale di a nazione anu adopatu solu questa pratica nantu à l'ultimi 150 anni, quelli chì sò residenu in u regnu di Lanna (u Tailandese sittintriunali) anu stati arristatu lampa di stazzunu di scògliu per un scopu similanti da u 13u seculu, perchè Chiang Mai u locu perfettu per esse cusì sta celebrazione tailandese famosa.

Yi Peng in l'età muderna di l'oghje

Oghje, Yi Peng hè un sognu di fotografu cum'è esse veru, cum'è l'oportunità per i photographies assassini sò numerosi in u corsu di stu festa. In ghjiru à u moeddariu chì chjica di Chiang Mai, ci sò lanterni constructori in i formi di draghi, lotuses, è altri disinni in u locu di tempiu è in ogni di e porte chì permettenu l'accessu à a Cità Vechja.

U focu di luci cumincianu u celu cù intensità creciente cum'è u climax di Yi Peng, è l'eventu maiò per i stuviglii da luntanu hè a liberazione massiva di lanterni chì si prisentanu in a Università Mae Jo. Milori di lanterni omettinu u celu à l'altru, chì hè un avvenimentu cusì intensu in a so scala chì i cuntrolli di u trafficu di u trafficu di l'ailità spessu limitanu l'accessu à l'espaiu à l'intornu Chiang Mai durante u cursu di stu successu.

Participà in questu avvenimentu

Yi Peng in Chiang Mai ci hè cascatu nantu à a luna piena in u 12 mesi di u calendariu tailandese, adu qualchì norme chì l'avvenimentu si realice entre a fini d'ottobre è nuvembre. in generale annantu à a luna piena, anche la data hè normalizazione solu di un mesi o quellu di prima, piani di viaghja flexibule indispensèvule per quelli chì pianificanu assistise.

L'annunzii di Lanterni, vede sculture in carta cù u fossu è in i tempii, è altri avvenimenti ligati à sta festa si trovani duranti a settimana chì guidanu à u big day, ùn hè micca micca micca questu quellu chì hè tuttu fitu in u cuntenutu di parechje ghjorni.

Yi Peng hè una festa di riflessione per parechje tailandesi, perchè guarda questu in mente quand'ellu si prisenteranu e feste à l'imbibe in u spiritu di l'alcoolate. Per liberà a vostra linterna propria in l'avvenimentu organizzatu à a Università Mae Jo, cumprà una di venditi in l'avvenimentu - micca di quelli vende fanali fora, cum'è ùn sò micca permessi.

Aduprate una di e torchje di lampèndusi per chjardi a lanterna è permettenu di cresce u calore prima di liberà. Questu permetterà i gasi cali à custruisce in a linterna, chì permettenu di floà à u celu cun un problema. Paga attente particularmente à quandu liberate a vostra linterna, perchè l'abitudini disgraziati di mette in bocca in l'arburu è di e fila di forza.

Quelli chì vulete assiste à a liberazione massiva à l'Università Mae Jo necessitanu d'accede à un canzone veru da u Mercatu Warorot in Chinatown.

U veiculu di trasportu publicu vi purterà 16 chilometri fora di a cità à i terreni università, è ùn deve solu costu 20 baht, ma chì parechji prupietà entrepreni pruvate cusì un prezzu più elevatu.