2016 Carolina Renaissance Festival

Tickets, Directions, Weekends, Costumi è più

Ogni annu una parte di Huntersville, North Carolina (solu fora Charlotte) hè trasformato in un Faire di Paese Europeu di u XVI Secolo quandu u Festivale Renasciante di Carolina s'abandina à u publicu durante i mesi d'ottobre è nuvembre.

U Festival Renaissance di Carolina hè una mistura di un parco di amusement, mostra, cummedia, musica, forti di daring, artisti street, shopping, è indulging. U festivale hè spargugliatu nantu à 30 ettari, è hè faciule spentu un ghjornu sanu.

Caratteri carrughji, presentazione staging, artiggiani di villaggi cù manifistazioni artisgiani è e truppe di storia viva, cum'è a Queen's Court, portanu u 16 Secolo à a vita. E nove staddi sò scelte per musica, ballà è cumedia atti à ogni mezu ora. I dimustrazii artificiales sò in corsu à tuttu u ghjornu. Una festa principale di a festa hè a recultura di i torne tournaments cù i cavaleri in armatura chì anu realizatu à cavallu in u Toru Arena di Toru.

Dati: U festa hè apertu sàppadu è dumende da u 1 uttanu à u 20 di nuvèghju 2016

Hours: 10h à 5h30 pm u sàbatu è dumenica, pioggia o brillo.

Admission
L'accessione di tariffu varieghja sicondu u capu pudere visitate, quandu accattà e vostre bigliettu, è ancu u metudu da quale cumpresi. Ogni annu dispunibuli sò dispunibuli, cum'è i staciuni passa per chì pudete assistisce ogni ghjornu di u festivale. Ci hè ancu di trè ghjorni studianti durante a simana, induve i studienti ponu esse scambii dispunibule.

Per sapè infurmazioni, cumprese info nantu à cumu scumpressu, vi visitate a Carolina Renaissance Ticket Information Page .

Indirizzu, Mapa, Indicazioni è Parking
Se ci vulete visità u Festival Renacentista, avete bisognu di sapè cumu ghjunghje! Cumu hè un avvenimentu "una sola volta un annu", ùn pudere micca ricurdate ancu se avete prima.

Nisuna preoccupazioni ma era, perchè avemu tuttu ciò chì avete bisognu di truvà u vostru modu cun a nostra Carolina Renaissance Festival Address, Directions and Parking Page.

Ogni sittimanali
A festa diventeranu parechji capulaghji privati, cumpresu un Weekend BrewFest, avvenimenti Halloween Special, Christmas Pirates, Celtic Trader Jams Weekend è l'Huzzah Finali! Per più di e date è più infurmazioni nantu à ognuna di sti finotti diventanu, visitate a nostra pagina Caricature Rinascimentale di Pasqua.

Carina Renaissance Festival Costuming
Una parti preferita di parechji visitatori à a Carolina Renaissance Festival hè a tradizione. Certu, ùn hà micca bisognu di a parti à visità è diventate a festa, è parechje persone micca. Ma per quelli chì fà, chì cammìnanu i chjosi in ghjornu di epoca, solu si aghjunta à a vostra sperienza. Eccu cumu per allisa o cumprà un costume, è ancu cumu fà u vostru propiu (è mandate a vostra megliuta foto!).

Da a musica à u sport à l'arti à a cultura, ci sò sempre assai festività chì succedenu in a cità. Cliccate quì per un calendario di u nostru mesi per i festivali in Charlotte . Sapete di una festa chì ùn avemu micca scrittu? Cumprimentu in charlotte@aboutguide.com.